Simmie schreef:Idd, ze snappen gewoon niet wat je bedoelt.
Niet voor niets zegt men "Vrouwen komen van Venus en mannen komen van Mars".
Helaas heb ik die ervaring ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Idd, ze snappen gewoon niet wat je bedoelt.
Niet voor niets zegt men "Vrouwen komen van Venus en mannen komen van Mars".

.
Rosalie123 schreef:Gisteravond ben ik ook nog naar het tuigpaardenconcours in Norg geweest. Heb die boerenwagen ook nog wel gezien Mirthe, maar niet bij nagedacht dat jij daarbij hoorde.
GGGRRRRR.....Ik heb vandaag zand gehapt met Rebecca, maandag had ik weer eerste parcoursje gedaan met Rebecca, ging wel weer goed, 70 en 90 cm gedaan, wil ik vanavond een lijntje rijden ..steil 1 galop sprong oxer en dan bouwden we wat op. Gaat ze me verdorie
toch inene weer in de ankers. Kop NET voor de staander langs wegschieten en toen zat ik dus al net iets teveel naar voren want ik voelde mijn schouders gewoon inene die zwieper naar links krijgen en toen hing ik er aan, liet me maar gelijk vallen. Op mijn bips in het zand en de staanders links lagen allebei om..

goeiemorgen
! Die ruimt wel gewoon op, en anders als ik het vraag doet hij het wel. Koken moet ik hem nog wel even leren denk ik
. Maar dat doe ik zelf ook vrij weinig, of zijn ouders of mijn ouders zijn er altijd wel omdat te doen
. Mijn vriendje zou iig niet zulke grappen met vrienden uithalen, en die denk ook wat meer om de paarden. (Snap je toch niet, mijn broer heeft 3 jaar ofzo gereden en nou kunnen die paarden hem niks schelen, van zijn part lopen die paarden de hele dag buiten te vliegen omdat ze last hebben van vliegen. Zelfs mijn vriendje zou ze nog binnen zetten
en die heeft niks met paarden. Nouw laatst heeft hij even op Sofie gezeten haha
!)
Ze zijn ook allemaal hetzelfde... Mijn vriendje is gelukkig ook niet zo 
Groot gelijk met dit weer!

?
we hebben af en toe ruis op de lijn,
vandaar ook vrouwen venus en mannen van mars.
Scum schreef:Gaat het over mannen?
Ik heb de perfecte vent
heb je er ook voor mij ??? hahaha twil bij mij nooit echt lukken......hihhi allemaal saaie kerels... Snoekiej schreef:Goeiemiddag
Ik heb vanochtend al vroeg les gehad op Vorstin, en ze ging wel lekker.
Vervelend van Rebecca Bianca! Nog wat aan overgehouden?
Wow GvdT, dat was lekker vroeg vanochtend!
Fijn dat United goedgekeurd is Corien
maar de mensen vonden dat ik heel lelijk de de oxer in klapte en alles omver haalde, maar denk dat het er lelijker uitzag dan het uiteindelijk was.
Hopelijk kunnen jullie van het weekend wel een lekker rondje springen! En dan met een goed gevoel en najaar met de crossen weer in!
Ben te lief voor hem en hij neemt daardoor teveel een loopje met me, zei ze. Hij kan veel meer, maar ik moest het ook nog weten dat hij het kan