_Jitske_ schreef:Morning
Morning!
Nu pas wakker....?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Jitske_ schreef:Morning

Zaterdag heb ik ook even gesprongen. En hij zegt ineen zo van moet je niet wat extra gas geven voor de sprong? Ik zo hoezo? Nou hij springt haast niet en met een crossmotor moet dat ook als je over een heuveltje wil springen
Hij had nog gelijk ook!
). Frank op zijn mountainbike achter Ollie aan. Hij kwam terug (draven!) op Ollie want hij had geen zin om het hele stuk terug te lopen
. Hij zegt nu steeds dat hij straks gaat springen met onze tweejarige. Ik heb gezegd dat dat mag, als hij hem zelf zadelmak maakt
. Jammer genoeg heeft hij geen tijd om serieus te rijden, zo als Scum en Bitwise samen aan de hobby llijkt me erg leuk!

miss_jumpy schreef:Ik zou dat een heel raar gezicht vinden als Tom op Os aangedraafd kwam
Wel leuk!
) en toen moest ik er voor springen om hem te stoppen. En op dat grote terrein in Minderhout kwam hij ineens doodleuk met een halflang teugeltje super relaxed terug draven. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.....
minnie_muis schreef:hahaha nog foto's van?? Maar die moutainbike moest later toch ook nog opgehaald worden?
)

Maar is Bitwise dan jou vriend?
Jeetje lielle! Gecondoleerd. Het was een toppertje zo te lezen!!!! Gelukkig heb je veel mooie herinneringen en foto´s. Zo´n besluit is niet leuk... sterkte!