pien_2010 schreef:Ik laat nu de foto van het puppie staan maar wel met het verzoek om weer on topic te gaan en ontopic te reageren.
Uhm... Dus...
De mensen hier in het topic hebben er geloof ik geen last van. Goed opgeklost zo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Jammer dat de proefjes niet zo goed gingen maar alles is ook nog spannend. 

Tiahastrona schreef:Gave foto Mirthe![]()
Kyrkelover, beestje van jezelf is vaak fijner. Over filmpjes; vind dat hij dressuurmatig niet voor elkaar is, lijk jij in parcours ook weinig aan te doen. Dus weer na laten geven en ontspanning na een hindernis er in. Daar zit volgens mij je werk, kan je ook netter rond rijden. Nu is ie heel strak in de bovenlijn en geeft helemaal niet na. Als jij dan ophouding maakt komt ie er tegenin, maar dat kan ook niet anders
) Fijn dat je even uitleg gaf. Dat mensen over een foto van een pup vallen snap ik werkelijk niet. Alsof we pagina's lang over puppy's doorgaan.
Hoe was het bij de tandarts?

lekker foutloos rondje in het L en een 1e prijs. In het M wist 'ie de weg weer een beetje te goed
vind het ook al zoiets om voor 1 parcours dat hele eind te rijden dus kan dan beter flexibel springen, maar op deze manier heeft dat ook weinig nut

Gefeliciteerd met je prijs. loesvan schreef:Kyrkelover: Wat lastig dat je al zo lang tegen dat probleem aanloopt.
Percy: Wat raar van Daimler. Moet hij per se op boxrust? Kan je niet een klein stukje weide afrasteren zodat hij toch voorzichtig wat beweging krijgt. Lijkt me voor jouw knie ook beter.
En ik vind juist merries heel leuk, ik kan nog wel lachen om die buien van d'r. Het duurt misschien wat langer bij merries, maar vaak als je ze goed kent gaan ze wel voor je door het vuur.
Mistid: Het wordt echt saai met jouGefeliciteerd met je prijs.
lrm en ninitjuh: Welkom! Leuke paarden hebben jullie

Mijn vorige paardje kon ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen, maar uiteindelijk is het dan ook zo'n geweldig gevoel als je samen wat bereikt! En een beetje karakter vind ik ook wel leuk, dus toch maar weer een merrie genomen
Winningmood is trouwens de papa van Just
Hopen dat hij ook in de winningmood komt straks. Hij gaat zondag mee naar de springwedstrijd in Maasland i.p.v. Daimler. Organisatie vond het geen probleem om ze om te wisselen en Jan denkt dat hij er wel klaar voor is. Ze heeft nu één keer dressuurles met hem gehad en één keer springles deze week en hij vindt het wel een leuk paard. Zeker nu hij gecastreerd is. Van de zomer vond hij het maar een levensgevaarlijk beest
Hij staat wel in een grote stal dus daar kan hij wel rondwandelen. Denk dat de stal vier bij vijf is.
Alphen-chaam zou ik ook graag meedoen alleen even kijken of dat niet al te snel is voor der 
Ook voor herhaling vatbaar dus?
Percy schreef:Die naam is een stuk praktischer Nikki (mag hem toch wel afkorten?). Ik wist niet dat je zo gemakkelijk je gebruikersnaam kan wijzigen. Wij zijn nog nooit bij Tim Lips geweest. Hij heeft daar wel leuke hindernissen staan.
Wil iets meer als alleen mijn voornaam en wist verder niks
Je kunt het 1x veranderen daarna niet meer 

Welkom Nikki.
Wat zullen je concurrenten balen als ze jouw steeds weer op de lijst zien staan haha!
mistid schreef:
Nog een nieuwe, welkom Nikki!
Fijn dat Jan zijn mening over Just is bijgedraaid Percy!
lrm gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe paard![]()
Bedankt voor de felicitaties! Winnen is nooit saai toch? Maar er komt vanzelf weer een einde aan deze goede tijd hoor

Het is je uiteraard van harte gegund!
Anders zijn ze niet op tijd voor de eerste starts.