Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar mee kon ik het onthouden met de trainingen..
Simmie schreef:Voor degenen die aan willen haken tijdens het cross verkennen morgen; Om 2 uur bij de ingang van het crossterrein. Martinev en ik zijn daar dan.

want je spring over de heg, en aan de andere kant zit een sloot... die spring ik echt niet... want bonny denkt dat ze door heggen heen kan springen, en dan belanden we in de sloot...
Amber_ schreef:Simmie schreef:Voor degenen die aan willen haken tijdens het cross verkennen morgen; Om 2 uur bij de ingang van het crossterrein. Martinev en ik zijn daar dan.
Oeh, 2 uur.. hmm ik ga proberen er te zijn !

MelanieB schreef:![]()
Zie dat ik m niet eens op de foto heb gezet!![]()
Ik weet niet meer of ie er ook voor jullie is...
MelanieB schreef:![]()
Zie dat ik m niet eens op de foto heb gezet!![]()
Ik weet niet meer of ie er ook voor jullie is...
meggiemeg schreef:Weet iemand of je op het terrein water kunt pakken voor je paard om te drinken/af te sponzen??
Citaat:Zaterdag is er slechts af en toe zon en vallen er meer regen- en onweersbuien, mogelijk met hagel en windstoten. De middagtemperatuur ligt met 25 graden nog steeds op een zomers niveau en omdat er niet veel wind staat en de luchtvochtigheid hoog is, voelt de warmte drukkend aan.
(Naja, te paard dan 15 min) maar met de auto om zelf drinken te halen bedoelde ik