[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 09:10

Hier is het 1 grote ijsbaan, kan niet op het werk komen nu, de hele A7 staat vol. Zo maar even bellen dat ik later kom of anders ga ik vrijdag werken ipv vandaag... :(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 09:32

Balen Noor! Hoorde het al op het verkeersnieuws op Q.
BB, wij deden dat 'vroeger' ook altijd. Erg leuk. Nu hangen we gewoon een slee achter het menkarretje :P .

Nou, mijn eerste twee uur vallen uit.
Humeur is al flink gedaald :x omdat ik dus wel op school ben.
Straks maar een fiets fixen en B&J's halen :9

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 09:45

Ik al zo eens kijken of mijn busje gewoon naar Leeuwarden rijd :P.
Hoop het wel want ik heb de hele week van 11 tot 8 praktijk. Dus paardrijden gaat leuk worden deze week :=. Vanavond longeren, morgen en woensdag als ik om half 10 's avonds thuis kom nog maar even rijden, donderdag longeren en vrijdag maar weer om half 10 rijden :=. Denk dat ik aankomend weekend het hele weekend slaap in ga halen ofzo :+.

Dat is vervelend Noor, als je niet op je werk kan komen :( ..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 09:59

Morgen!

En alweer nieuwe sneeuw hier, bah, ben er helemaal klaar mee.
(frustratie alarm :D)

Kim, wat grappig dat je dan toch geplaatst was voor de finale, maar je bent dus niet meer geweest?
Corien, leuke foto´s in je topic!
Lotte, wat raar dat als Wolin zo reageerd, de stalindeling wel zo blijft. Kunnen ze er niet wat aan doen?
Heleen, hoe is je wedstrijd uiteindelijk gegaan? of heb ik daaroverheen gelezen.

Ik ben gister met Uk naar de binnenbak van de vereniging geweest. De wegen waren hier goed, dus ik vond het niet onverantwoord om de weg op de gaan. Uk liep heerlijk, hij begint steeds beter de sjouwen. Er waren nog 2 mensen die een sprongetje gingen maken. Dus uiteindelijk in dressuuroutfit ook nog een paar kleine, maar fijne, huppeltjes gemaakt.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 10:05

Jn: Als je niet weg kunt komen, zegt voor mij idd genoeg. Lekker thuis blijven!
Evie: jammer dat je geen ritme kon krijgen.
Mirthe: lekker druk daar dus, zag al aantal auto;s staan.
Noor: balen, hoorde het al op de radio dat het 1 dikke gaos was overal.
Kim: dat wordt elke keer een mooi latertje dus!
tientjeh: fijn dat het rijden zo goed ging.

Ik had vanmorgen eigenlijk E examen. Maargoed was om 8 uur op het cbr en het werd weer afgelast......
Ben die sneeuw echt wel zat! De wegen waren hier echt slecht, en op sommige stukken nu nog.
Sommige stukken was gewoon compleet ijs, en dat in de stad!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 10:06

Morgen :wave:

Noor: Vervelend zeg.. Dagje thuis blijven is dan misschien wel de beste oplossing :(:)
Kim: Hoop dat jouw bussen gewoon nog rijden :D
10tje: Fijn dat je zo lekker gereden hebt :)!
LZ: Wat balen zeg, rotsneeuw ook idd :(

Ik ga eens even lekker ontbijten en dan eens kijken of ik een opzet voor een marktonderzoek in elkaar kan zetten. Vanmiddag nog even een uurtje vergaderen op de uni en verder zo ook nog even verse broodjes bij de bakker halen :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 10:56

Goedemorgen :wave:

Hier nog een die zat is van de sneeuw. De wegen zijn hier gelukkig wel goed. Heb ook al een bus zien rijden, dus ik kan gelukkig wel op school komen. Vandaag begint mijn tentamenweek, ik heb meteen wiskunde en dat zie ik dus niet echt zitten. Ik dacht dat ik het allemaal wel snapte, nou dat viel vies tegen toen ik het tentamen van vorig jaar even doornam ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 11:30

Tjongejongejonge... ik verveel me nu al te pletter ;)
De meeste wegen zijn gewoon ijsbanen hier, kan wel schaatsen te werk..

AntheaV: veel succes met je tentamen(s)!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:08

Goeiemorgen!
Wat een hoop vervelende maandagochtenden hier! Hier ligt gelukkig op de wegen geen sneeuw.
Ik heb inmiddels al hagel, regen en natte sneeuw getrotseerd op mijn fietsje. Ik heb nu 2 uur pauze tussen de colleges door, dus ik ben net naar de fietsenmaker geweest. De ketting van mijn fiets lag eraf en het achterwiel zit niet zo vast meer. Kunnen ze wel maken, maar dat is nog duurder dan een nieuwe fiets #) Nu moet ik dus een nieuwe.

Lekker balen Noor!
Mirthe, ook al zo'n rotochtend dus :(:)
Jeetje wat een week Kim := Dan heb ik het nog zo slecht niet. Kun je niet voor je weg moet nog rijden?
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Tientjeh!
Balen Ilse :(:) Heb je wel gelijk een nieuwe datum gekregen?
Veel plezier Vief!
Succes Anthea!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:19

Anthea, succes met de tentamens deze week!
Shanouk, balen van je fiets! Is je vader niet handig genoeg om de ketting er om te krijgen en het achterwiel vaster te zetten?
Ilse, balen dat het examen alweer afgelast is.

Ik had vanmorgen functioneringsgesprek van het werk. Ze waren erg tevreden maar hebben toch altijd weer kritiekpuntjes. Ach ja.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:28

Nou hier ook een stomme maandagochtend :( ...

Ik had me verslapen, dus me de tandjes gehaast naar werk.. werd ik voor de 2e keer aangehouden (twee weken terug ook al -O- ) voor fietsen zonder licht (GISTER DIE LAMPJES AAN MIJN BROERTJE MEEGEGEVEN!! _-:( _-:( ), mooi weer 35 euro boete.. Eenmaal in het ziekenhuis.. deed het pakken-apparaat het niet!! Uiteindelijk dus wel een pak kunnen krijgen, maar schoot dus ook lekker op :n ...ik was dus veeeeeeeelste laat op de afdeling met een pesthumeur. Zag ik ook nog eens dat ik niet ingedeelt stond als een halve studiedag, terwijl ik die wel heb vandaag.. dus meteen maar even gemeld dat ik die had en dus wel mooi tot 12 uur werk..
Kreeg meteen een paar gezichten van 'Oh moet dat?' :\ .. Je doet een hoop voor de afdeling zoals extra diensten werken, maar de afdeling doet bar weinig voor de studenten :? .. Heb wel mooi alles afgerond en kon gewoon om 12 uur weg.. Maar het is niet mijn dag (week :o )....

@Anthea: Succes met je tentamens!! +:)+
@Vief: Veel plezier!! ;)
@Snoekiej: Zo dat is even balen zeg :\ ...
@Tientjeh: Fijn dat je zo lekker hebt gereden en ik kreeg als reactie:"Wolin moet er maar aan wennen" :(
@Ilse: Jeetje.. dat is wel vervelend, als je je er op instelt.. Gelijk een nieuwe datum geprikt?

Nu naar Wotekind en dan aan de opdrachten :wave: ...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:39

@ Mistid: Dat is balen als er iets uitvalt en je zit al op school, ik had vanochtend de eerste 2 uur gym (binnen), en ik had mijn wekker 2 uur later gezet en een schietgebedje gedaan ;) , en het viel nog uit ook :D
@ Corien: Filmpje ziet er erg relaxt uit!
@ PB: Daar had ik ook last van, na de laatste hindernis kwam je recht voor een andere hindernis uit, en het scheelde niet veel of hij had die ook meegenomen :+
@ BB: lachen, achter de slee
@ Noorwijdeness: Dat is balen zeg.
@ Kim: Dat is wel een heel vol schema zo te zien.
@ Tientjeh: fijn dat je lekker gereden hebt, en ook nog hebt kunnen springen.
@ LZ: Dat is balen, maar gelukkig maar dat het is afgelast, je zou toch niet willen afrijden met dit weer.
@ Vief: Jij hebt een redelijk relaxt dagje zo te zien
@ Anthea: Dat is balen tentamenweek, doe je de middelbare school of een andere opleiding?
@ Snoekiej: Dat is rot van je fiets.
@ Rosalie: Zolang ze tevreden zijn is het wel best, denk ik zo.
@ WL: Ook al een pechdag dus, het lijkt wel alsof het vandaag blue monday is voor iedereen hier.

De eerste 2 uur viel de les uit dus heb ik lekker liggen slapen, vervolgens naar school en ik heb een 6,7 voor mijn wiskunde tentamen, en omdat ik nog een extra-opdracht heb gemaakt en ingeleverd krijg ik er waarschijnlijk nog een hele punt bij, en het wordt een 7,7 dan :D . Vervolgens viel biologie uit dus was ik om half 1 uit, dus mijn dag kan niet meer stuk.

Zo lekker het paard een vrije dag geven, ik ben alleen wel bang dat ik mijn waterski's weer mag aandoen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:42

Ik ben weer lekker ziek :(
1 Kant van mn keel is zo dik en gezwollen dat ik alleen rechtvooruit kan kijken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:53

dat klinkt inderdaad niet echt gezond PB, ga je ermee naar de dokter?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:55

Mijn broertje ook al PB... hopelijk wordt ik overgeslagen.. Maar hij had ook behoorlijke koorts erbij.. :\ Beterschap in ieder geval... Ik ga mijn baaldag weer voortzetten...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:59

Ik heb nog geen koorts en gele of witte vlekken in mn mond. Dus het is nog geen keelontsteking. Dokter kan dan weinig doen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:07

Veel beterschap dan Pb :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:06

Beterschap PB :(:)
Evie: Ik doe de opleiding Management, economie en recht :)

Mijn tentamen (wiskunde) ging niet heel erg goed denk ik. Ik hoop dat ik net voldoende heb, maar ik vrees het erste

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:13

Beterschap PB!
Ben dus niet de enige met een rotdag Lotte...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:40

Hoi,

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst dit weekend. Heb vluchtig bijgelezen.
@ PB beterschap
@ WL balen van je bekeuring
@mistid ik vond dat altijd zo zonde van mijn tijd 2 uur voor niks komen
@ LZ balen dat het is afgelast maar dat liever dan een ongeluk.
@ Anthea succes met de tentamens

Hier is nog een sneeuwbaler! Ga niet graag naar buiten want ik ben bang dat ik val en dat is niet handig op dit moment. Heb uitgerekend dat het nog 71 dagen duurt voor ik hopelijk weer mag trainen.
Las nog wat over bitten. Mijn merrie loopt alle disciplines op een goudkleurig (geen idee welk merk) dubbel gebroken bit. Daar liep zij op toen ik haar kocht en ik had er ook 1 liggen. Wil wel een paar keer in het parcours wat anders indoen aangezien mevrouw meestal na hindernis 6/7 onhoudbaar wordt.
Mijn ruin liep 2 jaar op myler maar ik ben met springen overgestapt op pelham. Met dressuur loopt hij op enkelgebroken d trens. Hij is een ramp qua bitten hij accepteert bijna niks. De pelham gebruik ik alleen op CC ook amper nog in training. Hij gaat heel snel in verzet tegen een bit terwijl zijn gebit prima is. Hij heeft een moeilijke mond volgens de tandarts. (smal bekkie veel tong weinig ruimte voor een bit)
Heb trouwens besloten mijn paarden niet te laten doortrainen. Instructeur wil het alleen doen als ik ze bij hem op stal zet (E450 per paard per maand :( ). Ik dacht het niet. Ze staan nu al vanaf 14-12 stil dus die paar maanden kunnen er ook wel bij. Zodra het dooit slinger ik ze maar een paar keer aan de longeerlijn rond of laat ze een keer vrijspringen. Dat doen we normaal niet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:57

Wat een pechdag zeg... Een :(:) voor iedereen die er een nodig heeft!!

Ben pas net terug van de vergadering, moest een activiteit aflassen en nog veel regelen dus inmiddels 3 uur verder :z Zo maar hard aan de slag met mijn marktonderzoek en hoop vanavond zoveel gedaan te hebben dat ik nog naar Woll kan :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:29

Ik heb vanmiddag weer een tijdje voor stapmolen gespeeld. Jer was super fris en fruitig en helemaal niet moe of stijf van gister. :)
@ Caroline; jammer dat je instructeur je niet te hulp kan/wil schieten, maar nu kun je ze wel lekker bij je houden!
@ AntheaV: balen van je tentamen, misschien valt het resultaat nog mee!
@ Snoek: wat een bikkel zeg, door weer en wind op de fiets ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:33

@noorwijdenes. Heb wel een aanbod gehad van iemand die mijn paarden wil rijden maar daar heb ik weinig trek in. Totaal andere rijstijl en weet het beter dan mij en mijn instructeur. Dan zet ik ze liever in de wei. De rest van het jaar zullen ze het druk krijgen haha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 18:53

Pff veel mensen die een baaldag hebben!

Ik vind het ook best zonde van mijn tijd, maar zit er toch altijd al om 8 uur/5 over 8, omdat mijn zusje op dezelfde school zit en wij met dit weer worden gebracht (17km is me iets te veel van het goede om half 8 's ochtends met vrieskou :o ).

Ik had vandaag een Nederlandse les waar ik geen boeken van bij had, maar dat had bijna niemand, hele klas was aan het ruziemaken met de docente en zijn 2 uitgevlogen. Ik was bijna de 3e, maar toen vroeg iemand anders iets dus dat scheelde. Toen een toetsje gehad, en toen heb ik me maar ziekgemeld. Voel me niet bepaald fit, heel verkouden en had niet het idee dat ik nog wat te zoeken had op school vandaag.

Toen fijn getraind, en nog even Dwarrel voor het karretje gehad. Nu even een lui avondje :) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:07

Pffff ben net door m'n rug gegaan ;( , verkeerd gedraaid en toen gebukt en toen zat het in m'n rug... Toch nog maar een paard gelongeerd.. Wo vrij gegeven, morgen ben ik weer vroeg op stal..
Maar op de fiets deed het echt verrekte veel zeer... Heb ik weer :\ . Moet ook steeds gaan verzitten merk ik.. en echt door de knieën zakken als ik iets op wil pakken..