[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:58

gaaf LIELLE ik weet precies welke lijntje jij bedoelt idd. Ik mocht van Rob de laatste kleer de dikke boom voor de wal doen, 2 galopsprongen wal op 2 maal smalletje erachter en de dan de 3 dikke bomen achter elkaar, elk 2 galopsprongen, dat ging echt heerlijk.... <3 , maar die picknicktafel gelijk bij die wal is wel ff lekker DIK zeg maar....hahaha...In rob's taal was het waarschijnlijk dat picknicktafelTJE....... :D

HEY meiden weer een aantal vrijgezellen hier..... *\o/* enjoy the club zou ik zeggen. Ik blijf liever toch maar even vrijgezel denk ik, wil toch even wat rigoureuze beslissingen nemen hier thuis en dan is een vriendje allemaal niet zo handig.....tenzij je zo verliefd word dat ik ook maar moet proberen ervan te genieten, maar tegenwoordig lijkt dat al niet meer zo te gebeuren... ;)

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:00

Rigoureuze beslissingen, bianca? Jij bent heel wat van plan ;)
Ga slapen, energie niveau ligt op -1. Weltrusten!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:09

Slaap lekker Mootje! Ik ga ook :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:11

Mootje schreef:
Rigoureuze beslissingen, bianca? Jij bent heel wat van plan ;)
Ga slapen, energie niveau ligt op -1. Weltrusten!

wil mijn huis zsm kwijt en weg hier... ;) maar ja ik heb koophuis.. -O- en helaas ook nog eens toendertijd een woekerpolis afgesloten, een situatie die me nu niet echt happy maakt met de verslechterde huizenmarkt. Dus ben een beetje in dubio om te gaan verhuren of niet, maar alle gesprekken lopen inmiddels met een makelaar ed. Overal kleven flink wat voor en nadelen aan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:29

Ik ben inmiddrls thuis en ook helemaal af, ga naar mijn mandje :j
Laatst bijgewerkt door Lielle op 08-07-11 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 00:32

Welke kant wil je opgaan Bianca?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 05:28

goeiemoggel. Ik ben weer eens vroeg vandaag. :O
Ik ben al 12 jaar samen met hubbie. Ben al te lang niet bij Rob op het terrein geweest, maar dat komt vast goed met de najaarstrainingen.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 06:39

_Noor schreef:
EvelienH schreef:
Mo, 5 jaar. Al wel een tijdje dus. :D

Da's toch niks, ik in september al 10 jaar! :Y)

Morgen weer bijleesactie en verslag van de verhuizing :z

Wanneer in September? Goede maand denk ik, dan heb ik alweer 7 jaar. :)
Mo dus het is beter zo?
BVW jeetje ook al vrijgezel. Wel een hoop bier.
Eef wat een rotziekte idd, sterkte!
Mirthe weer volop in de tuigers bezig?
HP heb ik echt nog geen 1 film van gezien. :o Volgens mij kan ik dus echt niet mee praten.
Lielle ik ben ook benieuwd naar een filmpje, klinkt super!

Nou hier ook het 1 en ander gebeurd, zal ik vanmiddag wat meer over vertellen! Zal nu naar het werk! :wave:

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 07:30

Mmmm Margriet, je maakt me nieuwsgierig. En zo ben ik ook nieuwsgierig naar het transportverhaal van Noor.
Oei Bianca, zal niet meevallen om er met de verkoop van je huis nog een beetje uit te springen. Maar ja, eerst maar eens kijkers op de stoep, want dat kunnen kopers worden. En verhuren is ook een optie, maar een lastige. Hopelijk geeft de verlaagde overdrachtsbelasting een zetje aan "jouw" aanstaande kopers.

Tja en lange verkeringen, dan denk ik dat ik voorlopig iedereen versla. Maar ik hoef het aantal jaren niet te noemen toch??

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 07:58

Goedemorgen

BVW en Mootje weer vrijgezel :(:)
Bianca neemt drastische beslissingen

Ik ben ook al lang vrijgezel. Kom niks tegen wat ik de moeite waard vind om tijd voor vrij te maken. Heb een baan waar ik 36-42 uur in de week bij werk en 4 paarden. Plus een beetje social live en moet zorgen dat ik af en toe mijn rust pak. Blijkbaar ben ik de hem nog niet tegen gekomen :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:30

Moggel!
Vertel vertel, Margriet!

Ik ga snel eten, naar de kapper en door naar stal! :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:37

Margriet, vertel !?
Bianca, beetje kunnen slapen vannacht :(:)
Noor gaat naar de kapper en stal: veel plezier!

Ik ga maar eens douchen. Ik hoef pas om half 10 de deur uit :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:41

*\o/* *\o/* *\o/* Top 3 in de telegraaf van leukste foto, en daar sta ik bij *\o/* *\o/* *\o/*

Maar...... de strijd is nog niet gestreden, tot 13 juli kan er nog gestemd worden. Onder de stemmers wordt 25 euro verloot!! (altijd meegenomen nietwaar). En voor de winnaars van de foto's €300, € 200 en € 100. Dus.... please :o als je nog niet gestemd heb, wil je dat dan als nog doen?? :o
Heel simpel: stuur een mailtje naar wuz@telegraaf.nl en zet in de onderwerpregel: foto 2, eretribune. Op het tekstgedeelte, je naam en je banknummer, en klaar is kees. Wie weet zijn we straks allebei blij!!! :9 :D

Einde egopost :o

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:43

moguh!!!

bvw schreef:
ik breek even in, ben ook weer vrijgezel
Mo wanneer gaan we op stap ;)

Speciaal voor jeroen nog even een leuke foto van het feestje bij ons thuis van afgelopen weekend...
http://94.100.120.142/1350300001-1350350000/1350336601-1350336700/1350336673_5_ZwQ_.jpeg

ik lees nog steeds braaf mee hoor :P :9 :9 :9 :9 <3

bvw, mootje en laura ook alweer even vrijgezel.
evelien wil vrijgezel worden :P

en noor, texelse en marijke al heul lang bezet...

ben echt te druk om overal op te reageren, maar lees wel (vaak geanimeerd) mee!!!

ohwjah... volgend weekend oefencross in diepenheim!!!! dus voor de liefhebbers....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:10

Mirthe: dinsdag wordt hem helaas niet, zit met de paarden en zo en met mijn ouders gezeur hahah :+ dus we moeten maar even een andere keer plannen (ooit bij master springen zweeloo geweest?)
Lau: gaat op mannen jacht :D
Jeroen: is tot over zijn oren verliefd op grolsch (echt serieus waar niet te zuipen maar goed :Y) )

En dan zitten er nog een paar in een lange relatie, knap hoor dames +:)+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:26

morgen!
ik heb het filmpje nog niet van de cemara kunnen halen, hopelijk vanavond.

Maar op dit filmpje van itsme ( http://www.youtube.com/watch?v=1n3xElKc6i8 ) zie je haar rond de 15 seconden langs de tafel galopperen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:42

Vervelend dat je zo met je huis in je maag zit Bianca

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:51

wel bijgelezen maar was wel heel veel van gister.
dus niet veel onthouden.
wel dat er weer vrijgezellen zijn maar ook lange relaties.
lielle die tafel is echt giga groot. kom je dan ook aan die kant van de wal af?

gister gezellig naar de wok geweest. we hadden afgesproken om 7uur en zijn om 12u weer weggegaan. uiteindelijk zaten we helemaal alleen iedereen was weg en alles was al opgeruimd.
ol heeft een nieuwe vliegendeken. lekker blingbling. als de zon erop schijnt reflecteerd het helemaal

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:13

Moge!

Hoop vrijgezellen hier! Ik ook :) idd soms zou een vent er bij zijn wel leuk zijn :)

Lielle gaaf hoor!
Bianca waar wil je naar toe verhuizen? zij. Die cap cams nog bij de lidl?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:15

Lielle, ik ben al een tijdje niet meer bij Rob geweest, maar kan me er wel een voorstelling van maken! Met filmpje van Itsme erbij helemaal. Ben benieuwd naar je eigen film.

grappig al die vrijgezelle dames hier!

snoek ik kan me voorstellen dat je het rijden mist. :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:33

Mo blijf je wel rijden hier in Noordwijk?

Sta voor de 2de x bij een klant te wachten pff die uren had ik graag extra willen slapen :z

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:42

Die tafel is nieuw of niet? Ziet er dik uit! Dan vanaf die wal gelijk op 2 galopsprongen? Petje af! _/-\o_
Lastige tijd om huis te verkopen zeg nu.
Das niet fijn Corien.

Scooby (onze Jack) loopt sinds woensdagavond op 3 pootjes. In 1e instantie dachten we aan een verreking dus de bench gepakt en haar rust gegeven. Maar ze blijft maar op 3 pootjes lopen en nu mag je haar zere pootje helemaal niet meer aanraken, piept dan gelijk. Als we haar buiten zetten om te plassen ofzo doet ze ook niets. Ze loopt amper en alles. Dus de dierenarts gebeld, gaan we vanmiddag heen. Heb er zelf weinig vertrouwen in. :\

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:00

idd dus steil daar van de wal af en op 1 galopsprong naar die tafel :)) En hij is absoluut huge :j Ik had er samen met mijn lesgenootje al naar staan kijken bij het losrijden, of dat idd zo de bedoeling zou zijn. WE hadden bedacht dat dat toch wel een heel serieus zwaar lijntje was, komt Rob tien minuten later: "Lielle, ik ga jou straks maar eens voor de leeuwen gooien, kun je proberen of dat kan, je bent de eerste die het gaat doen". En Ojee ging er echt fluitend doorheen, super gevoel was dat.

(daarna hebben we tien minuten staan rotzooien met de 'trakehner' op de hoek, ze vond de blauwe bak eronder doodeng. Maar uiteindelijk heeft ze het wel gedaan :+: )

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:04

Jullie kletsen zoveel dat ik het amper bij kan houden (meelezen gaat nog wel, op alles reageren wordt lastiger).

Eef: Sterkte, dat zijn nare dingen :(:)
Lielle: Klinkt als een fijne training! Kan ook niet wachten tot ik zelf weer lekker kan/mag gaan springen en crossen, maar dat zal nog wel even duren..

Vorige week ben ik zelf voor het eerst weer te paard gestapt *\o/* (mocht weliswaar eigenlijk nog niet maar kon de verleiding niet weerstaan :o)
Heerlijk even een rondje door het dorp gestapt. Zo maar weer eens een rondje stappen, mag van mezelf nog niet teveel en niet te vaak. En ga expres niet in de bak stappen want dan is de verleiding ook veel groter om toch actiever en meer te gaan rijden. Gelukkig is Velvet op straat heel braaf :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:04

Eef_Bam schreef:
Welke kant wil je opgaan Bianca?

Ik wil meer naar de kant Nijkerk, Putten, Lunteren of zo. Maar ik ga niet meer kopen hoor heb ik al besloten, tword mij alleen veel te duur, dus ga gewoon lekker ergens iets all in huren of zo, maar wil geen eigen huis meer. Tegen de tijd dat ik iemand leer kennen heeft iedereen toch al zijn eigen huis, dus dan trek ik er wel lekker bij in....... :o veel gemakkelijker en je blijft een stuk vrijer zonder een eigen huis ;)

Corien @ weet niet of ze cams nog hebben, maar dat was bij de Aldi toch ?? Ik heb inmiddels een proffesionelere gekocht via MP, vond het zo gaaf, maar dat kleine dingetje is nog best wel prutsen. Met deze kan ik echt alles en is van HD kwaliteit met laser positionering en hangt naast de cap.....helemaal blij mee... :D

Toch maar even een topic dan !!!!
[SGW] 16 juli 2011 cross in AKEN wie gaan er ook ??