Goeiemorgen! @Sussie: Gecondoleerd! Veel sterkte voor jou en je familie @Karen: Mooie foto van T! En is Schimpie niet zo braaf met zijn pootjes?? Anoes is inderdaad een lekker dier, ben er echt super wijs mee zolang je maar niet met een scheerapparaat in haar buurt komt is het echt een schatje En de smid die de ijzers brand vind ze ook nog niet al te tof, maar dat gaat al een stuk beter @Texelse: Leuke pony om zo te zien! Hoe groot is hij? @Jetske: Succes met je lessen vandaag! Wel lekker zo'n vrije dag tussendoor! @Heleen: Gave foto zeg! @Kim: Succes met je studiegenoten! @EB: Goed cijfer van je moeder zeg @Shanouk: Jou college's hebben inderdaad hippe namen! Ik kom niet verder als bedrijfseconomie, integraal FM enz @Sann: Hopelijk was dit een eenmalige actie van What...
Hier lopen de paardjes alweer in de molen en volgens mij zijn ze fris Ik werd net ook gebeld door de KNHS dat ik naar week 2 mag komen van de instructieweken, vrees dat ik de plaats van Mootje op mag vullen....
J_N: in oktober gemeten op 1.44, zusje (jaar ouder) is nu 1.45. Echt een heel lief, leuk, braaf dier. Met goede gangen, en goed bewerkbaar. Dus we willen hem ook alleen in gebruik geven, verkopen aan iemand die de ambities en mogelijkheden heeft om eruit te halen wat er in zit. En die moet je met een lampje zoeken.
Sussie: Gecondoleerd Texelse: Leuk diertje hoor! Hopelijk vind je een geschikte ruiter voor hem. TG: Leuke foto's van Chaam JN: Leuk dat je naar week 2 kunt. Heleen: Leuke foto's hoor! Lautje: Ook al zo'n leuke Chaam foto Kim: Succes met je studiegroepje San: Hopelijk houdt What daar snel mee op.
@ Sussie: @ TG: Mijn wang is weer dun . Hechtingen voelen nog wel een beetje apart. Ik heb B HC gestart omdat ik geen B meer mag. Heb 41 WP in de B . En voor mijn vertrouwen wou ik toch een paar keer B ipv L. Leuke foto trouwens! Lijkt echt een huppeltje zo.
Morning! Vanmorgen alweer even bij KJ wezen kijken, hij was alweer bokkesprongetjes aan met maken Nudine heeft haar handen er vol aan
@ Heleen: het wordt inderdaad een bruine! De hengstenhouders was gister "in de buurt" (lees: Amersfoort) en kon niet meer wachten en kwam spontaan kijken. Zij zei dat het een donkerbruine wordt @ Karen: mooie foto. T stapt er ook ook makkelijk overheen. @ Lau: Hetje ziet er indd goed uit! Donkerblauw zou ook mooi bij je set passen . @ Texelse: moeders had inderdaad een zware dag! Gelukkig hadden ze een 'chauffeur' mee. Mooie hengst, afgrijselijke trailer! @ Mendy: fijn dat je toch nog een foto hebt gevonden! @ Corien: nee, denk niet dat het hengstenkeuring wordt hoor. Een hengst uit een trakhenerhengst en een tuigpaardmerrie.... Ik hoop op een fijn sportpaard voor mezelf @ Evie: mooi cijfer voor je moeder.
Vanacht in een soort van coma gelegen. Nog verschillende keren gebeld en smsjes ontvangen, maar geen sjoege gegeven Nu weer aan het werk, wel redelijk op tijd naar huis. Dan kunnen KJ en Nudine weer even naar buiten.
Annetje
Geplaatst: 29-03-11 10:04
Sjieke pony texelse!
Mooie foto TG, ziet er makkelijk uit.
En die trailer past ook bij Sann d'r outfit! Wel handig zo'n kleurtje, hoef je nooit meer lang te zoeken naar je trailer als je op een groot concours bent.
Tien heeft al buiten concours gehad! Lekker! Buiten vind ik veel fijner rijden, maar hier is het meeste nog binnen. Knap dat je alweer zo'n parcours kunt rijden. Reed je trouwens BB?
Sussie gecondoleerd
Mijn singel is geleverd! Hij lijkt de goede kleur en is een stuk langer, dus nu maar hopen dat het past. De postbode belde me uit bed, dus die stond me wel even raar aan te kijken (zover als ik kon zien zonder lenzen in) Ik ben echt een kei in de deur open doen terwijl ik net uit bed kom, of snel onder de douche vandaan kom.
Evony
Geplaatst: 29-03-11 10:07
Goedemorgen
Heleen: mooie foto's hoor, gefeliciteerd met je 3 wp al in het Z gaat goed dus! Sann: met mijn vader gaat het naar omstandigheden erg goed Leuk he van die paarden die de trailer niet op willen! Beat heeft ook zo'n periode gehad, ook even de longeerzweep er bij gepakt en sinds dien stapt ze er dood rustig op. Eef: net cijfer van je moeder zeg! Texelse: leuke foto's hoor! En die trailer hahaha! TG: mooie foto Sussie: gecondoleerd! Anne: fijn dat je singel er is!
Straks Ruby lekker rijden en Beat even longeren, heb vrijdag waarschijnlijk parcours met Beat gewoon BB om weer even in te komen
Gecondoleerd Sussie. Benthe: Of je mag op mijn plek. Ik heb mij ook afgemeld. Anne: Top dat je singel er is Teegee: Nice picture . Btw jullie zijn dit weekend van harte welkom !!! Incl beschuit met muisjes
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-11 10:16
Sussie85 schreef:
Ik sta de komende dagen even in de meeleesstand. Vannacht is mijn opa (die al 9 jaar in het verzorgingshuis zit) overleden.
Gecondoleerd! Heel veel sterkte.
TeeGee
Geplaatst: 29-03-11 10:17
Gecondoleerd Ilse en Vivre
BV, haha ja we hadden om half 9 al een sms. Alles goed gegaan toch? Ik hoop dat we tijd hebben zaterdag, Nick die komt vanavond al kijken geloof ik.
Volgens mij kwamen ze morgen al kijken. Alles is goed gegaan. Ging zeer voorspoedig en merrie en veulen maken het goed. Moeders is er erg blij mee en zorgt er goed voor !
Zo, ik heb definitief besloten niet naar EL te gaan. Onvoldoende voorbereiding en ik denk dat het toch spierenwerk was bij Jer, dus een crosstraining (nodig voor we naar EL gaan) én een SGW vind ik dan te riskant.
BV, bij jullie dus ook weer een veulentje geboren?
Goed besluit Noor maar wel echt jammer! Westerbork wordt nu de eerste?
Snoekiej
Geplaatst: 29-03-11 10:44
Goeiemorgen! Ik ga gauw naar college!
Gecondoleerd Sussie en Vivre Heel veel sterkte Klinkt heerlijk allemaal Texelse Nog ff 1,5 week doorbikkelen dus Kim! Mooie foto TG! Ja, deze week is er weer een nieuw blok begonnen, dus heb weer nieuwe vakken. Scheelt dat ik 2 vd 3 vakken zelf heb uitgezocht, dus dat vind ik zowiezo wel leuke vakken Ziet er uit als een simpel rondje Tientjeh! Het stoft daar wel zeg Leuk dat je naar de instructieweken mag Benthe! Haha, Nudine wordt goed aan het werk gezet Noor Hopelijk is ie goed Annetje!