[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 10:47

Sterkte Lau.
Gefeliciteerd Mendy!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:26

@ iedereen. Dankjewel
ben nu nog alleen thuis. pa/ma zijn werken. als het goed is komt er zo een vriendin
verder ga ik vandaag niet veel doen. maar morgen een weekendje weg met me paardjes en doggie

lau balen van je nachtmerries
annetje vind ik ook altijd als mijn instructeur er niet bij is dat het moeilijker is. al lukt het met bay nu juist beter zonder
ineke gefeliciteerd met de aankoop van chall

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:45

Vanochtend is er op stal een gezond hengstveulen geboren. :D
Nu alleen nog een naam.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:47

toe maar weer mirthe :D weer een nieuwe topper :D
zijn er nog meer foto's van dat paard of staat de advertentie nog op MP oid? wil haar wel ff bekijken O:)
hahah zag al op fb van je moeder staan dat de uitbreidings plannen waarschijnlijk door gaan ;)?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:24

Gefeliciteerd Danielle! Naam is altijd lastig..

Wat ook lastig is, een nieuwe telefoon uitkiezen. Wordt het de Iphone 4S, de samsung galaxy s3 of wachten op de iphone 5? AAARG. Ik wou dat ik een keer keuze's kon maken haha

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:45

Danielle: Gefeliciteerd :D
Rosa: Telefoons uitzoeken is altijd lastig. Ik mag binnenkort een nieuwe, maar denk dat ik deze hou en een heel goedkoop abbo erbij neem :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:58

lau wat rot van die nachtmerries zeg!!

Bianca, dat is een leuke verassing!

M'n toets ging wel aardig. Kan beter maar is wel voldoende. Ben nu kei misselijk in de bus -O-
en heb 3uur gewerkt aan een GROEPSverslag omdat er gewoon niets van klopten. Sommige mensen :?
Maar ze moesten nu nog printen en nog wat doen en dan was het klaar. Was heel sjaggo aan het worden, alles gebeurt weer op het laatste moment. Normaal heb ik alles gewoon minimaal een dag van te voren af...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:04

Als mijn abbo afloopt, gaat denk ik gewoon mijn privételefoon eruit.... Moet ik nog wel zien te wennen aan mijn crackberry :+
SM, Ik was ook nooit zo'n fan van groepsopdrachten. Gelukkig mochten wij altijd zelf de groepjes samenstellen en omdat ik zo'n neuroot ben, wilden sommigen erg graag bij mij in het groepje :=

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:15

Ja lastig hoor, die telefoons..
SM, vreselijk he, groepsopdrachten!! Ik voel me ook altijd verantwoordelijk voor alles en zit dan tot diep in de nacht te verbeteren enzo.

Het is hier heel benauwd buiten, echt naar. En heb ook niet zo'n zin meer eigenlijk. Ben wel toe aan weekend. _-:(

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:21

hier ook heel erg benauwd buiten en harde wind.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:23

Mirthe, gefeliciteerd! Geen wonder dat ik geen reactie kreeg op mijn mail naar meer info over dat paard :D
Heb wel direct ook iets anders gespot waar ik nu mee bezig ben :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:24

haha wat een paardenkoop hier.
ik ben aan het kijken voor een vw. heb nu een hele mooie gezien maar niet binnen me budget.
baal zo want dat is echt wat ik wil en denk pa ook wel.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:26

mootje, wij mogen dat ook... Heb geluk met mijn groepje vergeleken met de rest. Daarvan is in elk groepje wel 1 of meer gestopt in de laatste weken...
Rosa, ik wil gewoon graag een goed cijfer en op tijd inleveren. Maar de leraren weten van mij dat ik alles op tijd doe dus krijg daar geen gezeur ofzo over. Maar ik ben gisteravond nog lang doorgegaan, vroeg eruit en nu 3uur eraan gewerkt terwijl het niet mijn taak was. Heb doordat zij weinig hebben gedaan niet erg goed kunnen leren, dus toets is iets minder gegaan, jammer dan!

Even jaloers maken: ik heb weekend en maandag maar 1.5ur les en de rest vd week vrij van school en dus alleen maar stage.

Ik heb een niet al te dure nokia met internet en whatsapp :P abbo is 15 euro per maand en hou elke maand over (internet en belminuten + smsen..)
vind het internet wel ideaal, als de treinen bijvoorbeeld weer eens niet rijden en dan als je om gaat reizen om te zien of dat wel nut heeft

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 13:26

Hier precies hetzelfde, zag in de auto zelfs dat het 19 graden was..

SM: Erg frustrerend zoiets :(:)
Mendy Dat zou wel een heel groot verjaardagscadeau zijn :P

Ik kreeg net mijn laatste cijfer terug en nu echt al mijn vakken (op een begeleidend scriptie/afstudeervak na) gehaald :D

Woll was wel blij me te zien en liep erg fijn na 2 vrije dagen en staat nu weer lekker in de wei. Zal zo eens wat boodschappen gaan doen en daarna maar weer eens flink aan de slag met de resterende rommel hier :)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:26

Ow, helemaal vergeten.

MENDY, GEFELICITEERD!!! *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:27

Heerlijk SM!
Kris, Spannend hoor!
Ik zag trouwens een paar hele leuke paarden tijdens mijn zoekopdracht naar 3 tot 6 jaar oude schimmels :~
Vief, Gefeliciteerd!

Hier was het om 7.20 al 18 graden :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 13:31

Toen lag ik nog lekker in bed :z

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:31

fijn vief dat woll ook dus lekker loopt en dus ook wel goed in der vel zit. Fijn dat ze de wei op mogen. Mogen ze er ook op als het geregend heeft of alleen als het goed droog is. En gefeliciteerd met je vak!

Oeps, belt groepsgenootje me net op. Ben ik mijn laptop vergeten op school :O maar hij neemt hem mee voor me en maandag dan weer. oliebol. Dacht al wat is mijn tas licht. Gelukkig is het alleen maar mijn kleintje en niet mijn grote waar ik alles op heb staan.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 13:35

Dat is niet zo'n handige actie :=

Ze mogen eigenlijk altijd de wei op, of het moet echt heel erg slecht weer zijn ;s winters of de weides moeten net bemest zijn :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:41

vief helaas zou ik dat niet als cadeau krijgen maar als ik het wil moet ik het toch zelf kopen.

sm dat is geen slimme actie.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:44

nee, maar lagen spullen op die ingeleverd moesten worden en was helemaal uit mijn doen en daardoor is het denk ik gekomen. Maarja groepsgenoten zijn wel aardig maar werken gewoon niet door.

Dat is wel lekker vief. En snap van pensionstal wel dat ze niet in de winter en slecht weer naar buiten mogen. Maar er zijn ook hele extreme stallen. Ik heb het wel erg luxe thuis :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:47

ik denk dat ze bij vief (net als bij ons) in de winter wel naar buiten mogen, alleen niet als het extreem slecht weer is.

Niet handig idd :D

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:50

Bij ons mogen ze ook altijd de wei op, behalve als het echt heel erg nat is maar dan komen ze in de buitenbak (dagdelen, kleine groepjes van 3 a 4 paarden). Ik ga even op de dienstfiets een vergunning thuisbrengen bij mensen, moet echt even weg hier achter die computer :evaw:

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 13:55

wel lekker hoor die paarden zoveel naar buiten :j
aha zo lielle :P hoe is het nu met je? Jij hebt toch niet allebei je paarden bij rob staan of wel? Zou me echt lekker lijken paard op zo'n stal met crossterrein :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:01

Rosa fiets ze
Kris waar ben je nu voor aan het kijken?
SM dat is niet zo slim

Mo je moet ook niet het parcours volgen want dat werkt voor geen meter aangezien ik niet door een s van hand ga veranderen of even een slangenvolte rijden. Ik heb dus mijn eigen parcours bedacht, begonnen op iets van 50 cm maar dat vond Ferrose gewoon een belediging. Dus na een aantal sprongen van mijn paard gestapt en alles naar 80cm gezet. Toen vond Ferrose het erg grappig vooral als ik scherpere wendingen nam of lastigere gebroken lijntjes. En het was ook nog gecontroleerd. Zaterdag lekker cross trainen en dan zijn we weer helemaal voorbereid voor Markelo