Voor de rest wel heel fijne dag gehad! Topprestatie van Jos!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook top van team echt. Gelukkig zijn ze eens bij het verstand gekomen om de jonge generatie eens te laten rijden. Hopelijk zien ze dat in de eventing ook...
Ik had ook beetje het ongeluk dat de zon laag zat waardoor de schaduw van de hindernis aftekende voor veel hindernissen. Op de 3 ging ze op de rem wss voor die schaduwen geen idee wat het anders kon zijn want er was niks speciaal aan die hindernis. Opnieuw aangereden en dan door kunnen rijden tot aan de bidet daar de 2de stop. Jammer maar helaas. gelukkig schrijf ik altijd 2 keer in. 2 de keer liep ze veel zekerder, er waren wel vaak grote afstanden volgens stijn en iris door de schaduw maar ze liep overal door. Ook op de bidet. 2 rondje was foutloos
daar was best wel tevreden mee.
dat deden we met plezier en ze waren ook zo lief om iets vroeger te komen om foto's te maken van de jumping
rij je zelf in deurle ? of sara?
Heel leuk dat je hier je ding in gevonden hebt!
Smid komt deze week omdat het sowieso nodig is maar had toch gehoopt dat ze het alle 4 nog zouden uithouden. Niet dus
Voor de rest steek ik alleen vijzen als het echt drassig/glad ligt of voor springen op iets anders dan zand.