Ik ga me denk ook alvast maar opgeven, duurt nog wel lang zeg. Schrijf me gewoon B in, mocht hij nou heel fijn aanpakken kan ik altijd nog vragen of ik het om mag zetten naar L.
@ Kimdepim ik vind het ook altijd spannend of het goed over is gekomen. Maar als nog niks echt vol is dan neem ik aan dat wij er gewoon bij zitten. Maar kan niet wachten tot de deelnemers lijst er op komt.
Noor wat ziet de site er super uit! Ook mijn complimenten
Ik ga me denk ik wel al opgeven voor heino en de anderen die al open zijn. Zou het mezelf nooit vergeven als ik te laat ben en de wedstrijden aan mijn neus voorbij gaan!
gr_roos
Geplaatst: 05-04-11 21:09
Digitale inschrijving met een automatische ontvangstbevestiging zou ideaal zijn. Maarsbergen wordt hem zeker niet, merrie moet of daags ervoor of 2 dagen erna keuring lopen. Haar roepnaam is afgeleid van haar gewone naam van het wordt rabbig, is schraal/mager dus dan is een cross niet echt een goed plan
Noor website ziet er super uit,alleen jammer dat je geen foto van de bouwploeg als achtergrond heb gebruikt, kunnen de heren vast wel waarderen
jeeej dan ga ik me ook voor ermelo opgeven! Schiet lekker op zo, er komen steeds meer krulletjes in mijn agenda te staan. (ik schrijf alle crossen die ik wil rijden al in mijn agenda en een krul erbij betekend dat ik heb opgegeven )