[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:54

Echt een vies weer! Was lekker op tijd klaar maar NS had weer eens vertraging. ^)

Instructieweek is idd heel leuk! Kon afgelopen juni niet maar ben van de winter gegaan met allroundtraining. . Was ook heel leuk alleen jammer genoeg geen SGW, ook logisch met die winter. Heb toen nog wel springles gehad van jou Dienke.
De lessen worden af en toe inderdaad raar ingedeeld. Ik had gezegd graag in een springroep. Rijdt er iemand bij mij in de groep die nog nooit gesprongen heeft. Aardige vrouw hoor daar niet van, maar ik wou juist aan mijn springen werken.
@bianca: Rond 15/ 16 januari moet je je altijd gelijk opgeven voor KNHS week.

Wat baalen Snoekiej. :(:) Wanneer moet je weer?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:56

Ik heb dan weer niks met die instructieweken van de KNHS. :o Vind ze gewoon echt Loeiduur, eigenlijk absurd. Bewaar die centjes wel voor andere leuke dingen. Zoals een auto *D

Sim

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:00

Hoe bevalt je nieuwe karretje Rowo?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:01

Die weken lijken me wel heel gezellig maar om wat te leren neem ik liever een keer extra les van mn vaste instructice.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:06

TeeGee schreef:
Die weken lijken me wel heel gezellig maar om wat te leren neem ik liever een keer extra les van mn vaste instructice.

Dat heb ik dus ook :j

@ simmie: hij komt pas volgende week, want verkoper/dealer is deze week net met vakantie.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:06

idem hier, ik heb het een keer gedaan, en dat was erg leuk, maar daar laat ik het wel bij.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:25

@ noor mijn ruin staat via een bemiddelingsburo te koop maar dat schiet niet echt op. Kan hem niet zomaar aan iedereen verkopen. Merk dat door mijn schouders ik soms wat onzeker ben. Eigenlijk wil ik hem niet kwijt ivm zijn kwaliteit en heb hem al vanaf zijn geboorte. Zodra we op zand gaan lessen bij jennie dan gaat hij ook mee naar les en misschien gaat hij dan wel helemaal niet meer weg haha. Tot die tijd staat hij te koop..
Merrie staat alleen te koop voor veel geld. Bijna iedere cc komt er wel iemand en als men een vp vraagt dan zeg ik een belachelijk bedrag. tot er een gek komt haha. Wil eerst in alle disciplines de Z bereiken (je moet toch een doel in je leven hebben :D )

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:34

Ik heb precies hetzelfde met die instructieweken, ik stond reserve voor de sgw-week en was naar het sgw-weekend gegaan in mei, ik vond het erg gezellig en heb het er naar mijn zin gehad, maar heb me na het weekend gelijk afgmeld voor de sgw-week :o .
De kwaliteit van de dressuur/springlessen vond ik allesbehalve denderend, alleen de crossles van Rob Jansen was erg leuk.
Tsja dan ga ik liever een paar keer extra lessen bij mijn eigen instructeurs en een keertje lcrossen in Hernen, en ga voor de gezelligheid (en een stuk minder geld) lekker een weekendje weg met stalgenootjes, waarbij de paarden lekker op een grote wei kunnen en we lekker gaan buitenrijden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:41

Ik heb van de winter wel fijne dressuurles gehad, vooral van degene van wie ik het niet verwacht had. Al vonden de meesten hem fijn 'lesgeven' vanwege andere redenen. :') :wow: Maar we kregen ook longeerles, nou dat was dus voor mij niets. Ben daar gewoon niet voor gemaakt. Springles vond ik wel heel fijn die week. Maar kwam ook omdat ik toen pas net begon dus nog weinig kon. :)
Als ik nu zou gaan zou ik meer voor gezelligheid gaan idd. Veel gaan wel elk jaar dus op gegeven moment ken je iedereen.

Nog leuke foto van zondag. Je zou zo niet zeggen dat ze eerst voor geen goud iets van water in wou! :D

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:04

Ik vind de instructieweken ook weinig toevoegen aan mijn huidige instructeur. Ik ga liever apart trainen bij een instructeur naar eigen keuze.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:05

Avond :wave:
Ik ben een paar jaar geleden eens naar een sgw week geweest met Yentil. Het is wel super gezellig, maar ik vind het eigenlijk te veel geld. Dan ga ik liever zoals dit jaar met een groepje naar Ede voor een weekend. En dan daar een beetje crossen en lekker buiten rijden.

Snoekiej: Wat balen zeg dat je zo zenuwachtig was!
Sann: Leuke foto

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:13

Zou ooit nog droog worden?? Het is hier echt nog geen moment droog geweest.. Ga me opmaken voor een nat ritje met Jer..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:59

Goedenavond!
Ik ben net terug van college en Vorstin rijden. Die heb ik even 25 minuten flink gereden. Op het eind werd ze wel heel fanatiek. Vorstin staat vanaf nu onder een zomerdeken, ze had het toch wel koud. Eigenlijk moet ik nog een 200g deken (liefst van Horseware) ergens vandaan halen. Weten jullie nog ergens waar ze korting hebben?

Morgen ga ik de huisarts maar eens bellen voor die pilletjes. Ik weet nog niet wanneer ik weer mag. Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die zo "mutst" met rij-examen. Al is het natuurlijk niet leuk.

En over Ermelo: Ik ga volgend jaar denk ik niet meer. Het was wel gezellig, en ik heb wel wat geleerd, maar het was me niet zó veel geld waard. Zeker met crossen zou er met Vorstin niet heel veel aan zijn denk ik. Het lijkt me wel leuk om gewoon een keer een weekendje/midweekje naar de Veluwe te gaan ofzo, lekker buitenrijden!

Succes met je les TG
Hopelijk houd je het een beetje droog Noor!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:07

Jeetje wat een weer zeg!

Idd vind ermelo idd ook erg duur :=

Zo heb even gehobbelt ging wel goed, morgen een vrije dag :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:20

Mmmm, nou het was 'wet & windy' hoor! Jer vond het in het begin niet echt grappig, maar liep later wel weer lekker te sjouwen :) Nog een tijdje met Nudien getut. Lekker gepoetst, manen en staart beetje getoiletteerd en nog even gewandeld.

Ik vrees alleen wel voor onze crosstraining van donderdag.. Wat denk jij, Heleen??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 20:42

Goedeavond!

Ermelo is inderdaad een hoop geld :j Maar ik vind het ook wel erg gezellig!
Wat een pestweer zeg! Ik had een vergadering die een beetje uitliep... Toen snel mijn zonnebank opgehaald :D Meneer had hem tot in de auto versleept! Snel paardje gereden, want ik had honger := CB had hulp met afspuiten van arme zielige Chef nodig, dus nog even kwartier de wilde hengst vastgehouden.

Net mijn zonnebank naar mijn huis gesleept, Jeetje wat was die zwaar! Net even voor drie dagen gekookt en ben nu op de bank neergeploft.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:48

Zijn de ballen er al af, Mootje? Ik neem aan dat Chefke daarom zielig is? :P
Goed bezig dat je meteen voor 3 dagen kookt!!

@ Shanoek: fijn dat Vorstin er ook weer zin in heeft! :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:52

Zo ben weer terug van de opleiding tot post sorteerder. Was al snel duidelijk dat dit lichamelijk teveel gevraagd was voor mijn knie. Je moet soms echt zware pakketten tillen en veel loop en draai bewegingen. Knie was na een uur al dik en pijnlijk.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:53

peanutbutter schreef:
Zo ben weer terug van de opleiding tot post sorteerder. Was al snel duidelijk dat dit lichamelijk teveel gevraagd was voor mijn knie. Je moet soms echt zware pakketten tillen en veel loop en draai bewegingen. Knie was na een uur al dik en pijnlijk.

Mmmm, dat was dus kort maar krachtig PB. Nu weer opzoek naar iets anders. Toch maar iets kantoor dan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:55

Ja, misschien niet onverstandig :P
Heb in ieder geval al wat andere sollicitaties de deur uitgedaan.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:55

Hopelijk vind je dan snel weer iets!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 21:04

Noor, Gisteravond zijn zijn ballen eraf gegaan!
PB, Jammer dat het baantje niets was. Hopelijk vind je snel iets anders.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:17

peanutbutter schreef:

Had ik je eigenlijk wel kunnen vertellen :o ;) niet denigrerend bedoeld hoor.. Postbode is fysiek zwaar werk, maakt niet uit wat je doet, behalve het managment dan, maar de "gewone" arbeiders hebben het fysiek niet altijd even makkelijk. Ik ben bijna 18 jaar postbode geweest en kan me goed voorstellen dat je knie het niet aan kan.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:21

PB: Wat jammer dat het te zwaar was! Maar je vind vast wel wat anders

Hier heeft het geloof ik de hele dag geregend ;( Ik hoop echt dat het nog weer wat beter wordt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:41

:wave:

PB: Wat jammer dat het te zwaar was... Ik heb een week lopende band werk gedaan in een keuken. Aan de hand van codes moest ik uit enorme koelkasten verschillende toetjes en salades op een dienblad zetten. Kon ik lichamelijk ook niet aan, nog ruim 2 maanden last van mijn pols gehad, terwijl ik daar maar een week gewerkt had..

Sann: Leuke foto :D Dat zou je inderdaad niet zeggen zo!

Ik zit nog even lekker een tosti te eten, toch nog een beetje honger :+
Woll weer voor het eerst met hoofdstel gereden, zit een mooi nieuw roze velletje, dus dat ging goed. Woll mistte het aan het halster rondhobbelen geloof ik behoorlijk :P Daarna Oscar ook weer gedaan. Gaat steeds beter, dus dat is erg leuk :)