Balen dat het zo slecht is! Hoe is het met Vies?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Over allemaal 6-jes op de coupons heb ik ook nog wel wat te zeggen trouwens. Ik heb wel eens proeven gereden in de B waarin alles op zich wel goed ging, maar nét niet netjes genoeg, net de afwerking niet goed genoeg en dan kan ik me best vinden in grotendeels 6jes.
daNiielle_ schreef:Ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met de jury's tot nu toe.
Het ging een tijd k.lote en heb daardoor veel 3en gekregen en demotiverende opmerkingen.
Toen een tijd thuis gebleven om hard te trainen, en sindsdien eigenlijk leuke punten die gevoelsmatig overeen komen
Afgelopen weekend bij de 192 punten ook een 3 bij een grote fout maar ook een 8 voor halsstrekken en andere goede dingen. Zo'n jury kan ik waarderen, als er tenminste ook commentaar bij staat.
Pittig lesje gehad vanmorgen om acht uurNog even en dan neem ik Tessa ook weer mee, ze is nu wel goed voor elkaar.
caro29 schreef:Voor de liefhebbers die goedkope kaarten willen scoren voor Indoor Brabant..
http://www.ticketveiling.nl/evenementen ... venementen
EvelienH schreef:Vies doet het goed. Qua blessures merk ik er niets meer van. Zelfs nu met de regen op zijn rug is hij gewoon niet gevoelig. Zijn pezen zijn ook niet gevoelig. Hij heeft alleen wel alweer in de gaten hoe hij onder het werk uit kan komen en dat is natuurlijk weer een beetje jammerBalen dat het zo slecht is! Hoe is het met Vies?