[SGW] Wedstrijdkalender 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:19

Leliaardje schreef:
Al met al is het toch wel vervelend en verwarrend met dat inschrijven. Zoals nu in Chaam gebeurde met dat inschrijving op volgorde van betaling was, geeft ook weer heel veel verwarring. En dan moet je maar zorgen dat je internet-bankiert, anders kom je er helemaal niet meer tussen.
Gaan we straks ook nog krijgen dat om 12.00 uur 's nachts de websites van de banken overbelast raken := .
Maar een oplossing weet ik ook niet echt, want ik doe zelf net zo hard mee met dat vroege inschrijven, omdat ik er wel graag bij wil zitten.

Hier wil ik ook nog wel even op inspringen. Ik kom me aanmelden en voor mij staat een pony ruiter die nog het volledige bedrag moest betalen. Mijn mond viel open van verbazing. Vooral na alle commotie in het topic.

Ik hoop dat dit in het vervolg duidelijker gecommuniceerd gaat worden en er 1 lijn getrokken wordt.

_NoorJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:21

Mootje schreef:
Dat is zeker een grapje :')

:D nope!
En ook betalen voor je op de deelnemerslijst komt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:37

Lielle schreef:
Nickeltje schreef:
}:0 Ik heb de inschrijving van Vlietland volledig gemist...
En op de site staat dat het L al vol zit...
Op de wachtlijst dan maar vrees ik...

daar hebben we een paar weken geleden het even over gehad. Dat was niet echt officieel open, maar je kon wel al inschrijven. En dat hebben dus veel mensen gedaan kennelijk.

Klopt ja, en toen vonden we het belachelijk om zo enorm ver van te voren dus al op te geven en vroegen we ons af hoe veel mensen dat zouden doen...
Heel veel dus kennelijk...

Ik hoop van harte dat na alle gemopper van dit seizoen over inschrijvingen die niet duidelijk verlopen en alles, dat de KNHS hier iets van mee krijgt en er over nagedacht wordt hoe dit te sturen of in elk geval gelijk te maken voor alle wedstrijden zodat er daar een heleboel duidelijkheid ontstaat.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:41

ik sta in het L dus ook op de wachtlijst, maar ik ga er vanuit dat dat wel goedkomt. M was nog niet vol begreep ik. Ik had het even opgezocht, die discussie was van begin februari, dus ruim vier maanden voor de wedstrijd.
Ik hoop dat de nieuwe mijnKNHS hier voor meer duidelijkheid gaat zorgen.

WW zal hem niet worden dit jaar denk ik, wsl kies ik weer voor Beverlo.

Nickeltje

Re: Wedstrijdkalender 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:45

Zo ver weg heb ik nog niet gekeken, onder andere omdat ik nog helemaal niks vasts gesprongen heb met Nick en niet goed weet hoe reeel het idee is om verderop in het seizoen voor M te gaan.
Ik heb Maarsbergen staan, twijfel over Oudkarspel en hoop op Vlietlanden.
Misschien Oudkarspel maar wel opgeven in elk geval en dan maar afwachten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:47

ik ook niet, maar is nav de opmerking van Noor. Voorlopig heb ik EL, Maarsbergen, C'ray, Tongeren en Vlietlanden (hopelijk) gepland staan, en dan is het zomer en ga ik lekker in Londen kijken. En ik weet ook nog helemaal niet welke klasses ik dan wil starten.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:52

_Noor schreef:
Wieringerwerf gaat 1 april open. Mailen naar sgwdijkgatbos@ziggo.nl :)

Bijna 5 maanden voor de wedstrijd? :wow:

Dan hoop ik dat er over een paar maanden nog een plekje vrij is, ik wil me nu nog helemaal niet vast leggen voor dan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:59

ik heb me ook al opgegeven voor een wedstrijd in september maar ga nu dan stiekem op vakantie dus kan ik die weer annuleren. Wel met pijn in mijn hart maar ik moet ook een keer op vakantie....

_NoorJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:04

WW kan aardig wat starts verwerken hoor, komt vast goed :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:06

bvw schreef:
ik heb me ook al opgegeven voor een wedstrijd in september maar ga nu dan stiekem op vakantie dus kan ik die weer annuleren. Wel met pijn in mijn hart maar ik moet ook een keer op vakantie....

Vakantie is inderdaad een hinderlijke onderbreking van het cross-seizoen -O-

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:36

bvw schreef:

Je hoeft toch niet op vakantie :D .
Welke wedstrijd was dat in september?

Ik heb nu t/m juni opgegeven. De wedstrijden in het najaar ga ik pas naar kijken als ik weet hoet Giga het aanpakt in de L. Ik wil graag naar IJsselstein en naar Gorssel. Maar dan moet ze wel lekker aanpakken.
Barchem vind ik altijd super mooi, maar ik weet niet of ik dat durf in de L dit jaar.

Ik had eigenlijk gehoopt dat we wat minder last zouden hebben van volle wedstrijden nu we in de L zitten, maar volgens mij is iedereen overgegaan :P .

Rietepetiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:36

Eeey Noor!

Is het ook zo dat er op vrijdag dan eventueel de dressuur weer is voor mensen die dichtbij wonen?
Zou dat wel fijn vinden..

_NoorJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:39

Een deel van de dressuur voor de B en L paarden (voor degenen die meedoen aan de regiokamp.) zal inderdaad op vrijdag verreden worden. Ik denk dat we dan idd kijken wie er in de buurt woont :) Lijkt me het meest logisch!

Rietepetiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:41

_Noor schreef:
Een deel van de dressuur voor de B en L paarden (voor degenen die meedoen aan de regiokamp.) zal inderdaad op vrijdag verreden worden. Ik denk dat we dan idd kijken wie er in de buurt woont :) Lijkt me het meest logisch!

oke thnx ;-)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:45

Leli dat is Norg. Eindelijk is er een sgw op 10 km van huis en dan ga ik op vakantie. Baal nog steeds waarom ze net die week hebben bedacht op vakantie te gaan. Ik wou eerst ook niet mee maar ze hebben me omgepraat }:0

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:51

bvw schreef:
Leli dat is Norg. Eindelijk is er een sgw op 10 km van huis en dan ga ik op vakantie. Baal nog steeds waarom ze net die week hebben bedacht op vakantie te gaan. Ik wou eerst ook niet mee maar ze hebben me omgepraat }:0

Oh, dat is echt erg :oo . Ik wist het wel: ging alsnog mooi niet op vakantie :n .
Maar ja, nou wil ik toch al niet op vakantie, dus elke smoes om niet te gaan grijp ik aan :Y) .

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:55

bvw schreef:

Ik herken het! Wilde me net inschrijven voor de Vlietlanden toen ik er achter kwam dat ik op diezelfde dag kaartjes heb voor Guus Meeuwis in Eindhoven. En Vlietlanden is voor mij ook maar 15 km rijden. Ik zit nu heel hard te denken om mijn kaartje voor Guus te verkopen en toch in te schrijven voor de Vlietlanden (al denk ik dat mijn vriend daar op zn vriendelijkst gezegd niet blij mee zal zijn...)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:59

Guus is 's avonds toch? :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:01

als ik moest kiezen tussen guus en een cross wist ik het wel, daaaag guus :evaw:
maar de vakantie is inderdaad ook wel een beetje omdat min vriend dat erg leuk vind. Het is immers toch geven en nemen

Rietepetiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:02

bvw schreef:
als ik moest kiezen tussen guus en een cross wist ik het wel, daaaag guus :evaw:
maar de vakantie is inderdaad ook wel een beetje omdat min vriend dat erg leuk vind. Het is immers toch geven en nemen

_O-

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:22

Er zijn grenzen aan dat geven en nemen :D .

Okay, flauw. /3

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:39

Guus begint om 18.00 uur, weet niet of ik het ga redden om dan al in Eindhoven te staan. Is toch dik twee uur rijden vanaf mn huis... Dus combineren is niet onmogelijk, maar wordt wel krap.
Maar inderdaad, het is geven en nemen. Maar misschien heb ik geluk dit keer en vind ie het niet erg. Kaartje raak ik toch wel weer kwijt!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:10

Zo rij ik Etten-Leur op mijn vriendjes verjaardag. Levert me ook wat scheve ogen op.
Heb wel gezegd dat hij ook geen vrij van zijn werk regelt voor mijn verjaardag. Dus hoef ik dat ook niet te doen met mijn werk ehhh hobby ehhhh ehhhe uhhh.
En het feest heeft hij al gehouden en toen heb ik een training af moeten zeggen :P
Das ook geven en nemen toch O:)

Nog meer mensen die een mening hebben over C'ray, Maarsbergen etc voor een overstap naar het L? Ben voorlopig alleen nog nieuwschierig hoor

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:15

Persoonlijk vind ik Maarsbergen en Castenray allebei prima te doen voor een L-debuut.

_NoorJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:35

C'ray heb ik geen ervaring mee, maar MB is idd geschikt :)