[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:43

Mmmm, ik heb ook honger. Eens even kijken in de kasten ;)
Zit een beetje rond te surfen voor de inrichting van ons paleis. Oké, het moet nog gebouwd worden, maar dat mag de pret niet drukken.
Vriendlief gaat (wonder!!) mee naar de woonbeurs om inspiratie op te doen, maar verder heb ik zo'n beetje de vrije hand :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:47

Sann: Leuke foto :D

Vief: Ik heb net ook nog een koppie soep gemaakt. Was half 7 thuis en 5 over half 7 zat ik weer in de auto :+. Mams had een broodje gesmeerd dus die kon ik in de auto eten.

Noor: Klinkt erg leuk :D.

Heb net springles gehad met Sofie. Ging echt erg fijn :D. Had na Thailand nog geen les meer gehad (alleen van m'n vader :P ).
Kon wel merken dat ik het wel weer kon gebruiken. Maar ze sprong heel goed :).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:47

Haha :))
Ik moest weer zo nodig onder etenstijd rijden en een broodje vult toch niet echt dan.. Dus vandaar nog maar een tosti. Was wel heerlijk, met Woll echt een vol uur de hele binnenbak voor mezelf gehad. En dat met de regen en het feit dat er 50 paarden staan :D

Strakke planning Kim ;)
Fijn dat het zo goed ging!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:52

PB: wat jammer dat het werk te zwaar voor je was! Hopelijk vind je snel weer wat.
Vief: Wol weer echt aan het werk dus. Had je goed voor elkaar met de binnenbak dan!
Mootje: zielige Chefke dus...
Snoekiej: fijn dat Vorstin er weer zin in heeft!
Corien: fijn gehobbeld!
Sann: leuke spontane foto!
Rowo: jammer dat je nog een weekje moet wachten op je nieuwe auto!
Kim: fijn dat de springles goed ging met Sofie!

Hier is het trouwens de hele dag droog geweest tot een uur of vijf vanavond. Toen begon het te regenen en het is niet meer opgehouden. Heb dus 'heerlijk' twee uur staan lesgeven in de regen. Was aardig doorweekt helaas.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:54

Heerlijk zo'n binnenbak Vief ;). Ben jaloers.
Ach, vanavond ook droog binnen kunnen rijden. Maar de buitenbak is weer vrij nat. Dus de schimmel is een dagje gelongeerd in de paddock.
Zondag mag hij voor het eerst mee het bos in :+. Paps op Sofie en ik op Bobo.

Morgen lekker een dagje vrij van school. Naja vrij, ik hoef niet naar Leeuwarden. Heb thuis genoeg te doen voor school :+.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:05

Vief, Lekker hè, in je eentje rijden?
Sussie, Balen dat je natgeregend was tijdens lesgeven!
Kim, Fijn dat je les zo goed ging!

Ik ben net onder mijn eigen zonnebank geweest :D Dat is toch een stuk fijner (en goedkoper) dan bij de sportschool!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:11

Ik ben jaloer op iedereen met een binnenbak. Hier is het de hele dag nog niet droos geweest dus ben bang dat ik mijn M debuut weer uitstel dit weekend.
Als ik wil rijden is het duikbril met snorkel om en zwemvliezen aan. Bak staat al voor meer dan de helft onder water. Kreeg vanmorgen een lading modder recht in mijn gezicht. Even galopje doen in verlichte zit. Niet handig in de modder..

@ mootje dat is wel lekker je eigen bank.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:18

Hier is het weer al niet veel beter. Ben ook jaloers op mensen met een binnenbak! Net al even naar de manege geweest om te rijden, eigenlijk wilde ik thuis de nieuwe verlichting van de bak uittesten, die mijn pa vorige week gemaakt heeft. Maarja dat was zo'n modderboel geworden dat dat 'm ook niet werd.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:33

Goedenavond.

Noor: Lijkt me onwijs leuk om de inrichting uit te zoeken, heb je al een concreet idee of is het echt nog gewoon rondkijken?
Vief: Lekker zo de bak voor jezelf :D ,
sussie: Gedver, lesgeven in de regen, droogze.
Kim: Ga je gruwelijk uitslapen morgen :D ? (mag namelijk wel na zo lanh vroeg opstaan :(:) )
Mootje: lekker zo'n zonnebank, ik behoud mijn zomerbruin best wel lang, maar alleen de weersomstandigheden zouden voor mij al een reden zijn om eronder te gaan liggen :Y) .
Caro: Is er niet een binnenbak in de buurt waar je kan trainen? Zou toch zonde zijn om je debuut weer te moeten verplaatsen.

Vandaag naar de da geweest met Bam, hij had een schiefeltje wat toch wel aan het groeien was. Ze hebben even foto's gemaakt om te kijken of er niks beschadigd was aan het griffelbeen maar dat was gelukkig helemaal ok, ook nog buigproef en draven op het harde gedaan, maar echt 100 % in orde.(Wisten we ook eigenlijk wel, hij had nergens last van en hebben daarom ook gewoon Gorssel gereden).

Om het schiefeltje even tot "rust" te laten komen gaan we uit voorzichtigheid een weekje stappen en wat gel smeren. Ben wel heel blij, het was mogelijk geweest dat hij ingespoten had moeten worden en had ik het nk alsnog niet kunnen rijden (dopiing).

Bam was helemaal stoned van de sedatie, hij liet alles hangen en 2 uur na de foto's stond hij nog op 5 benen :Y) .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:37

Goed nieuws dus Evie! Fijn.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:20

:wave: niet bijgelezen, nog even snel bokken. Toch best leuk een BB! Les ging fijn, gaat steeds iets beter. Bari had er ook weer zin in. Nu lekker slapen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:55

Goede morgen!

Evie blij dat hij geholpen is! Wel fijn dat je gorssel kon rijden zonder dat hij er last van heeft.
Kim lekker gelest dus!
Vief lekker hè zon bak voor je zelf :)
Susie dan heb je geluk gehad bij ons heeft het non stop geregend.

Zo ik ga maar weer richting werk :O

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:07

Goeiemorgen :wave:

@ evie: fijn dat hij geholpen is. En idd heb je nog lekker Gorssel kunnen rijden.

@ karen: lekker gereden dus wel? Je had dus les met Bari? Wanneer start je weer M2 met T?

@ vief: jeetje das wel bijzonder zeg dat je helemaal alleen was, helemaal met zoveel paarden op stal. Wanneer ga je weer starten?

@ kim: fijn dat je les zo lekker ging. Je gaat in zowel sgw als springen ook als een speer. Al plannen om M te gaan springen?

@ caro: zitten jullie op leem of kleigrond ofzo dat de bak zowat altijd nat is bij jou? Of ligt ie gewoon zo laag?

Ik heb gister weer in de verenigingsles mee gesprongen met Avi. Nadat ik 2 weken geleden bijna over de kop ging met haar, was ik wel wat voorzichtig. Maar het ging iig al vele malen beter.
Nu zo beide ff thuis rijden. De bak is een beetje nat, maar t is iig droog :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:22

TeeGee schreef:
:wave: niet bijgelezen, nog even snel bokken. Toch best leuk een BB! Les ging fijn, gaat steeds iets beter. Bari had er ook weer zin in. Nu lekker slapen!

Helemaal met je eens! :D

Mandy: Fijn dat het springen zo'n stuk beter ging. Ik ga de 25e bij jullie in Haaksbergen weer starten :) Rij best wel vaak in mijn eentje, maar scheelt dan ook dat ik niet aan de standaard werktijden vast zit omdat ik studeer..
Evie: Goed nieuws dus, fijn :)!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:24

Dat is idd heel fijn! Iedereen rijd natuurlijk s avonds na het werk!

Ik ga zo maar eens richting schuur en rijden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 08:26

Evie, Had die van jou ook een schiefel? Waar zit hij? Die van mij had drie weken geleden terug in zijn box vastgelegen en er zit nu een mini-schieffel aan de buitenkant net onder zijn voorknie. Ik heb 2dagen gekoeld en in de klei gehad en nu is het niet warm meer! Wel fijn dat er niets aan de hand is :j
Corien, Zijn de feestweken voorbij?

Pff, Het is weer drama met files.... En dan is donderdag de drukste dag. Morgen maar sluiproute nr. 36 uitproberen ;(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:30

Dat is balen al die files Mootje. Hoe lang ben je normaal onderweg naar je werk?

Zetje heeft ook een schiefel, maar k heb er eigenlijk nooit wat aan gedaan :o Hij groeit niet en is ook niet gevoelig (meer).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 08:34

Mijn paard heeft er helemaal niet op gereageerd. Hij was alleen een klein beetje warm. Schiefel is denk ik ook maar zo groot als een mentos :D
Rowo, Ik doe er normaal 25minuten over, vanochtend met veel moeite 50 ;(

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:35

Bij mij is dinsdag altijd de drukste dag. Maar ik vind het deze week niet normaal. Maandag zat ik om 6 uur op de weg en het was net alsof ik in het spitsuur reed! Volgens mij zijn er deze week opeens een paar duizend nieuwe automobilisten bij gekomen...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 08:38

Scum, Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Volgens mij woon jij bij mij in de provincie toch?
Gisteren heeft een collega er vanuit Puttershoek naar Zoetermeer 1 uur en drie kwartier over gedaan :oo Echt niet normaal!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:41

Morning!
Zit aan de thee met suiker, begin een beetje verkouden te worden vrees ik en heb een lekkere dikke strot!

@ Evie: goed dat je het toch even na hebt laten kijken en dat er niks aan het handje is met Bam. Ik ben nog volop inspiratie aan het opdoen voor het huis ;) Is natuurlijk ons eerste huis en helemaal kaal, dus wel hebben ook geen "startpunt" (bijvoorbeeld een mooie vloer die er al ligt oid).
Kwam gisteren dit tegen: http://www.pure-original.nl/fotogalerij.php?koppelID=9121115642en dat spreekt me wel aan. Is Fresco, kalkverf van Pure & Original. Lijkt me wel wat voor in keuken/badkamer/slaapkamer... Nou ja, we hebben nog even.
@ Kim & Mandy: fijn dat het springen lekker ging!
@ Vief: héérlijk alleen rijden!! :)

Hier gelukkig weinig last van files, maar het was wel druk(ker) op de weg inderdaad!! Doe er ook ongeveer 25-30 min over. Was vandaag niet anders.
rowo schreef:
Zetje heeft ook een schiefel, maar k heb er eigenlijk nooit wat aan gedaan :o Hij groeit niet en is ook niet gevoelig (meer).

Jer heeft ook een schiefel, ook geen last van (nooit gehad ook trouwens). Overgehouden aan een gevecht met een andere ruin die toen nog bij ons stond :Y) Toen kwam kleine Jer nog niet als winnaar uit de bus vrees ik }>

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:41

Nee, ik zit een stuk zuidelijker :D Misschien heeft het er mee te maken dat de vakanties afgelopen zijn en er nu veel studenten bij gekomen zijn die een nieuwe baan hebben en daar met een auto naartoe gaan?
Of wellicht trekt de economie opeens heel hard aan en zijn er veel werklozen die zomaar een nieuwe baan hebben?
Of was iedereen de afgelopen maand nog op vakantie?
Want ik vind het gewoon deze week opeens heel veel meer.

En zeker als ik om 6 uur vertrek. Dan vraag ik me altijd af wat die anderen op zo'n vroeg tijdstip op de weg moeten. Die horen nog in bed te liggen (net zoals ikzelf :D)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 08:42

Oja, Apple woont wel bij mij in de 'buurt'!
Wat het is weet ik niet, maar helaas moet ik net te ver om het te fietsen.... Althans, naar mijn maatstaven :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:43

Ja, ik zit in dezelfde situatie. 90 km vind ik te lang!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:45

Goeiemorgen iedereen.

Gister druk dagje gehad. Hele dag gewerkt, 's avonds met vriendje mee na les en daarna gezellig gerummicubt (schrijf ik dat goed?? ;) ) met schoonmoeders. Ze waren voetbal aan het kijken en daar hadden we niet zoveel zin in.

Net ff thuis de paardjes los gegooid en inmiddels weer op mijn werk.
Vanmiddag voor het eerst les met mijn 3 jarige bij Judith Ribbels. Wil de 3 jarige klaar maken voor de IBOP. Ben erg benieuwd hoe ze het vanmiddag doet. Daarna, alleen het weer mee zit, met de andere 2 paardjes oefenspringen.

Lees vanavond wel bij. Nu geen tijd voor, de winkel gaat zo open!

Fijne dag iedereen :wave: