leg 'm dan wel op 3x woordwaarde Shanouk!!
goedemorgen allen, op deze wat mistige morgen!
Iedereen ws. weer genoeg paardenplannen/aktiviteiten vandaag.
Noor zit natuurlijk alleen nog maar te zwijmelen naast of in de box bij haar koninklijke hoogheden.
Trouwens wel vermoeiend voor je moeder ook, eerst de nacht gebroken door de bevalling van Nudine, en daarna zal ze ook niet 1,2,3 in slaap gevallen zijn, en dan door naar Keulen. Pffff, tukkie in de auto is dan wel lekker, als het dan lukt om de gedachten een beetje uit te schakelen tenminste.
Hier is afgelopen weekend het land heerlijk opgeknapt. De paardjes allemaal naar nieuwe landjes, die allemaal even keurig omheind zijn, de oude landjes gesleept en gevlakt. Ziet er weer gelikt uit. Ik moet nu alleen met buiten zetten even verder lopen, maar dat vind ik niet erg, het is lekker weer, en dan mag ik over het "keurige" voorste landje, en dat voelt gewoon helemaal lekker, nu het weer zo netjes is. Straks nog even kunstmest erover, want aan het eind van de week krijgen we wat regen geloof ik, dus dan kan het gras weer extra groeien!
Vorige week met ponylief en paard van jongste bij de tandarts geweest, en ponylief ook nog bij de fysio. Gisteren is de middelste even op de pony gestapt en heeft genoten. Ze had er nog niet eerder zelf op gereden, en het voelde alsof ze op de moeder reed. Net zo'n elastiekje, dezelfde trucjes, handigheidjes en capaciteiten. Was leuk om te zien, het zag er vertrouwd uit, alleen is deze pony een beetje kleiner en smaller, fijner gebouwd, dan haar moeder. En dan dringt het nog een keer extra door dat het toch wel heel jammer is dat we die in januari vorig jaar hebben moeten laten inslapen, terwijl ze nog maar 12 was.... Maar wel fijn dat we nog een paar jonge beestjes van haar hebben.
Iedereen veel (paarden)plezier vandaag, en voor degene die naar de baas gaan: werkse!!
Laatst bijgewerkt door texelse op 29-03-11 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt