Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_lautje_ schreef:Hij had ook liever de vos dan de zwarte. Wie had dat gedachtmaar werd wel bevestigd in mijn eigen ideeen Terwijl mij soms werd verteld dat ik het verkeerd zag
Mijn voorkeur gaat ook naar Hetje (qua crosswerk) maar dat wist je al. Maat is een bloedmooi ding, maar Het heeft bijzondere kwaliteiten.
.
.
. Gister avond fijne priveles gehad met Maurits (de Fries
). Weer bij de basis begonnen, wel goed dat er weer eens secuur overal op gelet wordt
. Nu ben ik even een dagje in Utrecht voor het laatste feest van het collegejaar
. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze de nieuwe langstudeer regel gaan handhaven voor de al studerende mensen.. Misschien ga ik er ook nog onder vallen namelijk
.

Moet zelf wel leren om mijn benen op z'n plek te houden.
.
Maar hij schopt zich zelf tot nu toe nog niet, heb al meerdere foto's waarop hij dat doet. Maar ben er toch niet happig op om grotere stiften in te draaien mocht dat moeten met de bodem. Hij heb wel buikflap dat scheelt hoop ik wel!

Ik ben al 7 jaar aan het studeren (met 1 jaar werken tussendoor, maar dat tellen zij gewoon door)
. Hij huppelde erover over of er niks stond. Mijn ophaaltrens is binnen dus dit weekend even proberen. Hij moet toch eens leren om ook na de sprong in 1 tempo verder te gaan ipv te versnellen. Vind ik niet zo nodig maar hij wel. Ik denk dat hij denkt: ik versnel maar even dan komt de volgende hindernis wat sneller. Daar moet hij even mee stoppen.

kan ik eindelijk weer rijden schiet mijn knie er mee uit..