Scum schreef:Roos, als het lukt mag je ons komen helpen met omzadelen. Het gaat nl. erg krap in de tijd worden als BW zich moet omkleden en ik kan Oro niet vastbinden.
Hey, ja die krapte heb ik ook...
Niet erg over nagedacht...
Ik ben alleen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Roos, als het lukt mag je ons komen helpen met omzadelen. Het gaat nl. erg krap in de tijd worden als BW zich moet omkleden en ik kan Oro niet vastbinden.
en 1 ding scheeld heb een makkelijk paard
(cross zondag) kan ik direct ook wat bekenden opzoeken en zien!!
Luuxje schreef:GvdT: ik heb al extra gaten in m'n beugelriemen geprikt....![]()
Morgen maar even oefenen
GvdT schreef:Ja, ik heb al een bestelling doorgegeven![]()
Ik denk dat ik bij het eerste slootje zit zaterdag, mijn vaste hindernis als poster.... Is niet de makkelijkste hindernis dus daar hebben ze iemand nodig die iets van crossen snapt. en iets minder snel iets als een weigering aanrekent, hulp geeft en een paard erover heen schreeuwt
Zondag ben ik stijljury..
Ik kom nog wel even bij je buurten dan
want als je de 1e hoek omgaat liggen daar van die stenen en had wel verwacht dat ze der voor op de rem zou maar ze gallopeerde heel stoer door
madelene schreef:nou...ben al vanaf 17.25 aan het bellen of ik nog M HC kan meedoen...maar er neemt niemand op...?????
ik wil nog graag meedoen...paardje voelt erg lekker aan, en wil graag in vorm blijven, anders duurt oktober ysselstein wel erg lang.
dus zal morgen nog maar eens gaan oefenen met filmploeg.....