Ben nu wel benieuwd heeft vast met die lattice opmerking te maken
Sim
Geplaatst: 24-10-11 23:32
Nee, voornamelijk als jij weer aan de beurt was geweest en hij zag hoeveel punten je elke keer scoorde.
Leliaardje
Geplaatst: 24-10-11 23:46
Oh, hele korte en snelle bijleesactie. Ik zie Margriet en kampioenstitel in 1 zin . Heb ik zeker stukje overgeslagen ergens . Maar: gefeliciteerd . Verder ben ik twee moeizame tentamens tegen gekomen . Nieuw/oud gezicht: Renskek en zowaar: weer een meeuwenflats!!! Was ze bijna vergeten . Verder spannende dingen op I- en andere phones . Kan die van mij niet. Gelukkig maar: heb genoeg verslavingen.
Vanavond leuke springles gehad. Het parcours stond er nog van afgelopen weekend. Giga deed het lekker. Laatste rondje ook met een 3-sprong er in. Ging ook goed. Was 1.05 m, dus L-min hoogte . We kunnen misschien niet naar Barchem omdat Laurie verhinderd is. We gaan nog even kijken of we het kunnen repareren, maar het ziet er niet best uit. Ben helemaal in mineur . De veulens maken het goed, dat was wel fijn om te horen. Ze lopen nu met z'n viertjes in een loopstal. Over paar weken komen er nog een paar bij.
Nou, ik ga douchen en hoop dat ik niet te hard ga liggen mokken over Barchem.
Zie nu dat ik hem een maandje jonger heb gemaakt. Even een pbtje gestuurd naar de mod. Wat een drol ben ik.
rowo
Geplaatst: 25-10-11 09:05
Goeiemorgen
Ik zit vandaag een dagje op kantoor Enschede ivm herfstvakantie.
_Noor schreef:
Moggel!!
Ik = hyper
Vandaag de sleutel?
AntheaV
Geplaatst: 25-10-11 09:05
Goedemorgen! Ik had gister heel erg buikpijn en misselijk, heb toen maar de hele avond niets gedaan. Nu nog wel een beetje buikpijn, maar gelukkig niet meer misselijk. Hopelijk wordt het ook niet meer erger, want wil vanavond wel naar springles.
Noor: ik zal zo op KJ stemmen! Lelie: Zou jammer zijn als jullie niet naar Barchem kunnen
EvelienH
Geplaatst: 25-10-11 09:10
Vanochtend belde er iemand aan dat het fietspad onder water staat. Ik ben gister de paarden water gaan geven en ben natuurlijk vergeten de kraan weer uit te zetten. Ooopsie
Fijn dat de les goed ging San Handige actie Evelien en top dat crime het goed deed in de les Anthea beterschap Leuke foto Renske Ook de les van Laurie ging goed
bianca1980
Geplaatst: 25-10-11 09:33
hahahahaha Evelien lekker handig
Jij vandaag de sleutel Noor ?? altijd leuk...
viefdepief
Geplaatst: 25-10-11 09:42
Morgen!
Renske: Gezellig dat je weer mee komt kletsen Lukt het al een beetje met je bachelorthesis? Karen: Arme T Gelukkig kan hij er wel mee zwemmen.. Noor: Spannende dag dus! Evelien: Haha lekkere actie Wel aardig dat iemand er even voor aanbelde!
Ik zit alweer braaf op de uni. Zo nog even het college voorbereiden en dan 3 uurtjes werken, naar stal en weer terug naar de uni om wat te eten en een avondje te studeren in de bieb
Mooi, dan kunnen jullie allemaal op kleine Sjonnie stemmen
texelse
Geplaatst: 25-10-11 10:29
Handige actie EvelienH, gelukkig hebben we de laatste tijd nog niet zoveel water gehad... Net even bij het springen van jongste gekeken, en we hebben gezamelijk geconstateerd, dat een Houston dus wel degelijk kan springen! Al zal het Z te hoog gegrepen zijn, maar voor de cross is het goed genoeg! Hoera, ik hoop dat ze binnenkort dus weer het sgw-pad op gaat, en dat ik dan weer mee mag (als chaffeur, groom, sponsor(tje), etc.)
ik ben er ook heel blij mee!!! Na 2 dressuurwedstrijdjes met 4 wp's heb ik ik het wel weer gezien bij de dressuur. wat is dat toch onogelijk saaaaaaaai......... (sorry, voor degene die ik nu tegen de schenen schop)