Ik heb vandaag op de 3jarige gereden op stal, Aquila. Was echt leuk Hij is nog wel echt een jonge puber, niet zo veel evenwicht, hoeken afsnijden, lekker klooien met dat hoofdje. Maar hij kwam er wel stukjes erg lekker doorheen, en dan heb je gelijk helemaal niets meer in je handen
Vorstin ook weer gereden, die is gelukkig weer goed Heel licht werk gedaan, maar die ging ook wel lekker
goeiemiddag Wat een weertje !! Heerlijk. Het was mij alleen iets te warm om te rijden, dus heb Sofie even lekker gelongeerd, daarna even los laten lopen in de bak. Toen ging zxe 3x over het slootje/blauwe zijltje +beetje water, maf beest .
Verder heb ik buiten wat geleerd voor mijn autotheorie. Net even gedoucht en zo werken. Moet op de fiets , naja tis dat het lekker weer is. Mijn broer is stout dus die wil me nu ook niet brengen . Ik ben blij als mijn ouders zondag weer thuiskomen . Samen met broer thuis is niet zo grappig .
Echt niet leuk hoor . We wisselen de stallen doen/voeren/water geven en al het andere wat af... daar houdt hij zich wel aardig aan. Maar dan kom ik savonds thuis van mn werk (hij heeft vakantie) en dan is hij buiten achterhuis een vuurtje aan het fikken met vrienden, op het gras (arme mam, die gaat gillen !). Amaretto stond in een andere box, dus ik vroeg waarom. Jaa omdat die een beetje flipte toen het de vuurton aanging. Jaa DUUUUUUh vind het het gek als je de vuurton voor het raam van dat paard zet!! Grrrrrr . Nah fijn, ik vroeg dus dat wanneer hij op bed ging of hij Amaretto dan weer in eigen box wou zetten. Jaa dat zou hij wel doen. Kom je de volgende ochtend 8 uur beneden om de paarden te voeren, Amaretto in nog steeds niet zijn eigen box! Mijn broer had 2 dagen gebbqd met vrienden, naja best, maar de dozen/papiertjes en afwas ligt al 2 dagen op het aanrecht nu. En elke dag zeggen: jaa ruim het vanavond op . Gaat hij zijn kleren wassen maar kijkt hij niet even in de wasmand naar mijn kleren (vandezelfde kleur die in de zelfde was mee gewassen kunnen worden). Nee alleen zijn eigen kleren.. zei ik daar gister wat van.. Aaah wat maakt het uit was het toen. Dus ik zei als je morgen nou mijne ook even meepakt. Was hij vanmorgen aan het wassen... Weer alleen zijn kleren!! We hadden geld gekregen van onze ouders voor deze week om eten te kopen. Maar door die bbqs van hem is daar bijna niks meer van over . Had hij maandag pizzas gekocht voor als ik geen tijd had om te koken voor het werk of wat dan ok. Nou vanavond wou ik dus een pizza in de oven gooien, kijk ik net... GEEEEN pizza meer. Jaa die hadden zijn vrienden gister avond na de bbq maar opgegeten . En er is dus niks meer in huis nu, het brood is op, de vriezer is al leeggeroofd door hem en zijn vrienden.. Dus ik ben behoorlijk chagerijnig zegmaar!!!
Wat een weer Wilde vanmiddag gaan rijden maar was zo warm, heb hem maar lekker op het land laten staan. Ga ik vanavond laat wel rijden, met die hitte is het ook niks
Kim; straks ben je het huis uit en lekker van je broer af, maarrre, als je dan gaat samenwonen heb je die problemen helaas weer. Mannen zijn nou eenmaal zo, kunnen ze ook niet helpen...
Kerels weten inderdaad niet beter. Zijn ook echt oprecht verbaasd over iets war je totaal over kan flppen en snappen dat dan gewoon niet .(en een meedenkend exemplaar zal erover nadenken en zn best dan voor je doen, maar een ongevoelig exemplaar zal zoiets hebben van het zal wel)
Niet sommige mannen, maar alle mannen. Ben er ieder geval nog geen tegen gekomen die zulke dingen wel snapte. Nu was ike en weekend naar friesland met m'n moeder en zusje. Bleven me vader, broer en broertje thuis. Hebben ze geen een keer gekookt alleen maar uit eten geweest en het was een grote bende. Ze hebben alleen maar chips gegeten en voor de tv gezeten. Echt doelloos, ik zou dat geen eens kunnen.
Inderdaad Simmie! Sterkte met overleven bij je broer Kim PB, het is er inderdaad wel eentje voor mij, jammer dat ik hem niet kan betalen Wel een echte allrounder, en lekker nuchter