[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:08

De manege voor jezelf is wel fijn :j
Mijn paard vind het niet eng, maar wil liever gewoon niet werken _O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:08

EvelienH schreef:
Dat is balen Mo! Hopelijk staat ze nog hoog op de wachtlijst, er vallen er toch altijd een hoop af.

Dat vind ik met Chaam juist altijd tegenvallen vwb afmeldingen. Stond 2 jaar terug als 10e op de wachtlijst, maar geen startplek hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:10

Das inderdaad wel heel snel :=

Caro: Balen van je bak.. :(:) Hopelijk kun je woensdag even fijn in de manege rijden..
Karen: Leuk dat je naar JA gaat :D
Margriet: :(:) voor jullie katje

Woll heeft gelukkig nooit last van de hoefsmid. Zit alleen even te bedenken wat ik morgen ga doen. Hoefsmid komt namelijk al om 9.00 uur.. Meestal rijdt ik daarna niet, meer uit principe eigenlijk dan dat ik iets aan haar merk, dus mss maar even stoer mijn wekker heel vroeg zetten :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:59

_Sim_ schreef:
:oo Van de site van Chaam:

Klasse B-paarden volgeboekt
3 januari 2011

Het programma van SGW Alphen-Chaam is voor de paarden in de klasse B volgeboekt.
I.v.m. het regiokampioenschap zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar voor combinaties uit de Regio Brabant. De overige aanmeldingen worden op de wachtlijst genoteerd

Ruiters en amazones die twijfelen of zij al verzekerd zijn van een startplaats kunnen informeren via c.v.ginneken@planet.nl

Corry van Ginneken, wedstrijdsecretaresse.

:oo
Nou moe... -O- Net vanmiddag mijn coupon op de bus gedaan.
Dit is wel heel snel hoor!! |( Nou, zal over een tijdje eens horen hoe hoog of laag ik op de wachtlijst sta. Jammer hoor.

Lekker met Jer bezig geweest. Even een half uurtje losgewerkt en aan de gang geweest met strekken en terugkomen in galop. Strekken is appeltje eitje, maar terugkomen is natuurlijk lang niet zo leuk ;) Werd snel beter na een paar galop-stap overgangen. Morgen weer wat meer aan de bak, zaterdag starten!

@ Caro: onze bak is niet veel beter helaas. Geen sneeuw meer, maar wel nog een paar ijsplassen en keihard :(
@ Vief: ik rij vaak genoeg nadat de smid is geweest hoor. Komt vaak net zo uit. Jer is trouwens meteen stokkreupel als hij een ijzer kwijt is voor :+
@ Mootje: vanuit mijn vereniging gaan al jaren mensen helpen op Jumping. Vorig jaar heb ik me voor het eerst maar eens opgegeven. Het is een lange dag: je vertrekt om een uur of 7 en bent tegen 11-12 uur 's avonds weer thuis. Maar absoluut de moeite waard én volledig verzorgd wat betreft eten en drinken :) En genoeg tijd om even te shoppen ;)
@ Margriet: slordig van de dierenarts!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:02

Dankzij 11A fotografie Bull en ik in Wanroij..... <3
Afbeelding
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:10

Nou he, ik kom in 3 topics dezelfde foto's van je tegen. Reactie heb ik in het Wanroy topic geplaatst.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:18

_Sim_ schreef:
Nou he, ik kom in 3 topics dezelfde foto's van je tegen. Reactie heb ik in het Wanroy topic geplaatst.

hahaha klopt ... :D maar niet iedereen zit zoals ons in beide HK topics... ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:31

Ik ga mijn mandje opzoeken! :evaw:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:31

Trouwens, voor de liefhebbers, vanavond wordt het eerste deel van de Millenium Trilogie(Mannen die vrouwen haten) uitgezonden op Nederland 3 om 22 uur. Natuurlijk zijn de boeken veel beter dan de meeste verfilmingen, maar ik ga toch kijken. Misschien word ik wel aangenaam verrast!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:34

Net beide paardjes gereden. Sofie die liep gister zo fijn, dus die had vandaag zoiets van laat maar ik heb gister al genoeg gedaan :+. Schimmeltje liep wel weer fijn :).

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:34

Avond :wave:

Heb wel bijgelezen maar ben het allemaal weer vergeten zo ongeveer... :o

Leuke foto's Bianca!
Ik heb ook gemaild naar Chaam Mootje, van de zotte he dat de B nu al vol is. Heb echt sterk de neiging om me anders om te laten zetten naar het L, doe ik niet. Maar baalde wel. Denk je er wel bij te zitten als je de coupon de 31e op de bus gooit. :P
Trusten Noor!

Vandaag voor het eerst weer gereden! Vero was wel een bommetje en mijn hoofd is nog niet ideaal. Maar ik kon weer rond hobbelen. :)
Ook naar school geweest, maar dat ging nog niet super. Vooral niet met praktijk lessen. Wie weet blijf ik morgen ook nog wel dagje thuis.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:04

Jullie hebben het rustig gehouden gister! :)

@ Sannn: fijn dat je weer kon rijden. Doe je wel rustig aan??

Ik heb een mail gestuurd naar Baarle Nassau. Het lijkt me inderdaad een mooie opwarmer en ook mooi dat we daar even een parcoursje kunnen springen. Wel even kijken of mijn moeder / ouders gewoon mee willen, want die vinden het wel erg ver rijden ;) (+ even kijken hoe het dan met mijn vader is uiteraard). Anders ga ik alleen of zoek ik een ander slachtoffer :D
Vind het ook echt jammer dat ik er niet bij zit voor Chaam... ;(

Ga aan de slag! Vanmiddag na het werk even hardlopen (jaja, ben fanatiek bezig!) en vanavond rijden.

Goedemorgen trouwens!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:05

Goedemorgen!

Jammer dat je er niet bij zit Noor :(:) Ik gelukkig wel!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:07

Heb hem gistermiddag pas op de bus gedaan, was het vergeten voor het weekendje CP te doen... Dus da ga hem nie worre....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:10

Morgen :wave:

Sannn: Vervelend dat het toch nog niet helemaal ging op school... :(:)
Bianca: Die tweede foto is gaaf :))
Sim: En? Was het leuk :D?

Mijn Ariats zijn gister bij mijn ouders afgeleverd. Spannend :):) Weet zo alleen nog niet wanneer ik ze kan komen halen..
Ik ga eens richting stal... :evaw:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:29

Mogge,

@ vief Welke ariats heb je gekocht?
@ Bianca mooie foto's.

Ik heb vandaag een dagje helpdesk en aangezien het heel rustig is heb ik de nieuwe H&M gids maar meegenomen. Even lekker rondneuzen

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:40

Bianca mooie foto's!!
Chaam zit wel erg snel vol he

Mijn hele lijf doet pijn. Blijkbaar heb ik vrijdag toch wat spieren opgerekt ofzo.
Kan amper lopen, erg stom gezicht. Heb ik eigenlijk sinds zondag (misschien zaterdag ook al maar toen heb ik vooral op bed gelegen)
Heb zondag en gisteren Midnight wel gereden maar dat deed flink zeer. Maar ondanks mijn stramme lijf liep hij gisteren echt als een zonnetje.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:42

Marjan: toch een flinke optater gehad dus :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:01

Marjan. :(:) Doe maar rustig aan, hopelijk trekt je spierpijn snel weg.
Balen Noor dat jij er niet bij zit in Chaam. -O- Ik ga ook naar Baarle Nassau voor de oefencross, ben benieuwd hoe dat gaat. Hoop van te voren nog wel 1/ 2 keer te kunnen trainen.
Die ariats van de foto pas Vief? Leuk! Veel plezier op stal.
Voor degene die gaan crossen dit weekend is de weersvoorspelling goed! Wordt vanaf donderdag alleen maar boven 0!

Heb vannacht beroerd geslapen, zag de klok half 3 slaan. Ga zo toch maar naar school, stomme aanwezigheidsplicht en dan kan ik morgen het 1e uur uitslapen. Hopelijk daarna nog rijden, maar zie wel even hoe ik me voel.
Werkse iedereen vandaag! :wave:

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:31

Goeiemorgen!!

Jee wat snel vol in Chaam, ik heb gister mijn coupon op de bus gedaan. BN moet ik ook nog opgeven maar ik zou die dag al jureren, dus nog even proberen te ruilen.

Sannn, "ziek" is ziek toch? Of moet je dan ook echt naar school?
Vief, en zo vroeg gereden??
Noor, balen!!! Kan je geen L hc doen?? Waar ga je zaterdag starten?
Bianca, stoere foto's!
Kim, Sofie doet vandaag vast weer haar best :D
Caro, das wel lekker met die gids! Al wat leuks gezien?
Marjan, doe maar rustig aan, anders even naar HA? Fysio?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:37

Marjan, Balen dat je zo'n last van je lijf hebt :(:) Krijg je trouwens vrij voor Ermelo?
Sannn, Niet lekker geslapen dus?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:44

Goeiemorgen!
@Marjan: Balen dat je zo'n last hebt van je lijf :(:) Maar even rustig aan doen!
@Sann: Kun je niet beter nog een dagje thuis blijven en goed uitzieken dan er nog langer mee te kwakkelen???
@TG: Hopelijk kun je je jureerdag omruilen en lekker naar BN!
@Caro: Lekker een relaxed dagje op het werk dus ;)
@Vief: Wat voor Ariats heb je???
@Noor: Hopelijk sta je voor Chaam nog een beetje bovenaan de wachtlijst en kun je daardoor alsnog starten! En wat fanatiek bezig met hardlopen :o
@Sim: En hoe was de flim???
@Bianca: Stoere foto's hoor!

Ik ben uiteindelijk vannacht ergens rond 03.30 pas in slaap gevallen, had mijn wekker al uit gedrukt en ben nu net wakker :Z Planning voor vandaag maar even veranderd in een dagje thuis bezig, in plaats van naar school :o

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:45

Mootje, ik weet het nog niet, mijn baas is er niet :-(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:09

Goede morgen!!

Jeetje ik heb gister ook me coupon op de bus gedaan.. van het weekend waren ze dicht ivm vuurwerk :+

Marjan flinke klap gehad dus!

Ik ga snel richting stal!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 11:14

Ik heb voor Chaam me ook maar om laten zetten naar het L :o . Bij de B zat ik er namelijk niet bij. En het was meer voor mezelf dat ik nog een keertje B wou doen om er in te komen. Maar ach, L moeten we ook wel kunnen :).

Heb super slecht geslapen vanacht. Werd echt om het half uur wakker en dan duurde het weer even voor ik sliep :\ . Heb nu super last van mijn hoofd :( ..
Gelukkig mag ik de auto zo mee naar school. Heb namelijk maar 1,5 uur les. Dus nou ben ik mooi weer op tijd thuis. Ga ik dan nog wel een uurtje slapen.
Vanavond met beide paarden springen :D. Met Sofie les, en daarna Bobo zelf nog even rijden.

Vief: Hopelijk passen je nieuwe laarzen ;)!
Marjan: Jeetje wat vervelend zeg..