Hetje laat die trakehner er echt uit zien als een mini hindernisje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan ik ze eind van het jaar mooi bestellen
Leuke foto!
. Heb nu paar keer B HC gestart en ga over 2 weken een keer B en L. Dan eerst weer lekker wat L parcoursen rijden, dan zien we wel weer verder
.
Lastig dat soort keuzes! Nou lijkt Corion me ook niet het meest simpele paard waar je gewoon even lekker een rondje mee kunt sturen, maar 1 waar je altijd bij op je hoede moet blijven. Dat zal denk ik ook wel mee spelen.
En ik zou denk ik voor een donkerblauwe rijbroek gaan.
Morgen weer een nieuwe kans!
Die kat. Fijn dat de paarden zo lekker gingen! Waar was je geweest met W?
Morgen maar even een dagje rustig longeren voor haar. Wordt anders misschien allemaal wel een beetje veel voor haar
Fijn dat alles zo goed is gegaan. Mooi diertje. Ik denk dat het een bruine wordt. Die benen zijn te zwart voor een koffievos, volgens mij. Leuke naam.

Dus eerst Vero erop, toen ging die gelijk. Daarna Vero eruit, toen was hij boos. Terug heeft instructeur even geholpen. Als die er alleen met longeerzweep achter gaat staan huppelt ie er zo in, terwijl wij het met longeerlijnen niet voor elkaar kregen. Maar als er dan een man bij komt doet ie het… Wil morgen eigenlijk naar club, hoop dat hij snel ophoudt met dit geintje. Thuis heb ik weinig hulp en dat heeft hij denk ik wel door.
Als het mooi weer is, en nog niet te laat, pak ik misschien de trailer wel ff voor een buitenritje. Daar ben ik echt aan toe!

?

Maar goed, uittesten hoort er ook bij 

. Leuke foto's.
.