Wat een leuke foto Vief

Marriele: haha leuk zo'n wedstrijdje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fijn dat ze de springles ook zo goed oppakte
Leuke foto!
Hij liep echt super fijn! Het gaat steeds beter, begin steeds beter te wennen aan die grote bewegingen
marielle123 schreef:en dan nog een vraagje, welke cross in makkelijker ?
Barchem of nijeberkoop?

Hij is nog wel echt een jonge puber, niet zo veel evenwicht, hoeken afsnijden, lekker klooien met dat hoofdje. Maar hij kwam er wel stukjes erg lekker doorheen, en dan heb je gelijk helemaal niets meer in je handen 
Heel licht werk gedaan, maar die ging ook wel lekker

is gelijk weer anders als je op je eigen paard stapt

goeiemiddag
!! Heerlijk. Het was mij alleen iets te warm om te rijden, dus heb Sofie even lekker gelongeerd, daarna even los laten lopen in de bak. Toen ging zxe 3x over het slootje/blauwe zijltje +beetje water, maf beest
.
, naja tis dat het lekker weer is. Mijn broer is stout dus die wil me nu ook niet brengen
. Ik ben blij als mijn ouders zondag weer thuiskomen
. Samen met broer thuis is niet zo grappig
.
. We wisselen de stallen doen/voeren/water geven en al het andere wat af... daar houdt hij zich wel aardig aan. Maar dan kom ik savonds thuis van mn werk (hij heeft vakantie) en dan is hij buiten achterhuis een vuurtje aan het fikken met vrienden, op het gras (arme mam, die gaat gillen
!). Amaretto stond in een andere box, dus ik vroeg waarom. Jaa omdat die een beetje flipte toen het de vuurton aanging. Jaa DUUUUUUh vind het het gek als je de vuurton voor het raam van dat paard zet!! Grrrrrr
. Nah fijn, ik vroeg dus dat wanneer hij op bed ging of hij Amaretto dan weer in eigen box wou zetten. Jaa dat zou hij wel doen. Kom je de volgende ochtend 8 uur beneden om de paarden te voeren, Amaretto in nog steeds niet zijn eigen box!
.
. Had hij maandag pizzas gekocht voor als ik geen tijd had om te koken voor het werk of wat dan ok. Nou vanavond wou ik dus een pizza in de oven gooien, kijk ik net... GEEEEN pizza meer. Jaa die hadden zijn vrienden gister avond na de bbq maar opgegeten
.
zou gewoon zorgen dat hij lekker dokt voor je eten

Wel een echte allrounder, en lekker nuchter