[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:37

bianca1980 schreef:
MISTID @ ja het verschil tussen die twee noem je idd ook wat, maar laten we het hebben over een gemiddelde, Ermelo is voor mij kwa diesel ook dichtbij, maar Castenray dan weer 180 kilometer. Startgeld is volgens mij overal ( wat ik tot nu toe betaal en zie 22,50 voor de klasse B) Overnachten deed ik voorheen ook wel regelmatig, maar dan ben je idd met stalling etc al snel veel meer geld kwijt dus dat probeer ik nu wel te mijden, want dan word het nu wel erg duur met die verhoogde brandstofprijzen. Ik denk dat 50 a 60 euro toch wel heel normaal is ???? en moet zeggen dat ik sponsor dingen als antiklit ed ook wel kan waarderen. Maar het blijft idd wel lastig. Ik heb ook geen idee wat voor financieen er in zo'n SGW omgaan, dus dat is misschien ook wel moeilijk oordelen. Net als bij spring- en dressuur wedstrijden (inkomsten uitgaven, netto opbrengst ?? geen idee......)

Voor de B vind ik idd 60 euro voor een eerste prijs een goede geldprijs :j met gebruiksartikelen zou het minimum wel echt zo rond de 40 zijn.
Wat ik persoonlijk lastig vind, is dat er op het vraagprogramma al precies moet worden aangegeven wat de geldprijzen zijn. Je weet als wedstrijd helemaal niet hoeveel deelname je krijgt. Als je erg veel starts hebt kan het prijzengeld gemakkelijker wat hoger liggen als dat je misschien een halve ring hebt. Ik zou het veel mooier vinden als de organisaties de minimum geldprijzen in zou moeten vullen en die zelf nog kunnen verhogen, maar absoluut niet mogen verlagen dus.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:39

mistid schreef:
Ik zou het veel mooier vinden als de organisaties de minimum geldprijzen in zou moeten vullen en die zelf nog kunnen verhogen, maar absoluut niet mogen verlagen dus.

Mee eens ... :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:40

inschrijf geld valt mee, prijzen geld is idd erg laag :=

Ik heb me coupon ook op de bus!

Sim heb hem al gevonden :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:54

Oooh ik doe echt te moeilijk met 2 paarden :P. Vrijdag L en zaterdag B.. Wat te kiezen...
Ik heb wel zomer vakantie, dus van mij kunnen we 2 dagen. Zal eens vragen wat mijn ouders daar van vinden :+.

Ik lees weer met mijn ogen dicht, ik zie dat bij B paarden staat dat er bij voldoende deelname ook op vrijdag wordt gereden :D.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:02

Het prijzengeld voor Ermelo is inderdaad wel laag, voor een beginnende cross vind ik dit zeer begrijpelijk, die hebben nog geen groot budget. Maar ik neem aan dat de knhs dit zelf organiseert, en dan zouden ze hier toch vast wel een potje voor hebben?

bvw

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:04

blijkbaar niet ;n

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:05

Ik maak me niet zo druk om de hoogte van het prijzengeld hoor. Vind dat helemaal niet belangrijk.
De eerste cross die in Maarsbergen werd georganiseerd had helemaal geen geldprijzen. Alleen bekers en linten. Jaar er op waren er wel geldprijzen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:06

ik maak me er ook geen zorgen om, viel me alleen op!
Ik ga er ook nooit van uit dat ik een prijs win, dan is alles wat je wel wint leuk :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:06

Ik maak me ook nooit druk om het prijzengeld. Kijk er ook eerlijk gezegd nooit naar. Tenslotte gaan we er niet van uit dat we in de prijzen vallen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:08

Nou ik kan me wel in Bianca vinden, het is toch wel leuk als je startgeld eruit haalt.
Of gewoon iets als aandenken aan een fijn gereden cross, dat vind ik zelf erg leuk.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:15

Het was mij eerlijk gezegd ook alleen opgevallen omdat het hier stond, anders had het me denk ik niet opgevallen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:27

Sannnn schreef:
Het was mij eerlijk gezegd ook alleen opgevallen omdat het hier stond, anders had het me denk ik niet opgevallen.

Ik reageer ook alleen omdat het hier stond.. :D Heb er zelf ook niet naar gekeken, daarbij moeten Bull en ik eerst lekker foutloos rond komen.. :P voordat je aan een prijsje kunt denken, maar ik vind idd wel, als je dan prijs hebt ben ik blij als ik "gratis" gereden heb en met een mooie zomerdag erbij is het helemaal een vakantie gevoel. :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:57

ik had afgelopen zondag in EL het startgeld, 2x frites en 2x cola light eruit. En ik vond het prima zo!!..dieselkosten daar denk ik nog geeneens aan..anders ga ik geeneens meer op wedstrijd..
Ik vind ook niet dat een organisatie rekening hoeft te houden met dieselkosten, zoals eerder gemeld werd..iemand woont op 10 minuten en een ander op 2 uur..

Lintjes vind ik wel leuk..ik hang ze in de paardenstalling op aan een grote houten wand..leuk al die reacties van de camping gasten.."oooohh heb jij die ALLEMAAL gewonnen??!!" (zeg er maar niet bij dat het verzameld over 20 jaar is.. := )

algemeen vraagje..weet iemand toevallig hoe de indeling qua starten is in Castenray? starten ze toevallig met het L??
Ik zit een beetje met mijn bedrijf te twijfelen..het is EN moederdag EN de laatste zondag van de meivakantie..met een beetje mooi weer dus erg druk..en als ze starten met het L is dat net wat gunstiger voor mij..ben ik weer op tijd thuis om te werken..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:11

Sannnn schreef:

Hier idemdito.
Niet dat ik er vanuit ga dat ik prijzen rijd _O- . Ik laat mijn prijzen meestal al bij de dressuur liggen... En Ul... tsja laten we daar eerst maar eens mee finishen :Y)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:18

Ik heb me net opgegeven voor de BB in Ermelo. Ben alleen in twijfel of ik ook een BB springparcours doe of dat laat zitten. Oefendressuur vind ik wat zinloos ik gok dat een paard dat M1 loopt nog wel een B proefje kan afleggen :Y)
Laatst bijgewerkt door Joki op 06-04-11 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:20

proficiat met je verjaardag Joki!!

Ik heb ook net de coupon voor ermelo op de bus gedaan...ik ga het er op wagen op de vrijdag te kunnen starten..(midden in het drukke campingseizoen..ben benieuwd)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:45

ik zal ook maar even wat enveloppen, postzegels, pen en startcoupons te voorschijn toveren!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:50

hihihi zag opeens mijn naam voorbij komen :Y)
Altijd lastig prijsgeld/startgeld verhouding, al kan ik mee voorstellen dat KNHS nog iets van gebruiksartikelen er bij doet maar goed dat weet ik ook niet.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 20:30

Ik twijfel nog of we in Ermelo aan de start komen. Zo midden in de zomer zou het natuurlijk ook erg warm kunnen worden. Daarnaast zitten we dan in het keuringsseizoen. En 2 weken later is de nationale keuring. En ik weet niet of ze niet te hard in conditie achteruit gaat na een cross. Dus twijfel, twijfel, twijfel!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:07

Joki, dat bb springparcours zou ik mee pakken joh! Meteen een goed oefening voor jullie toch?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:15

ponyparadijs schreef:
Ik twijfel nog of we in Ermelo aan de start komen. Zo midden in de zomer zou het natuurlijk ook erg warm kunnen worden. Daarnaast zitten we dan in het keuringsseizoen. En 2 weken later is de nationale keuring. En ik weet niet of ze niet te hard in conditie achteruit gaat na een cross. Dus twijfel, twijfel, twijfel!

en het is tegelijk met de regiokampioenschappen N-H. maar weet natuurlijk niet of jullie daar aan mee willen/gaan doen :)

Ik had Ermelo wel willen starten maar ga toch voor de regio. Dan maar een cross minder

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:24

Moet zeggen dat ik me niet zo bezig hou met regiokampioenschappen hoor Damelza! Dus wat dat betreft speelt dat niet mee. Maar als we niet gaan crossen kunnen we misschien wel mee doen aan de regio in de dressuur!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:46

Ik blijf overnachten op castenray dus als iemand nog een slaap plek weet paarden zijn volgens mij al onder gebracht :)

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:48

CoriienRN schreef:
Ik blijf overnachten op castenray dus als iemand nog een slaap plek weet paarden zijn volgens mij al onder gebracht :)

www.peelhoven.nl is op een redelijke afstand van Castenray. Paarden kunnen mee daar naartoe :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:56

Corien, als de stalling via het wedstrijdsecretariaat is geregeld sta je op een hele fijne stalling in Horst. Wij zouden daar in een tentje overnachten maar mochten daar in een apart kamertje naast de kantine. Genoeg privacy maar je bent toch zo bij de paarden!