Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelf ook druk met galop trainingen, niet dat die van mij inkakt in de cross (als die moe wordt gaat die alleen maar harder lopen) maar meer om controle te gaan krijgen over de opbouw naar een wedstrijd en voornamelijk het herstel na zware trainingen en wedstrijd. Zo krijg ik vandaag mijn hartslag meter binnen:) (kadotje van mijzelf voor mijn verjaardag hahaha) daar hoop ik nog gerichter mee te kunnen gaan trainen. Ik weet dat die van mij pas een grens aangeeft wanneer we er al te ver en te lang overheen zijn, en daardoor staan we dan ineens stil (lichte blessures) maar dat wil ik op deze manier gaan voorkomen:)
) Doet daar nog iemand aan mee?amies100 schreef:Hoe bouwen jullie de galoptraining op en waar letten jullie dan op? De ontspannenheid tijdens de galop of dat ze ruim galopperen?

. In het bos rijden is ook fijn maar je hebt daar toch te maken met andere ruiters en recreanten en staatsbosbeheer was de afgelopen tijd bezig met groot onderhoud waardoor er op bepaalde paden ineens rijplaten lagen. Dan doe je toch niet even onbezorgd een lekker galopje
. Het scheelt dat de dagen nu weer langer worden en ik makkelijker 's avonds het bos in kan, dan is het rustiger
.