lielle en marlijn en marieke: sterkte 
lielle, moet wel een topper zijn geweest zo te horen.
MM: goed van je broertje 
Wollie: balen dat je geen B meer mag starten, maar je kent al veel
dus is ook makkelijk 
Ga zo je foto's bekijken scum, ik was er ook 'k was met jan mee 
zo vanmiddag 3 gereden 
als eerst mijn favoriet gereden een 4 jarige ruin van rond de 1.70 hoog.
donkerbruin met een wit sokje en een bles 
gepoetst opgezadeld eerst gelongeerd en toen er op.. wat een deugeniet, maar ben helemaal weg van hem hij zit zo lekker en is zo lief en fijn te rijden.
Het is eigenlijk dressuurbloed maar er zit ook wel engels volbloed achter.
Ik heb 2 foto's van zijn hoofdje gemaakt die zal ik ook uploaden en hier plaatsen.
Toen ik klaar was op de wasplaats en afgespoten. deed hij alles braaf totdat hij iets te veel naar achtere ging en zijn halster afschoot en hij het weer deed, toen zei jan doe maar zo'n halster om die krijgt tie niet af dus ik om gedaan en stond hij op zijn gemakje.
toen de 2e een 4 jarige vosruin uit hongarije, helaas kon ik er niet zo goed mee overweg, maar hij was ook het groenste van allemaal.
maar helaas valt die af.
toen de laatste een vos ruin van 1.70 hoog ook 4 jaar.. kan super fijn lopen mooi nageeflijk wel wat wankel maar gaf wel een super gevoel. Ik weet niet of jullie gidran andor nog kenne waar jan ook mee reed. Dit is een half broer van andor.
komt ook uit hongarije
de bruine heet Wervelwind en is een kwpn-er en de vos heet zwadron komt uit hongarije( zo spreek je het uit, weet niet precies hoe je het schijft
)
morgen ga ik ze om 3 uur allebei uit proberen met springen, want kan niet kiezen
zijn allebei zo fijn 
Wervelwind heeft nog nooit onderman echt gesprongen alleen balkjes gedraaft, zwadron wel 
we zullen morgen zien