Ik ken het bij parden ook niet floor, maar ik ben natuurlijk humaan opgeleid dus ik weet niet altijd of iets bij dieren wel of niet voorkomt.
Hé bokt werkt zomaar mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en op naar de clinic van Bart Bax Lielle schreef:2een op naar de clinic van Bart Bax
net als vorige week bij Albert 
Citaat:De gemiddelde leeftijd waarop deze ziekte zich manifesteert, is ruim 21 jaar, maar zij kan ook bij jongere paarden voorkomen.
Citaat:38% krijgt een suikerziekte (diabetes mellitus) Als een paard suikerziekte heeft, plast hij veel suikers en ruikt zijn stal zoet.
) kapot was en ik het op mijn werk veel te druk had om te bokken. Ondertussen heb ik een nieuwe pc thuis dus ik kan er weer even tegenaan.
Aangezien mijn springpaard nu ZZ-L dressuur loopt verwacht ik van dit dressuurbeest grootse cross prestaties
. Laat ik er eerste maar eens op kruipen, want dat is er wegens gewenningsperiode en ***weer nog niet van gekomen.

) en zo kan ik mooi nog wat dooroefenen tot volgende winter. Misschien dat het dan ergens op gaan lijken. Zal ik een SGWay of Life logo op mijn dressuurdekje maken of zouden de prikkers dan een rolling krijgen?

Jammer dat je verkeerd was gereden, maar dat geeft niet zoveel omdat het je eerste keer was
maar echt leuk
Floor, da's ook een manier om de concurrentie uit te schakelen!
)