haha daarom. Maar ik heb wel gehoord dat er over het algemeen nog weinig winstpunten waren gehaald. Mn zusje stond nog 5e met 181 toen ze weg gingen. Dus dat is niet heel royaal, want er moesten er nog 8. ( voor mn zusje en haar paard was dit haar 2e wedstrijd)
Leuk dat je zondag op concours gaat Biem Succes alvast!
Scum: Ja valt inderdaad nog niet mee. Met Lips galoppeerde ik eigenlijk het liefst alleen maar! Maarja komt vanzelf. Moet gewoon nog sterker worden en nog iets beter gaan luisteren. Ze heeft soms nog een beetje zo'n blijf van me af reactie
Heb het filmpje gezien Vief. Op de volte valt ze over je buitenschouder weg en in de hoeken door je binnenbeen. Voor de rest zie ik niks schokkends. De hoofd/halshouding is echt mooi zo voor in het B. Jij lost het met die galop gewoon heel rustig op. Gewoon een positieve ervaring voor het paard. Dat gaat helemaal goed komen
Netjes hoor Vief. Zo lekker buitenrijden vandaag, helemaal zin in En heb volgende week zondag ook springen in Roden, dus zie ik jullie vast wel LZ en Nat. Ga denk ik woensdag nog even naar het oefenparcours in Roden, dan ben ik er wel weer klaar voor. Kan thuis toch nog niet springen, dikke blubberbende
Netjes hoor Vief zo voor de 1e keer! Ga helemaal mee met het commentaar van Scum
Thanx, ik ga er zelf ook in mee Ze vind het thuis ook nog lastig. Maar wanneer ze lekker ontspannen is, goed oplet en aan mijn been is kan ze het opeens wel. In Heeten viel ze haast nog meer naar binnen als ik mijn binnenbeen aandrukte. Maar komt goed Gewoon lekker blijven oefenen
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 09-02-08 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ga even de stallen doen en Quinten nog eens rijden.. Misschien wel de laatste keer... Morgen komen er mensen kijken... Maar hij zal zeker goed terecht komen...
Vief: Ik & mijn papa (die ook even mee keek ) vinden dat jullie het heel goed gedaan hebben . Geen fratsen indd. tuurlijk af en toe wat spanning, maar dat komt allemaal wel goed .
Ik heb Loempia net gewassen. Wim ging meehelpen haha. Vond ik wel grappig. Loempia stond echt te kijken van: Hè wat is dit nou? Net mijn zadel en hoofdstel en alles gepoetst en klaargelegd. Over een uurtje richting Harich. Springwedstrijd . Zal wel een latertje worden . Maar heb er wel zin in .
Fijn dat Wolletje zo braaf was voor de eerste keer Vief! Het filmpje ziet er ook leuk uit Succes met de wedstrijd Kim!
Zo, ik heb vandaag ook weer gereden. Lekker in de buitenbak, heerlijk met dit weer. Morgenochtend heb ik wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat. Ik ga voor het eerst M1 starten!
Kim: Succes Snoekiej: Succes morgenochtend LJ: nou, je hebt het zonnetje in ieder geval meegebracht
Ik heb net ook lekker gereden, heb z'n benen ook maar even gelijk gewassen, ben benieuwd hoe ze er morgen uitzien, hij staat nu weer in het land namelijk
Succes Kim! Ik heb heerlijk gereden samen met mijn moeder, 3 uur lange buitenrit bij Schipborg, Annen enz. Mijn paard was lekker ontspannen Haha, Biem, wij gaan straks ook pannenkoeken eten