Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vorige keer was het toch sowieso wel dringend tijd dat de smid kwam, daar niet van. Nu zitten ze er 3 weken onder.
Heel veel succes in de cross!!
Toffe mensen! Was veel te zien, er werd veel fouten gemaakt. Was niet heel dik gebouwd maar wel technisch.
Altijd mooie foto's.
Go go go Antonius!
heel netjes
Hij was 28 van 42 dus al niet meer helemaal achteraan
Jumping was foutloos en zo naar de 18de plaats doorgeschoven. Cross was ook foutloos binnen tijd waardoor hij uiteindelijke 11de was en net nog binnen de prijzen
hoera
Nokere is toch altijd iets speciaal vind ik. Ons paard loopt er ook altijd goed. Denk dat nokere de enige wedstrijd is dat hij al elke keer in de prijzen gereden heeft
Toch altijd extra fijn om goed te presteren op een mooie wedstrijd als Nokere. Ik ging normaal komen supporteren maar ik lag ziek in de zetel te hangen
(en dat met zo een mooi weer!). Was wel weer een topeditie als ik de foto's en filmpjes zo zie.
en Ny is zot van het veulentje, ze mag zelfs eten uit Ny haar emmer, ze zijn elkaar aan het kriebelen... 
maar het is soms toch moeilijk als de dressuur niet goed is om in de prijs te rijden. Hij had nu zijn 2de beste dressuur score ooit :p haha gelukkig voor ons vallen er nog regelmatig af in de cross :p

Ik draafde met lang teugeltje zodat Luxor zijn eigen tempo kon bepalen. Nergens verkeerd gereden ofzo. Bij groompunt rond 11km waren er mensen die ik niet eens kende die mij gewoon hielpen met koelen, superlief! Kreeg ook flesje water en koekje.
Vanaf daar redelijk wat stukken gestapt. In stap door de finish gegaan.
Gem. snelheid was 12,129 km/u bij mij. Moest tussen 10 en 12 zijn.
Luxor deed het veeeeel beter dan verwacht.
Want in eerste instantie lijkt 20km in 1u39 nogal pittig. Maarja we did it.
Koelen erna superflink, beetje gedronken, wat appeltjes gegeten. Het moment dat wij terug waren, was het drukker qua vertrekken van andere combinaties. Luxor werd daar beetje excited van waardoor de hartslag in de hoogte ging/niet snel genoeg zakte.
) Alle parameters (heel wat) een A (wat perfect is), enkel zijn hartslag was 52. Ruim onder de 60 (de limiet) maar wel boven 44 wat eigenlijk ideale hartslag is. Daarvoor strafpunten. Denk ook 1 strafpuntje van te snelle tijd. Voordraven was hij een heeeelll stuk vlotter.
Ge zou denken na de inspanning dat hij wat rustiger gaat draven maar nee.
Zeker fit to continue en dus geslaagd.
In de 20km waren er 21 geslaagd. Daar ben ik 10e van geworden. Zeker niet slecht als newbie in de endurancescène.
Zo trots op Luxor hoe hij het heeft gedaan, bijna ganse rit oortjes naar voren geprikt.
benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat eigenlijk
ben benieuwd wat het zal geven
Hij rijd al 10 jaar met het zelfde paard en die kennen elkaar zo goed
Al de rest verliep echt goed zelf de haag met de put ervoor ( ben de naam vergeten) waar eigenlijk echt veel problemen waren heeft hij zonder aarzeling gesprongen. Hij was foutloos met 6 sec tijd. Wij en de eigenaar super tevreden. Was voor stijn ook een hele ervaring en zo ziet hij ook eens dat niet alle paarden even gemakkelijk lopen zoals zijn vos doet in jumping en cross
We konden het nauwelijks geloven maar blijkbaar waren er echt heel veel stops in de cross. 
.
Ik heb voor de rest nog niks van wedstrijd gereden eerder dit jaar dus dat beu zijn is nog niet aan de orde. Maar het zou ook geen 2 maand meer moeten duren.