Leuk, mannenjacht!!! Maar daar mag ik me niet mee bemoeien...., maar hopelijk houden jullie ons wel op de hoogte met smeuige verhalen.
En voor de dames met verbroken relaties , want al doe je nog zo stoer, leuk is het niet natuurlijk.
Voor onze pc geldt: "geen bloemen en geen toespraken". Zelfs onze bovenstebestebuurman kon er niet veel meer mee. Dus samen met buurman een nieuwe uitgezocht en besteld. Hopelijk is die er begin volgende week. En dan maar zien wat of we nog kunnen redden vanaf de harde schijf......
Mo, wat breng je dat vrolijk Oooh Bianca, dat zag ik eeeeeecht niet aan komen! Ben stiekem wel benieuwd hoor Gelukkig ben je dit weekend al een paar keer versierd. Wat een bier!
Ikke is ook vrijgezel hoor!
EvelienH
Geplaatst: 07-07-11 22:53
We zien elkaar niet zoveel en zijn allebei niet zo moeilijk, dat scheelt.
Ik wil Flip in november weer naar huis halen, moet moeders alleen nog even overtuigen. We hebben alleen geen stal vrij maar van dag en nacht op de wei gaat hij als het goed is niet dood. Dag en nacht in een loopstal vind ik minder geslaagd.... Daarnaast kan ik hem dan goed bijvoeren, dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen als hij geen paard zou worden.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 07-07-11 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Mo is weer happy single BVW joined ook de single-club Texelse gecondoleerd met je pc.
_Noor
Geplaatst: 07-07-11 23:20
EvelienH schreef:
Mo, 5 jaar. Al wel een tijdje dus.
Da's toch niks, ik in september al 10 jaar!
Morgen weer bijleesactie en verslag van de verhuizing
muts_marijke
Geplaatst: 07-07-11 23:20
Hoi hoi
Mootje is weer vrijgezel en is er blij mee! Nou gefeliciteerd dan maar. Wordt dus geen golf voor jou meer En Mootje gaat samen op stap met BVW. Ben jij na het weekend vrijgezel geworden BVW?? Heb even gespiekt hoe oud je nu bent Mootje, het kan nog hahaha Laura is het vrijgezel zijn zat.
Ben gezellig met Geert mee geweest naar les, Andor liep echt goed. Hoorde iemand anders nog tegen der moeder zeggen dat Geert echt wel een mooi paard had Nou maar hopen dat ie het aan wil pakken in de cross Hij is soms net ''blij'' zat.
muts_marijke
Geplaatst: 07-07-11 23:21
_Noor schreef:
EvelienH schreef:
Mo, 5 jaar. Al wel een tijdje dus.
Da's toch niks, ik in september al 10 jaar!
Morgen weer bijleesactie en verslag van de verhuizing
En ik heb net waanzinnig lekker getraind. Voor degenen die pas nogbij rob zijn geweest, ik heb de wal met die enorme picknicktafel op 1 galopsprong gedaan! En de boom met die blauwe bak Eronder (op de hoek) maar dat kostte even wat moeite. En als het goed is staat het op film, ik had zo'n helmcamera
Wal als in dat nieuwe heuveltje? Klinkt goed Lielle! Jullie moeten een keertje zeggen als jullie bij Rob gaan rijden, wil ik een keertje komen kijken Met Vies kan ik voorlopig toch niet op pad.
Dan span ik voorlopig de kroon met 13 jaar maar texelse zal dat zeker kloppen. Ben nu trouwens ook vrijgezel (voir eem paar dagen) antoine is voor het werk weg.
Nee, niet die nieuwe. De wal opde hoek bij de dressuurring, en dan in het verlengde van de kuil Erop in twee keer, steile hoge kant eraf, 1 galopsprong, hele dikke tafel, twee galopsprongen dikke boom (naast het schuine boompje) en dan de kuil in.
Eef_Bam
Geplaatst: 07-07-11 23:35
Goedenavond. Annetje: De andere delen heb ik allemaal al gezien en gelezen. Snoekiej: Gaaf zeg, die nachpremière! Bvw: Dat bier ! Mm: wanneer mag Andor mee naar cc? Lielle: Ik weet welk lijntje je bedoeld met die picknicktafel, ben benieuwd naar je filmpjes! Jeetje wat een single's hier, de volgende meeting word een avondje speeddating .
Vanavond weer de paarden verzorgd, die tweejarige hengst is echt zo leuk, heel nieuwsgierig en speels zonder te brutaal of opdringerig te zijn, nu al 1.70 groot maar echt een schat van een beest.
Lielle klinkt enorm stoer. Ondanks dat ik er pas geweest ben kan ik het me even niet voor de geest halen dus ben erg benieuwd naar je filmpjes
Snoekiej
Geplaatst: 07-07-11 23:45
Goedenavond! Ik ben ook weer terug van werk Ben helaas ook alweer een jaar of 4 single, echt wel heel lang! Lijkt me best leuk weer aan de vent, maar je moet er maar net tegenaan lopen! Al loopt er wel een leuk exemplaar op werk, maar die is al onder de plak! En wat betreft het longeren, ik mag over 1,5 week er weer op. Nu fulltime longeren met de longeerhulp, en op Vorstin's 'dagje vrij' longeer ik haar een kwartier aan het halster. Ik mis het rijden wel hoor
Jeetje Eef, heel erg veel sterkte Mootje is weer single! Als je er zelf maar blij mee bent toch Super dat je je laarzen hebt Sannn! Leuk dat je die tuigers rijd Mirthe Annetje, ga gauw de ena-laatste HP huren joh Te weinig eten zullen we zeker niet hebben Lau Corien, ik denk dat die van Rambo wel heel goed is! Wat een hoop bier Bvw, en verder sterkte Klinkt heerlijk Lielle! Ben benieuwd naar het filmpje!
Ik heb hem wel opgegeven voor Gorssel Evi Afmelden kan altijd nog. Eind juli loopt ie BB en B springen en de week erop B dr en B spr. Dan heeft ie nog een paar crosslessen voor Gorssel en een paar cc voor Gorssel. Doet ie het niet is het jammer en anders is het gewoon kijken wat ie aan pakt
Sannnn
Geplaatst: 07-07-11 23:55
Klinkt gaaf Lielle! voor Mo en Bianca. Ik ben nu denk ik kleine 2 jaar vrijgezel, vind het wel prima. Was mij teveel gezeur met hem. Ben hoor ik ook te kieskeurig, al vind ik dat zelf wel meevallen. Leuk MM! Kan me goed voorstellen dat je het rijden mist Snoek. Maar je had toch dat andere paardje op je stal die je ook wel eens reed? Of heb ik dat verkeerd in mijn hoofd.