Zaps heb ik maar laten staan want het is echt petweer
Vief; jasje is denk ik niet helemaal mijn stijl, vind um zo iets te druk
Lies; crossen vlak voor dressuur lijkt me niet handig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zaps heb ik maar laten staan want het is echt petweer
Echt zon heerlijk gevoel !! Ik heb het op film deze keer, dus zal hem uploaden.
. Dus was veel te blij haha Simmie schreef:Lieziej, staan die hindernissen er morgen niet meer dan? Mijn ervaring is dat men meestal de dag ná de jacht de hindernissen weer weg halen. Moet je alleen wel vroeg zijn morgenochtend denk ik.
Vief, mooi jasje, maar idd op Wolles is het geen pan.
Ingewikkeld verhaal... I know... Maar als het dit weer blijft weet ik ook niet hoeveel zin ik zo ga hebben

naar motor freestyle

viefdepief schreef:Hmms.. Dan moet je gewoon voor jezelf bekijken wat je belangrijker/leuker vindt![]()
Lekker crossen en dan het risico lopen dat je pony vanavond wat sloom is of het crossen uit je hoofd zetten en er vanavond helemaal voor gaan. Ken je pony niet, maar met een beetje conditie kunnen ze toch prima 2x lopen. Zullen ze op een gewone cross ook moeten alleen is de volgorde dan anders
? Heerlijk hoor cross trainig !
? 

!
!
ben er ook weer even
. Gister avond en vandaag overdag gewerkt, en tussendoor nog paarden gereden
. Heb nu nog een feestje, maar blijf niet zo lang. Ben ondertussen best kapot
. Morgen weer om 12 uur werken. En de klok gaat ook nog een uur naar voren.. Pfff

Ik kreeg 181 en 195 punten en was daarmee 2 keer 1e! De eerste proef was ik de enige met een winstpunt
Deze jury staat er wel om bekend erg streng te zijn en ik was dus ook erg blij met mijn punten. Helaas kwam ik thuis met een dressuurzweep en een plastronspeld. Laat ik nou niet met een dressuurzweep overweg kunnen
.
! Super joh!