Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
texelse schreef:o ja muziek, dat hebben we ook nog geprobeerd. En wel met een blokfluit. Tot ze elkaar er mee op de kop sloegen, toen verdween die ook snel in de houtkachel want ze hadden zo hard gemept dat er een scheur in zat..... Ideaal trouwens die houtkachel... als ze niet op wilden ruimen dat zette ik de klep open en begon zelf met opruimen. Dat was een prima remedie tegen niet opruimende kindertjes.
hennydehart schreef:@ TG echte Hagenees hier dus zeg maar wat voor iets je wilt!
@ Texelse suuuuuuuuper gaaf!!! Vind al die kleine gympies enzo zo leuk!
@ Mootje gaaf, maar zit indd niet zo meteen als je wakker word!
@ Lau gaaf die bodywarmer! Vooral dat felle roze!
@ Mistid balen.... Hoop voor je dat jullie er toch nog uit komen samen!
Ik begrijp ook echt niks van dat gedressuur! Zodra ik denk hmmm heb beter gereden word ik eerste dikke punten en zodra ik denk zooo dat ging fijn word ik 2x 2de met 179
Ben het ook echt zat! Ene moment loopt max de sterren van de hemel andere moment is hij knettergek! Dus voor ons alleen nog maar dressuur met de SGW! Dan gedraagt (vorig jaar dan) hij zich wel altijd keurig!
Je ziet indd ook echt wel malloten in de hogere klasses met springen! Maarja die heb je overal!
M'n laptop loopt steeds vast dus foto van m'n nieuwe outfit moet nog ff wachten!
texelse schreef:maar ach, die kleine smurfjes in zo'n roze tutu (heet dat zo??) is ook heel vertederend natuurlijk, maar liever ga ik op de fiets naast de pony mee.
Mootje schreef:Mijn oud-instructrice heeft een keer een paard geslagen met een balk van een hindernisZe heeft ook meerdere keren op de tuchtraad-pagina van de P&S gestaan....