Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gomir schreef:Lekker vief
Hoe gingen de examens vandaag patsmu en love?
Fijn dat madine zo goed ging andrea!
Ik ben helemaal af. Had vanmorgen al vroeg practicum van anatomie in vivo. Best gezellig al dat geduw en getrek aan je en wanhopig gezoek van medestudenten naar verstopte bloedvaten...Heb er wel weer wat blauwe plekken bij
Daarna snel stethoscoop gekocht. Heb het maar bij donkerblauw gehouden, hoewel oranje, framboosrood of carribean blue natuurlijk ook erg aantrekkelijk waren(zie je me over tig jaar al lopen met mijn knaloranje stethoscoop
)
Toen langs mijn begeleider, die heeft bedacht dat het tweede onderzoek dat ik doe toch in de ijskast gaat en nu gaan we ineens wat anders doen. Wel weer enorm veel werk, maar het klonk wel erg leuk!
En toen nog 3 uur klinische ethiek. Dat was echt loodzwaar zeg
Maar we hadden die neonatoloog die toen op tv is geweest over die rechtszaak(maand of twee terug denk ik), dat was dan wel weer interessant.
Als iemand hier nog een ethisch probleem voor me heeft hoor ik het graag. we moeten zelf een casus schrijven over iets dat we meegemaakt hebben, maar ik heb behalve 5 weken verpleeghulpstage weinig ervaring in de zorg![]()
En helemaal verzinnen is ook weer zoiets![]()
mag uiteraard via pb!
minnie_muis schreef:Ik heb morgen mijn L1 debuut!
miss_jumpy schreef:Zondag Cursus gevorderden en beginnelingen
05 maart
Moordrecht Zuidplas. R
26 maart
Nieuwveen Kluinhaar
23 april
Maarsbergen – Goes-Petter
30 april
Lunteren – Roskam
21 mei
Lutjebroek – D.Grin
11 juni
Renswoude – Boonzaaier
02 juli.
Baarle Nassau - Tuytelaars
23 juli
Renswoude – Boonzaaier
Dit is de zondagcursus. De maandag en woensdagcursussen zijn alleen voor beginners.
Maxjuh schreef:woont er hier iemand in noord-brabant ong dichtbij OMGEVING BREDA?
en of die een leuke pony of paard weten die wat loopt in de sgw en springen die eventueel interuilen is tegen mijn paard!?