Veel plezier met je crosstraining!
@ Mirthe; Succes!
Welterusten iedereen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heb onderlinge wedstrijd.
.

.
. Vanavond als ik vrij ben om half 8 ongeveer nog even druk met school aan de slag
.
Die Thelwells plaatjes vind ik idd echt geweldig.
, fijn dat Sofie lekker in haar vel zit!!
...?
.

Leen je nog de trailer van Yvon?
)
Ze waren 20 minuten ingelopen, dus inplaats van 35 minuten warmrijden had ik er nog maar 15, even turbo dus!
Wel waren beide gallopen(?
) goed, wat Sis nog steeds wel moeilijk vind.
) gegeven als afscheidscadootje, maar ik werd echt heel emotioneel ervan..

Volgende keer proberen we het wel weer een keer in alle rust.

Fari pakte echt super aan, alleen zoals Rowo al zei, eerst de zigzag van onder bekeken. De 2e keer was ie nog erg spannend, de 3e keer ging super. Ook de grote trakhener en alles eigenlijk.. Volgende keer wil ik ook echt de puntjes aanrijden

!
Heel klein beetje snot en nog steeds wat hoesten af en toe. Ze krijgt nog lekker even rust en dan hoop ik dat ze straks als het weer wat warmer en droger is echt helemaal beter wordt.
Was leuk! Daarna weer naar Deventer en met 3 vriendinnen lekker wezen stappen in Markelo (Bill's Bar). Was ondanks dat Jan Smit er was niet zo druk, dus dat was een meeevaller. Gezellige avond gehad. Opa & oma zijn nu net weg, waren er alvast voor mijn verjaardag (woensdag jarig..) dus dat was ook wel leuk. Nu een beetje met mijn handeltje in de weer. Jasje is alweer verkocht en ook een jurkje wat ik bij nader inzien toch niet zo heel mooi vond