Snoekiej: denk dat ze zich in t bos heeft verstapt ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
!!
! Hahaha! 
!
!
. 

Echt grappig ze leert heel snel want het ging vandaag echt alweer een heel stuk beter als de vorige keer. Verder haar achtervoetjes voor het eerst lang genoeg vast kunnen houden dat ik ze ook echt uit kon krabben en peesbeschermers waren ook niet spannend. Ze heeft alleen wel een nieuwe frats. Ze wil de stal niet meer in of uit.. Erg vervelend. Ze heeft zich een paar keer hard gestoten toen ze erg onbenullig de stal uit ging. Snee in haar heup. Dus ik denk dat het daar door komt. Maar wel vervelend. Kun je echt niks beginnen. Alleen wachten. Zodra je aan het touw gaat trekken durft ze helemaal niet meer. Gelukkig ging ze er na zo'n 10 minuten toch uit. En uiteindelijk (omdat ze best wel dorstig was) ging ze er na 10 minuten ook weer in

!
!
! Lekker douchen en nog wat tv kijken, trusten

rowo schreef:Wanneer ga je beginnen met een zadeltje en hoofdstel dan Vief?
Zijn altijd nare ongelukken voor iedereen...
Ik had haar gister even gelongeerd met singeltje en dat ging wel prima. Vandaag dus vroeg thuis en dus maar met zadel gelongeerd, ze reageerde eigenlijk helemaal niet. Dus ik aangesingeld, beugels omlaag en nog eens rondje laten lopen. Weer braaf! Toen ben ik er maar gewoon opgestapt ipv rechtsom gaan longeren
(wel in mijn eentje, maar dat is misschien wel beter dan met zenuwachtige moeder/zusje ernaast
)

. Ik geloof dat ik de goede studie heb gekozen! 
Uit wat voor moeder?

Voordeel is dat je vrij vlug weer hersteld bent
In ieder geval iets Duits.