Lekker naar het bos
Mirthe, Gaat lekker zo
Mette, Gaat goed, leukkk. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op stage. Leuke foto's
Kyrkelover, Lekker zo elke keer naar het bos om te trainen. Is voor mij wel ver weg helaas. Staan de hindernissen daar altijd? Hoe oud is Risky eigenlijk? En die is nog hengst toch? En mag jij geen springen? Of was je paard al geklasseerd?
Percy, Caressa gaat lekker, gaat allemaal snel zo. Hoe is het met jou knie? Roosendaal is voor mij qua afstand denk ook nog wel te doen, maar voor nu nog even te grote wedstrijd
. Misschien volgend jaar een keer. Shetan zet er goed uit. Ik moet nu echt mijn best doen om haar vol te houden, nu er niet veel gras meer staat is het moeilijk vol houden. Van wie heeft Caressa de training gehad? Hope dat ze mee kan naar Portugal, is leukkkkLoesvan, Fijn dat je debuut zo goed ging en dat je in de buurt een fijne accommodatie hebt waar veel wedstrijden zijn.
Rianne, Lekker even rustig nu. Volgend jaar weer lekker op pad
Her alles rustig. Korst is van been af, maar plek zit er nog wel, komen langzaamaan weer haren doorheen
Vandaag oefenparcours gereden. Met losrijden vond ze het heel spannend, er lag nieuwe bodem in, was errug spannend
Parcours zelf ging wel goed. Moest haar in eerste rondje wel erg aanmoedigen om over 1 te gaan
. Was beide rondjes foutloos, eerste 6 stijl en tweede 69. Was eerste en derde. 4 januari mogen we weer

lees later bij