[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:31

Afscheid nemen is nooit leuk.

Hetje laat die trakehner er echt uit zien als een mini hindernisje :+
Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:33

Nice plaatje lau!!
Ik heb ook wel 2 mooie :) kan ik ze eind van het jaar mooi bestellen :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:35

Ik vind deze ook leuk ja. Je kan ook zien dat Hetje al echt wat is afgevallen.

Ga de jouwe eens bekijken!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:39

Stelt zo inderdaad niks voor lijkt het Laura ;) Leuke foto!

Corien: Nee joh ;). Heb nu paar keer B HC gestart en ga over 2 weken een keer B en L. Dan eerst weer lekker wat L parcoursen rijden, dan zien we wel weer verder :).
Bobo staat nog niet officieel op internet te koop. Dat gaan we deze week denk ik doen. Het moet toch gebeuren.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:45

noor en margreet wat een leuk veulen gefeliciteerd!
Lau ik vind jou setje echt leuk! Frits paste er vandaag helemaal bij, had lichte roze springschoenen...

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:45

mooie foto

heb er ook 1 van mij gevonden (toch nog een fotograaf die mij op de foto heeft staan)
Afbeelding

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:46

@Mootje: :(:) Lastig dat soort keuzes! Nou lijkt Corion me ook niet het meest simpele paard waar je gewoon even lekker een rondje mee kunt sturen, maar 1 waar je altijd bij op je hoede moet blijven. Dat zal denk ik ook wel mee spelen.
@Lau: Mooie foto van Hetje! En wat is je set mooi ;) En ik zou denk ik voor een donkerblauwe rijbroek gaan.
@EB: 2 tentamens er dus al op zitten gelukkig!
@Kim: Heel herkenbaar die angst die je dan hebt! Gelukkig heb je 2 fijne paarden die je er wel door helpen ;)
@Corien: Kan je toch niet genoeg werken bij je nieuwe baas?
@MM: Dat is ook wel heel toevallig dat jullie dat zagen van het veulen! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
@Annetje: Vies deed zijn naam dus weer eer aan :P Morgen weer een nieuwe kans!
@Evony: Fijn dat je springles zo lekker ging!
@Margriet: := Die kat. Fijn dat de paarden zo lekker gingen! Waar was je geweest met W?
@Sanurie: Hopelijk is je oog snel weer normaal!

Ik ben vanavond met Anoes nog even naar oefenparcours geweest. Diertje pakte lekker simpel aan en sprong lekker ruig :D Morgen maar even een dagje rustig longeren voor haar. Wordt anders misschien allemaal wel een beetje veel voor haar :o

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:50

@ benthe.. mooi dat het met anoes goed ging. hoe hoog is bij jullie oefenparcours? of kun je dat op elke hoogte springen?
hier gaat het per 10cm omhoog

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:54

Dit was parcours wat je zelf gewoon kunt aanpassen naar je eigen hoogte en dan mag je gewoon lekker spelen er mee en net zo vaak het parcours/de lijntjes rijden als je wilt :D Vriendin was ook mee dus konden elkaar mooi helpen met verhogen/verlagen :D Had het nu op B niveau staan ;)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:55

Zo, daar ben ik ook eindelijk weer :o
Even bijgelezen.

Leuke foto van Hetje Lau, ziet er simpel uit zo! Leuke cross-set ook!
Wat enorm jammer dat je er even geen zin meer in hebt, Mootje. Vervelend voor je.
Leuk crossfilmpje Margriet. Die kat is echt kwaad _O-
Wat een leuk verhaal van dat veulen Marijke. Gelukkig dat jullie net voorbij kwamen. Spannend, een fjordje voor je zus.
Leuke strandfoto Teegee. Het was er goed weer voor! Bari wordt lekker dik ;)
Moeilijk lijkt me dat Annette, ik zou zelf ook mee gaan snikken, denk ik.
Fijn dat het springen goed ging Evony.
Kim heeft lekker gereden, een terrasje en de bioscoop bezocht.
Sanurie had lekker getraind, pech met de auto en een rood oog op de foto ;)
JN heeft weer lekker gesprongen.

Gefeliciteerd met het veulen Noor en Margreet!!! *\o/* Fijn dat alles zo goed is gegaan. Mooi diertje. Ik denk dat het een bruine wordt. Die benen zijn te zwart voor een koffievos, volgens mij. Leuke naam.

Ik ben bezig dressuurmuts uit te hangen. Start Uitje (paard van mijn man) nu ook in de Z1. Gaat wel lekker, 3 winstpunten hebben we nu. Supergaaf paard is het. Fotootje van de wedstrijd gisteren;
Afbeelding
Afbeelding

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:58

Moeilijk Mo, maar denk zelf ook dat Lielle helaas wel een punt heeft. Eerder heb je er toch ook altijd plezier in gehad?
Spannend Tientjeh, hopelijk is het wat.
Top Noor dat Jer weer goed is! :D
Texelse wat goed vervelend, hopelijk is het niets langdurigs en zijn jullie snel weer op de rit? De andere zieke patiënt inmiddels al weer beter?
Foto Laura van je crossset?? Edit: die heb je al gemaakt zie ik. Ziet er gaaf uit! Had zelf eerst gedacht dat die stippen teveel waren, maar juist helemaal niet. Leuk ook met dat roze AJ!
Top dat je training met W goed ging Margriet!
Succes met je mondelingen morgen EB.
Top dat het goed ging met Sofie Kim.
Lekker gevoel Evony dat het zo goed ging! Hoe gaat het met je vader?
Je geeft best veel les of niet Annetje? :)
Bij Het is die trakhener idd mini!
Mooie foto itsme!
Fijn dat Anoes lekker aanpakte JN!

Ben ook eindelijk thuis. Terug van school en toen gelijk door naar springles, liep nog uit ook omdat we What met geen beding op de trailer krijgen. Die loopt ons gewoon uit te proberen. _-:( Dus eerst Vero erop, toen ging die gelijk. Daarna Vero eruit, toen was hij boos. Terug heeft instructeur even geholpen. Als die er alleen met longeerzweep achter gaat staan huppelt ie er zo in, terwijl wij het met longeerlijnen niet voor elkaar kregen. Maar als er dan een man bij komt doet ie het… Wil morgen eigenlijk naar club, hoop dat hij snel ophoudt met dit geintje. Thuis heb ik weinig hulp en dat heeft hij denk ik wel door.
Daarna vergadering voor het Concours Hippique. Veel werk, maar wel heel leuk tot nu toe!
Ga nu gauw nokkie nokkie. Trusten! :z

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:08

Lau: Gave Het!
Jn: Fijn dat Anoes zo lekker sprong.
Sann: Dat klinkt inderdaad als uitproberen, goed aanpakken dus.

Moeders komt net thuis, ze heeft een 8,3 voor haar ORUN-theorie *\o/* !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:09

Wat balen Texelse!
Ik ben het met de rest eens Mootje. Zou zonde zijn als je er helemaal mee zou stoppen! Corion lijkt me een lastig paard. Een simpeler paard zou het allemaal weer wat leuker maken denk ik!
Goedenavond!
College was niet zo heel spannend. Het werd in het engels gegeven, maar de docent was daar niet zo best in :=
Daarna gauw naar stal gegaan. Vorstin heeft zich heerlijk uitgeleefd in de paddock. En net een filmpje gekeken. Ga nu lekker mijn bed in.
Morgen weer college consumer psy en multivariate data-analyse, en daarna Vorstin rijden :) Als het mooi weer is, en nog niet te laat, pak ik misschien de trailer wel ff voor een buitenritje. Daar ben ik echt aan toe!

Spannend Tientjeh!
Fijn dat Jer weer goed is Noor! En het is zeker wel genieten, zo´n kleintje <3
Pff, dat is schrikken MM! Jullie waren echt net op het goede moment op de juiste plaats zeg!
Veel plezier Jetske. Waar is er oefenspringen dan?
Lekker dat ze fijn aanpakten Lau! En mooie set :D
Haha, moest ie even aangepakt worden Corien :P?
Fijn dat het zo lekker ging Margriet! Filmpje ziet er goed uit! Wit staat denk ik ook mooi, maar donkerblauw ook!
Lekker dat het springen goed ging Kim!
Succes vast morgen Vief! Vind het knap dat je het de hele dag volhoud op de UB :=
Lekker dat je springles zo goed ging Evony!
Lekkere actie van Vies Annetje :=
Gave foto Itsme
Fijn dat Anoes het weer zo goed aanpakte Benthe!
Haha, lekker geintje van What Sannn :P Maar goed, uittesten hoort er ook bij :D
Mooi cijfer EB!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:12

Wat hebben al jouw college's hippe namen Shanouk :D !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:20

Haha, dit semester wel :P maar normaal gesproken is het gewoon saai ontwikkelingspsychopathologie enzo (wel een goeie voor scrabble :P)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:21

Alleen al voor die collegenamen moet je studeren ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 07:51

leg 'm dan wel op 3x woordwaarde Shanouk!! :D

goedemorgen allen, op deze wat mistige morgen!
Iedereen ws. weer genoeg paardenplannen/aktiviteiten vandaag.
Noor zit natuurlijk alleen nog maar te zwijmelen naast of in de box bij haar koninklijke hoogheden.
Trouwens wel vermoeiend voor je moeder ook, eerst de nacht gebroken door de bevalling van Nudine, en daarna zal ze ook niet 1,2,3 in slaap gevallen zijn, en dan door naar Keulen. Pffff, tukkie in de auto is dan wel lekker, als het dan lukt om de gedachten een beetje uit te schakelen tenminste.

Hier is afgelopen weekend het land heerlijk opgeknapt. De paardjes allemaal naar nieuwe landjes, die allemaal even keurig omheind zijn, de oude landjes gesleept en gevlakt. Ziet er weer gelikt uit. Ik moet nu alleen met buiten zetten even verder lopen, maar dat vind ik niet erg, het is lekker weer, en dan mag ik over het "keurige" voorste landje, en dat voelt gewoon helemaal lekker, nu het weer zo netjes is. Straks nog even kunstmest erover, want aan het eind van de week krijgen we wat regen geloof ik, dus dan kan het gras weer extra groeien!

Vorige week met ponylief en paard van jongste bij de tandarts geweest, en ponylief ook nog bij de fysio. Gisteren is de middelste even op de pony gestapt en heeft genoten. Ze had er nog niet eerder zelf op gereden, en het voelde alsof ze op de moeder reed. Net zo'n elastiekje, dezelfde trucjes, handigheidjes en capaciteiten. Was leuk om te zien, het zag er vertrouwd uit, alleen is deze pony een beetje kleiner en smaller, fijner gebouwd, dan haar moeder. En dan dringt het nog een keer extra door dat het toch wel heel jammer is dat we die in januari vorig jaar hebben moeten laten inslapen, terwijl ze nog maar 12 was.... Maar wel fijn dat we nog een paar jonge beestjes van haar hebben.

Iedereen veel (paarden)plezier vandaag, en voor degene die naar de baas gaan: werkse!!
Laatst bijgewerkt door texelse op 29-03-11 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 07:51

Goeiemorgen allemaal :)

Leuk dat je ook het paard van je man start Heleen :). Leuke foto's.

Eef: Dat is wel een super cijfer zeg!

Ik zal zo naar de bus, voor een dagje studeren op school. Ben er wel een beetje klaar mee met dit groepje. Gelukkig nog maar 1,5 week en dan begint het nieuwe module :).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 07:57

voor degene die het leuk vinden om even te kijken: in deze link http://www.mijnalbum.nl/Album=GREPG448 wat foto's van een van de nakomelingen. Een hengstje van nu bijna 4 jaar. Vorig jaar zomer hebben we deze zadelmak gemaakt en daarna weer in het land gezet. Nu zijn we op zoek naar een ruitertje met wat ervaring (of een koper) om hem verder door te rijden. Het is nog een complete hengst, maar super makkelijk. Hij stond naast zijn zus op stal en daar had hij geen moeite mee, zusje meer. Zus is hetzelfde, alleen in voskleur.
Wel een echt egobericht geloof ik, vergeef me.......

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 08:52

Goede morgen :)

Ga zo maar eens richting stal..

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:14

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:21

Ieks! Wat een afschuwelijke trailer! Geloof niet dat mijn paard daar in zou willen. :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:30

Naast die roze vrachtwagen die al een keertje hier gepasseerd is zou het niet mis staan.
Maar die van ons stappen er ook niet in verwacht ik. En de grootste sponsor hier, man/vader, trekt zeker z'n portemonnee niet voor deze trailer!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:33

Morguh!!!

Gister een paardje van stalgenoot gereden, ging lekker. Is een Spaans paard, wel erg wennen die gangen.
TG en Schimpie gepoetst. TG vanavond weer rijden en Schimpie mag morgen weer een bit in. Vrijdag komt de smid voor de schimmel, moet nog wel even langs de winkel of DA voor verdoving want anders zie ik het nog niet gebeuren.

Jantine, kom maar een keer langs met paard en dan gaan we naar het strand :D
MM wat leuk! Jee wat een verhaal!
Sandra, fijn dat je mag starten bij Snorrewind. En Anthea ook!
Mootje, moeilijk hoor, kan het me wel voorstellen. Cor is niet heel makkelijk :(:)
Shanouk, leuk nieuw vak? Klinkt wel interessant!
Texelse :(:)
Noor, hoe gaat het met KJ? Heeft ie lekker buiten gespeeld? Fijn dat Jer weer goed is!
Jetske, jij bent er ook maar druk mee!
Lau, wat lekker van je springles met beide!! Doe je dan gelijk achter elkaar aan? En wat een ontzettend gave set zeg!!! Witte broek lijkt me het mooist.
Corien, af en toe wel lekker als ie door je instructeur gereden wordt. Altijd leuk om te zien toch?
Margriet, die kat kijkt niet erg gelukkig!
Kim, Is je wang al weer dun? Waarom B hc?
Benthe, heerlijk dier is Anoes he!
Heleen, gave foto’s!
Sandra, grrr dat zou hem toch achter het behang plakken!
Shanouk, buitenritjes zijn echt nodig af en toe he!

En TG in Chaam. Niet erg onder de indruk

Afbeelding

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:42

Goedemorgen!

ik ga zo even uitgebreid reageren. Zit nu nog met mijn kleine ventje op de arm, die wat verdrietig was en nu lekker bij moeders zit!

Filmpje van de wedstrijd zondag. Had overigens mijn jasje los en de bp er maar overheen. je moet toch wat. haha

http://www.youtube.com/watch?v=nQOL18olRiw