bianca1980 schreef:MISTID @ ja het verschil tussen die twee noem je idd ook wat, maar laten we het hebben over een gemiddelde, Ermelo is voor mij kwa diesel ook dichtbij, maar Castenray dan weer 180 kilometer. Startgeld is volgens mij overal ( wat ik tot nu toe betaal en zie 22,50 voor de klasse B) Overnachten deed ik voorheen ook wel regelmatig, maar dan ben je idd met stalling etc al snel veel meer geld kwijt dus dat probeer ik nu wel te mijden, want dan word het nu wel erg duur met die verhoogde brandstofprijzen. Ik denk dat 50 a 60 euro toch wel heel normaal is ???? en moet zeggen dat ik sponsor dingen als antiklit ed ook wel kan waarderen. Maar het blijft idd wel lastig. Ik heb ook geen idee wat voor financieen er in zo'n SGW omgaan, dus dat is misschien ook wel moeilijk oordelen. Net als bij spring- en dressuur wedstrijden (inkomsten uitgaven, netto opbrengst ?? geen idee......)
Voor de B vind ik idd 60 euro voor een eerste prijs een goede geldprijs

Wat ik persoonlijk lastig vind, is dat er op het vraagprogramma al precies moet worden aangegeven wat de geldprijzen zijn. Je weet als wedstrijd helemaal niet hoeveel deelname je krijgt. Als je erg veel starts hebt kan het prijzengeld gemakkelijker wat hoger liggen als dat je misschien een halve ring hebt. Ik zou het veel mooier vinden als de organisaties de minimum geldprijzen in zou moeten vullen en die zelf nog kunnen verhogen, maar absoluut niet mogen verlagen dus.