Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Maar erna wel goed weg. Ik moet hem meer bij de les houden. Het is zo een profiteur. Dinsdag heeft hij dan zijn heup opgehaald
. Er zitten 9 nietjes in . Maar ik mag wel gewoon rijden gelukkig.
Diepenbeek is nog wel ok leuk maar zeker niet zooo speciaal om er 2u enkel voor te rijden.
is alleen elke keer wel zo wat gedoe om iemand te vinden daar voor poort open te doen, te betalen en vorige keer nogal bijzondere opmerking gehad van een medewerker ginder toen we er waren met een groep voor stage van Giel...
Terrein is geopad en gras. Ze zin volop bezig met het ontwerpen/maken van een flinke hoop hindernissen en waarschijnlijk gaan we ook wat hindernissen van andere locaties ter beschikking krijgen.
.
Ik weet niet op OS of WK ofzo dat ze echt zeer vlot reed maar wel een val ofzo. Wel erg jammer van Laura. Sterke dressuurscore en een val laat in het crossparcours.. Toch wel fijn dat men jonge mensen laat starten op het EK!
Hele (na)middag met de smid in de weer geweest, en ik heb ook geen FEI-tv. Twijfel om mij dat volgend jaar toch aan te schaffen, al is het maar om de OS te kunnen volgen.
On top waren ze dan nog totaal niet vriendelijk. Vind het de prijs totaal niet waard.
Nog even in happy modus na Westdorpe
Fijn dat je ze nu hebt durven doorrijden
soms hebben ze dat wel eens nodig maar ja meestal durven we dat op wedstrijd niet te doen.
Zag er heel erg fijn uit!
pp en ik staan met 1 combinatie tussen na elkaar :p