Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
omdat ik dus wel op school ben.
.
. Vanavond longeren, morgen en woensdag als ik om half 10 's avonds thuis kom nog maar even rijden, donderdag longeren en vrijdag maar weer om half 10 rijden
. Denk dat ik aankomend weekend het hele weekend slaap in ga halen ofzo
.
..
)

!

Nu moet ik dus een nieuwe.
Dan heb ik het nog zo slecht niet. Kun je niet voor je weg moet nog rijden?
Heb je wel gelijk een nieuwe datum gekregen?
...
) voor fietsen zonder licht (GISTER DIE LAMPJES AAN MIJN BROERTJE MEEGEGEVEN!!
), mooi weer 35 euro boete.. Eenmaal in het ziekenhuis.. deed het pakken-apparaat het niet!! Uiteindelijk dus wel een pak kunnen krijgen, maar schoot dus ook lekker op
...ik was dus veeeeeeeelste laat op de afdeling met een pesthumeur. Zag ik ook nog eens dat ik niet ingedeelt stond als een halve studiedag, terwijl ik die wel heb vandaag.. dus meteen maar even gemeld dat ik die had en dus wel mooi tot 12 uur werk..
.. Je doet een hoop voor de afdeling zoals extra diensten werken, maar de afdeling doet bar weinig voor de studenten
.. Heb wel mooi alles afgerond en kon gewoon om 12 uur weg.. Maar het is niet mijn dag (week
)....
...
...
, en het viel nog uit ook
. Vervolgens viel biologie uit dus was ik om half 1 uit, dus mijn dag kan niet meer stuk.

Beterschap in ieder geval... Ik ga mijn baaldag weer voortzetten...
). Ik dacht het niet. Ze staan nu al vanaf 14-12 stil dus die paar maanden kunnen er ook wel bij. Zodra het dooit slinger ik ze maar een paar keer aan de longeerlijn rond of laat ze een keer vrijspringen. Dat doen we normaal niet. 
).
.
, verkeerd gedraaid en toen gebukt en toen zat het in m'n rug... Toch nog maar een paard gelongeerd.. Wo vrij gegeven, morgen ben ik weer vroeg op stal..
. Moet ook steeds gaan verzitten merk ik.. en echt door de knieën zakken als ik iets op wil pakken..