Mijn paard vind het niet eng, maar wil liever gewoon niet werken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk kun je woensdag even fijn in de manege rijden..
voor jullie katje
_Sim_ schreef:Van de site van Chaam:
Klasse B-paarden volgeboekt
3 januari 2011
Het programma van SGW Alphen-Chaam is voor de paarden in de klasse B volgeboekt.
I.v.m. het regiokampioenschap zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar voor combinaties uit de Regio Brabant. De overige aanmeldingen worden op de wachtlijst genoteerd
Ruiters en amazones die twijfelen of zij al verzekerd zijn van een startplaats kunnen informeren via c.v.ginneken@planet.nl
Corry van Ginneken, wedstrijdsecretaresse.
Net vanmiddag mijn coupon op de bus gedaan.
Nou, zal over een tijdje eens horen hoe hoog of laag ik op de wachtlijst sta. Jammer hoor.
Werd snel beter na een paar galop-stap overgangen. Morgen weer wat meer aan de bak, zaterdag starten!
En genoeg tijd om even te shoppen 
. Schimmeltje liep wel weer fijn
.

(+ even kijken hoe het dan met mijn vader is uiteraard). Anders ga ik alleen of zoek ik een ander slachtoffer 
Ik gelukkig wel!
Doe maar rustig aan, hopelijk trekt je spierpijn snel weg.
Ik ga ook naar Baarle Nassau voor de oefencross, ben benieuwd hoe dat gaat. Hoop van te voren nog wel 1/ 2 keer te kunnen trainen.

Krijg je trouwens vrij voor Ermelo?
Maar even rustig aan doen!
Planning voor vandaag maar even veranderd in een dagje thuis bezig, in plaats van naar school
. Bij de B zat ik er namelijk niet bij. En het was meer voor mezelf dat ik nog een keertje B wou doen om er in te komen. Maar ach, L moeten we ook wel kunnen
.
. Heb nu super last van mijn hoofd
..
. Met Sofie les, en daarna Bobo zelf nog even rijden.
!