Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Scum schreef:Lielle
Maartjuh
Andrea16
Bitwise
PietPiraat
Chantal_cs
Scum
Merlijn
Margon
Simmie
KimdePim
Missmuts
GvdT
anja15
Canter
MarieketenCate
Giloni
Bento 1988
Viefdepief
Gomir
Scum schreef:Moet ik het er dan alvast bijzetten? Met het lijstje van namen erin?
Scum schreef:Scum schreef:Lielle
Maartjuh
Andrea16
Bitwise
PietPiraat
Chantal_cs
Scum
Merlijn
Margon
Simmie
KimdePim
Missmuts
GvdT
anja15
Canter
MarieketenCate
Giloni
Bento 1988
Viefdepief
Gomir
BrittJl0ver
BrittJl0ver schreef:idd Gomir gefeliciteerd!![]()
(zullen we even voor haar gaan zingen?)
Scum schreef:Ik heb een PB gestuurd naar Ellende en een topic geplaatst op FZ.
Subforum SGW & Eventing
Ik zou willen voorstellen dat iedereen die nu nog niet op de lijst staat zich even aanmeldt bij FZ. Dan kunnen de mods het ook meteen zien hoeveel belangstelling er is.
Simmie schreef:Scum schreef:Ik heb een PB gestuurd naar Ellende en een topic geplaatst op FZ.
Subforum SGW & Eventing
Ik zou willen voorstellen dat iedereen die nu nog niet op de lijst staat zich even aanmeldt bij FZ. Dan kunnen de mods het ook meteen zien hoeveel belangstelling er is.
Helemaal goed! Laten we hopen op veel positieve reacties.
Scum schreef:We kletsen wel wat af vandaag. Maar nu ga ik toch mijn bed maar eens opzoeken.
Scum schreef:Het is volgens mij wel Route de Passage. En Ysselsteyn is met Griekse Y's. Dat met Ij ligt bij Utrecht volgens mij.
Is het ook nog mogelijk om er bookmarks in te maken? Dus bijv bovenaan een inhoudsopgave. En dat je dan kunt klikken op het gewenste onderwerp. En dan een Back to Top onder elk onderwerp.
Scheelt een boel scrollwerk. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om dat te maken (met HTML?)