Mijn les met Raimaer ging ook fijn gisteren. Ik moest haar wat meer aan het draven krijgen, en met zo'n hete tante onder je bips krijg je dan echt vuurwerk Ze kan gruwelijk sjouwen, maar mentaal vindt ze dat lastig omdat ze dan echt heet wordt op al je hulpen. Gisteren zijn we toch maar eens zo doorgegaan (lastig voor mij, had het gevoel dat ik geen controle meer had) en dat leverde wel super zijgangen met veel afdruk en schwung op. Maar zelf een fractie gaan verzitten en ze stuitert alle kanten op Nou hopen dat ik er vandaag en dit weekend hetzelfde uit krijg.
Hier sneeuwde het toen straks echt heeeeeeeeeeel zachtjes! Nu is het droog,m aar wel een redelijk harde wind als ik zo kijk. Ik wil nog steeds zooooooooooooooooomer!
Goeiemorgen ! Jullie worden echte dressuurmutsen Wollie ! Super gaaf toch!!
Hier ligt wat sneeuw en paps heeft me met de auto gebracht heb maar 1 uurtje dus hij kan me dadelijk al weer komen halen ! Hahaha! En.. Ik heb mijn brieven binnen gehad van deurne, op 25 Februari ben ik uitgenodigd voor de intakedag, woeiii..
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 26-01-07 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zit nog lekker binnen in mijn kamertje!Ik ben hard aan het blokken voor mijn ziekteleer tentamen van dinsdag!
LJ: spannend!!!!
BV: dat is echt minder. Je gaat naar een les voor je eigen plezier toch? Wollie: je bent ook al vast aan het oefenen voor de dressuur van de 3* eventing? Lielle: dat gevoel herken ik wel. Dan staat de intstructeur alleen maar te roepen dat het er zo geweldig uitziet en intussen ben ik de rem kwijt
nou, als ik eenmaal me over dat gevoel van "help, ik heb niets meer te vertellen" heen zet, blijkt dat het nog best meevalt Alleen moet ik dan zelf veel sneller zijn in mijn hulpen want ze is ook zo door de volte heen
Ben zo weg naar mn tentamen... Staat wat druk achter want als ik hem niet haal, kunnen we niet op wintersport. De reis zou namelijk vertrekken op de dag dat het hertentamen van dit vak is...
Heb nog niks gehoord van het meisje van het Scapa dekje waar ik die stomme vergissing heb gemaakt. Voel me er niet helemaal lekker over, maar meer dan afwachten kan ik neit echt doen geloof ik...