Wat een nekkie heeft ze daar ook he Zo smal! En een hele smalle borst en kont! Dan is ze toch nog aardig uitgezwaard:
edit: Ik moet gaan rennen, heb zo werkgroep. Oeps
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 15-09-10 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
_Noor
Geplaatst: 15-09-10 12:40
Vind het 'naarling'-gehalte nog best meevallen moet ik zeggen! Zou het leuk vinden om een foto te zien iig
Zijn hier al de hele ochtend aan het kl.oten met de computer en de printers... Als ik op een knop druk, moet het apparaat gewoon uitvoeren. Da's toch niet zo moeilijk!?
Ben weer thuis. Helaas kan de les en het oefenspringen nie door gaan vanmiddag. De turbo van de auto is kapot. Baal best wel een beetje.
Ik heb een Stubben Siegfried extra. Ik leef erin. Vind het echt een heerlijk zadel. Binnenkort wil ik mijn dressuurzadel (Jah die van jouw Teegee verkopen en nog een springzadel erbij. Merk dat het behoorlijk lastig is om 3 paarden te rijden met maar 1 springzadel.
Jah dat heb ik wel. Ik heb alleen nu geen echt dressuurpaard en nu ik mijn springzadel heb waar ik zo onwijs fijn in zit, ligt het zadel maar stil in de zadelkamer. Vind ik zonde!
@ snoekiej; leuk die foto! Zo'n naarling vind ik het eigenlijk nog niet eens. K heb wel veel lelijkere gezien
@ kim: heb je geen zadelmaker in de buurt met meerdere merken en types zadels? Want voor ieder is het anders wat lekker zit of niet.
@ karen: toch maar een airjacket jah? Ik spaar voorlopig wel voor andere dingen
Ik zit ook al een tijdje te denken aan een ander springzadel, terwijl ik deze net een jaar heb Ik heb er met crossen te weinig steun aan en soms zelfs met springen. Hij s net te plat voor mij. Maar nu nog een geldboom vinden.
BuenaVista
Geplaatst: 15-09-10 13:20
Mootje schreef:
BV, Smoesjes Ik heb ook geen echt dressuurpaard! Vorige week zelfs een buitenrit gemaakt op mijn dressuurzadel
Haha... Niks voor mij. Moet wel zeggen dat ik de laatste paar keer dat ik op het paardje van Jeroen heb gereden, heerlijk kon doorzitten (wel op mijn springzadel) en dat ik voor de gein al zei. Daar wil ik ook wel dressuur mee starten. Alleen dan moet ik dus wel op een dressuurzadel. pff.. als ik er aan denk .
@ Rowo: Ik had nu aan epplejeck gevraagd, en die had een zadel van hun eigen merk. Zag er goed uit. Maar lag niet optimaal en mijn knieen ook niet. Hij zei dat het moeilijk was om voor mij een passend zadel te vinden voor mijn lange benen. Maar ik ben echt niet overdreven lang ofzo . Dus ik ga gewoon even wat rond vragen, ook bij andere zadel makers/passers. Er moet heust wel een zadel te vinden zijn waar mijn knieen wel goed in liggen .
BV: Wat houdt dat extra in van de Stubben Siegfried? ;
Ja, dat lijkt mij ook. Ik weet een aantal die ik op wedstrijden tegenkom die ook lange bovenbenen hebben. Dus ik zal hun ook eens vragen wat voor zadel hun gebruiken .