Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evony schreef:Hoe slecht zijn jouw ogen dan bianca?
.....maar ik merk ook met verkennen dat ik de nummers op afstand niet kan lezen, wat de ander naaast mij dan wel kan. Ik hoop echt dat dit helpt want een bril durf ik niet op te zetten.
_Noor schreef:Wij hebben dan vergelijkbare ogen, Bianca.
Na de trakhener naar het smalletje toe ging bij mij ook niet helemaal zuiver in Hattem
ze hadden heel mooi zand gestrooid maar daar ben ik dus omheen gegaan....
Toen dacht ik echt......dit kan zo niet blijven, ik word te onzeker en het gaat op je paard dan best wel snel ipv met lopen.
Evony schreef:Waarom durf je geen bril op te zetten?
Ik heb zelf een sportbril, met van die kromme poten waardoor hij er niet afvalt, extra sterk materiaal en heb gewoon de goedkoopste glazen genomen waardoor je ze gratis bij het montuur krijgt. Voor mij werkt het heel goed!
Juist lenzen (voor zover ik daar korte tijd mee gereden heb) vond ik zelf erg vervelend![]()
(ik heb overigens -2,5)
. Ik heb -8,5 aan beide ogen, dus dat is ook lekker. En ik heb ook nog cilinder bleek tijdje geleden. Heb sinds een paar jaar ook een bril, maar daar word ik vreselijk zeeziek van, dus die heb ik eigenlijk nooit op. Kan me wel voorstellen dat je onzeker hier van wordt Bianca.
.
.