[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:23

@ J_N; proficiat met je prijzen en punten! :D
Veel plezier met je crosstraining!
@ Mirthe; Succes! *D

Welterusten iedereen! :Z

viefdepief

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 05:21

Misschien moet ik het bijlezen voor morgen bewaren :+
Trusten :evaw:

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 06:02

en ik baal een beetje. Ik netjes mijn telefoon een uurtje na voren gezet toen ik ging slapen, blijkt dus dat de telefoon zichzelf ook een uurtje verplaatst.. Baal baal.. Ik ga zo maar vast beginnen met eitjes bakken voor vandaag :). Heb onderlinge wedstrijd.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:01

haha Dienke, dan ben je in ieder geval op tijd!

Ik ga zo ook richting onze onderlinge wedstrijd, hoef zelf pas om half 1 te rijden. Maar zit in de organisatie.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:23

Aah dat is balen Dienke :(:)
Succes Jantien!

Meno wordt zo opgehaald :) .
Misschien kan ik er nog net bij zijn, heb iig al afscheid genomen :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:31

Goeiemorgen :wave:

Pfff ik ben echt doodmoe. Gister dagje naar nijmegen geweest met vriendlief en ga zo met Marloes mee naar Brugman trainen. Ik kan nog wel uuuuren slapen.

@ dienke en tientjeh: succes!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:39

Goeiemorgen!

@Tientjeh en BV: Succes vandaag!
@Mandy: Dan zie ik je waarschijnlijk nog wel zo!

Ik ga zo even de laatste spulletjes pakken en Nika fatsoeneren. Dan ga ik ook naar Madeleine om te trainen, heb er in ieder geval mega veel zin in :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:46

Veel plezier en succes allemaal!
Ik ga zo naar Chaam!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:01

:wave:

Gefeliciteerd JN!

Iedereen veel plezier & succes :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:06

Goeiemorgen :wave:

Heb net even een buitenritje gemaakt met Sofie. Kan wel merken dat ze goed in d'r vel zit. Ze was helemaal ADHD en bokken := :P.

Zal nu even een broodje eten en om 12 uur weer aan het werk :). Vanavond als ik vrij ben om half 8 ongeveer nog even druk met school aan de slag :=.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:46

Goeiemorgennnnnnnn!!! :D

@Vief: Wauw wat een mooi jasje, maar is geen combinatie met een schimmel idd... :n
En leuk plaatje is dat ook!! :)) Die Thelwells plaatjes vind ik idd echt geweldig.
@Kim: Jihaaaaaaa 8-) , fijn dat Sofie lekker in haar vel zit!!
@Mistid: ...Meno een dikke knuffel gegeven ;) ...?

Ik heb gister mijn proefzadel binnen gekregen, dus ik ga vandaag even een proefrondje rijden.
Gister heeeeeeeeerlijk uit eten geweest en de stad in met twee vriendinnen, lekker bijgekletst :) .

Heb ook bijna 12 uur rond geslapen, heerlijk!! :z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:05

Ik heb gister een heerlijk wellness dagje gehad met een vriendin in een spa in Harderwijk. Was echt heerlijk.

Ga nu keihard studeren voor mn tentamens voor donderdag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 14:16

Goeiemiddag :)
Vorstin liep lekker met de crosstraining! Helaas echt maar een half uurtje meegepikt. De trailer moest op tijd terug naar de eigenaar, dus ik moest een kwartier eerder stoppen. Laat het nu net ook nog een kwartier uitlopen. Heb echt alleen maar een beetje losgesprongen, beetje het lijntje bij de waterbak van alle kanten. En dan nog 1 rondje en toen moest ik stoppen..
Ik ga nog even kijken of ik volgend weekend kan trainen, maar mijn ouders willen dan zowiezo niet rijden. Ik weet niet of dit wel genoeg training is voor Etten-Leur :\

Veel plezier Chaam-gangers!!
Jammer van je punten Hilde
Gefeliciteerd met je winst Benthe!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:29

Balen is dat Snoekiej!! :\ Leen je nog de trailer van Yvon?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 14:30

Nee, die verhuurt hem niet meer (tenminste niet aan mij :P)
Ik had hem van iemand uit Zoeterwoude.
Was wel echt balen, had echt niet dat tevreden gevoel na een training. Ze liep wel lekker, maar ik heb gewoon amper iets gedaan.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:12

Iedereen gefeliciteerd met de punten, en voor de anderen: Volgende keer beter!

Das wel balen, Snoekiej, maar wel chill dat je in iedergeval nog iets hebt gedaan!

Gisteren rond 4 uur toch maar die cross gereden! Stonden allemaal vaste hindernissen van 80/90/100, en ik heb ze allemaal gesprongen, ongeveer 2 km met 12 sprongen denk ik, toch wel een leuke voorbereiding voor Markelo waar ik maar max. 60 hoef :+

Daarna snel de modder van de benen en buik afgespoten en mezelf in het witte pakkie gehezen. Bij ons rijden de paarden en ponies door elkaar, maar gelukkig waren er dit keer niet echt super mooie paarden of zo := Ze waren 20 minuten ingelopen, dus inplaats van 35 minuten warmrijden had ik er nog maar 15, even turbo dus!

Eerste proefje ging niet echt supergoed, viel een keertje uit de galop, en mijn halve grote volte rechts werd te laat voorgelezen waardoor deze vierkant was geworden := Wel waren beide gallopen(? ;) ) goed, wat Sis nog steeds wel moeilijk vind.

Tweede proefje ging veel beter! Niet echt foutjes die ik zelf overduidelijk kon zien (verkeerde galop oid. ) en mijn instructrice was toevallig ook op stal, en zij vond het er ook goed uitzien.

Bij het afzadelen trof ik nog mijn bijrijster, en zij vertrekt dus vandaag met haar paard naar een andere stal, en ze had een hele mooie brief geschreven en een roze pad ( 8-) ) gegeven als afscheidscadootje, maar ik werd echt heel emotioneel ervan.. |(

Later bij de prijsuitreiking werd er dus gezegt dat er maar 2 prijzen en ook maar 2 winstpunten waren in de B, bleek dus dat ik 2x tweede was met 180 en 183 8-)

Ik was blij natuurlijk, maar ik ben VOORAL een stuk geruster voor Markelo. Ik heb zoiets van: Als ik hier mijn wptjes haal, moet het in Markelo ook wel lukken om boven de 165 te scoren, toch? O:)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:46

Zo ik ben weer terug van de crosstraining en heb heerlijk kunnen rijden, ondanks het feit dat ik de zigzag niet durfde en Nika dus liet stoppen :o Volgende keer proberen we het wel weer een keer in alle rust.
Nika had er ook helemaal zin in voor de rest en was helemaal blij dat ze weer over crosshindernissen mocht.

@Simmie: Hopelijk heb je lekker gereden in Chaam! Je had wel luxe tijden, aan de tijd van je post te zien :P
@Lieziej: Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen nog!
@Snoekiej: Balen dat je niet de hele training mee kon rijden, maar gelukkig ging het wel lekker.
@PB: Heerlijk zo'n dagje! En Harderwijk is ook erg mooi!
@Lotte: Boven gebleven bij Wolin?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:04

@ snoekiej: op zich heb je nu een training gehad en zijn jullie beide niet helemaal onervaren. Ik denk dat ik het gewoon zou proberen in EL hoor :j
En wat trailer huren betreft... als je al die huur bij elkar op telt, kun je toch beter een trailer kopen :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 18:09

Ja, dat vind ik ook, maar daar is mijn vader het niet mee eens :+
Ik twijfel nog over EL, vorig jaar stopte ze er midden in het bos mee. Toen hadden we helemaal geen training gehad. Nu wel een beetje, maar nog niet helemaal naar mijn zin. Ik ga EL wel zowiezo als trainingsrondje rijden. Dan ben ik zelf ook was rustiger.

Fijn dat je training lekker ging Benthe!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:36

Ik ben ook tevreden huis gekeerd vanochtend, nog steeds hyper.. :D Fari pakte echt super aan, alleen zoals Rowo al zei, eerst de zigzag van onder bekeken. De 2e keer was ie nog erg spannend, de 3e keer ging super. Ook de grote trakhener en alles eigenlijk.. Volgende keer wil ik ook echt de puntjes aanrijden :))

Zal zo ff topic maken :)

Edit: [SGW-ITP] Crosstraining vd Schans/Brugman

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:50

Leuk dat iedereen weer lekker aan het crossen is geweest :)!
Ben benieuwd naar de foto's :D

Ik wil ook echt graag weer lekker rijden, maar Wolles is nog steeds niet fit. Baal er best wel van.. ;( Heel klein beetje snot en nog steeds wat hoesten af en toe. Ze krijgt nog lekker even rust en dan hoop ik dat ze straks als het weer wat warmer en droger is echt helemaal beter wordt.

Gisteravond gezellig uit eten geweest :D Was leuk! Daarna weer naar Deventer en met 3 vriendinnen lekker wezen stappen in Markelo (Bill's Bar). Was ondanks dat Jan Smit er was niet zo druk, dus dat was een meeevaller. Gezellige avond gehad. Opa & oma zijn nu net weg, waren er alvast voor mijn verjaardag (woensdag jarig..) dus dat was ook wel leuk. Nu een beetje met mijn handeltje in de weer. Jasje is alweer verkocht en ook een jurkje wat ik bij nader inzien toch niet zo heel mooi vond :+
Vanavond nog maar even studeren B-)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:52

Fijn dat jullie lekker hebben gecrosst! Die zigzag vond ik ook wel spannend en toen ik er voor het eerst langs reed, dacht ik ook niet dat ik die ooit ging springen. Maar uiteindelijk toch en Undercover zonder twijfel erover. Dat is wel een gaaf gevoel!

Mijn onderlinge ging fijn! dressuur in de M1 182 punten en een 1ste prijs. Springen ging wat hard, uiteindelijk een balkje op de dubbel. Maar heel tevreden gevoel!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:52

Vief; wat balen zeg van Wol, doe um nog maar een extra dikke knuffel :(:)
Snoekiej; wat jammer zeg dat je niet langer mee hebt kunnen rijden.
J_N; balen dat de Zigzag toch niet ging, ik had er ook wat moeite mee. Fijn dat de rest wel goed ging :)
Lieziej; gefeliciteerd met je prijzen..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:55

Ben benieuwd naar je foto's Marloes!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:00

Jantine; zie de post hierboven, had ge-edit ;)