Percy ja dat klopt...wist ik ook niet haha
ja hier gaat het naar omstandigheden aardig goed. Eind volgende week weer een spannend moment.Knap hoor dat je het allemaal maar doet.
Mistid hoeft niet hoor! Challenge is gewoon een topper
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ja hier gaat het naar omstandigheden aardig goed. Eind volgende week weer een spannend moment.
) Hoe langer je zo rijdt, hoe moeilijker het is om te veranderen
Leuk paard. Gaat al lekker. En leuke nieuwe
)
). Ga 4 januari weer springen (oefenparcours) op wedstrijd bij de verenging (Gouden Oliebol). Daarna weer keer dressuur en kijken voor crosstraining en (oefen)cross
Heb zowel Jan van Beek gehad als Tim Lips en Evelien Tuytelaars en vond ze allemaal wel fijn 

De dressuur komt vanzelf wel goed idd gewoon km maken.
Gefeliciteerd 
Tiahastrona schreef:Je kan je gewoon inschrijven nikki. Maar heb je ook niet met ander paard wp gereden (telt ook)
) en in de kerstvakantie gaat ze daar ook weer helpen. Percy schreef:Als je L springen bent mag je zelfs L sgw starten. Geen probleem.
Even wennen aan de nieuwe gebruikersnamen maar wel een stuk gemakkelijker![]()
Kalender is inderdaad nog niet bekend maar er is wel wat meer bekend w.b. data.
Caressa houdt het, wat betreft extra lessen bij Jan, ze heeft net een week stage bij hem gelopen en hij is ook degene die haar RABO lessen doet. Komende zondag gaat ze hem weer helpen op wedstrijd (en kunnen wij dus met paard zonder dochter naar huis) en in de kerstvakantie gaat ze daar ook weer helpen.
Reageer morgen wel wat uitgebreider.
kunnen we lekker doen en laten waar we zin in hebben en klaar voor zijn! Percy schreef:Als je L springen bent mag je zelfs L sgw starten. Geen probleem.
) Ze is ook nog zo kijkerig op de sprongen dat mijn been totaal niet doorkomt. Hierdoor komen we dus ook nog niet in een fijn ritme. Gaat met training/les al wel super, maar op wedstrijd dus nog niet door alle indrukken. We blijven gewoon lekker oefenen, als al het nieuwe eraf is ben ik ervan overtuigd dat ze makkelijk d'r rondje springt.
ik studeer in Antwerpen dus doordeweeks ben ik daar en heb ik een hele fijne bijrijdster en in het weekend train ik zelf en als het kan ook wedstrijden!
Wil sowieso nog wel springen ook met der maar dan kan ik me in ieder geval zo voor Etten-Leur opgeven! Alphen-Chaam zit ik nog te twijfelen of die misschien niet te zwaar is voor een eerste keer?