Iedereen die de molenwiek moet springen: http://www.penpsvprincenhage.nl/foto%20 ... te/272.jpg Hoe nemen jullie hem? De hoogste klassen moeten rechtdoor, maar voor de M pony's/ L paarden en L pony's/B paarden is het een dubbelsprong.
denk dat rechtdoor makkelijker is, door het kruispunt ik bedoelde met bocht meer een lus, niet dat je 2 wieken gelijk achter elkaar springt. Alhoewel als het laag genoeg is kan dat best wel, heb het keer met training gedaan en dat ging wonderbaarlijk goed
Bij die rode optie zou je hebben dat je je eigen lijn kruist en dat het dus als hindernisfout zou tellen (als het als a-b is afgevlagd, als het als twee aparte sprongen staat kan het wel).
Daar zat ik ook al mee. Volgens mij red ik het nooit om die als een dubbel te springen. Als het afgevlagd is al twee aparte hindernissen dan mag je wel een lus ertussenin rijden toch? Maar als het afgevlagd is als A en B moet je ze achter elkaar springen. Misschien kun je ze ook zeg maar aan de zijkant van de wieken (dus vlakbij het midden) springen als een hindernis (als een soort punt). Maar dat kan ik pas bepalen als ik hem in het echt heb gezien.
Ik denk dat ik daar maar het zekere voor het onzekere ga nemen en de groene lijn neem, kost wel wat meer tijd, maar liever tijdsoverschrijding dan hindernisfouten Ik heb geloof ik nog nooit zo'n molenwiek gedaan.
Zo op de foto is de trakhener gewoon een greppel met een grondbalk. En dan nog, stel dat er een balkje boven hangt, op de training hebben we dat al 100 keer gedaan
denk idd dat er een balkje boven komt, ach ik heb geen greppelvrees behalve in Renswoude. In Maarsbergen ging het ook goed, dat was met een hekje erachter dus dit hadden we gekunt. He helemaal jammer nu ik zo de foto's steeds zie