Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:Wat ontzettend balen Hozie, maar ik vind wel dat je zelf ook had moeten
weten dat je na een val in je springparcours niet bent uitgesloten.
Kun je de federatievertegenwoordiger wel de schuld geven, maar dat is niet helemaal eerlijk.
Gelukkig ging je oefencross wel heel fijn!
miss_jumpy schreef:Als jouw vriend vroeg, mag je na uitsluiting nog HC starten in de cross en hij zei nee, dan heeft hij helemaal niks verkeerd gedaan, want dat mag ook niet.
miss_jumpy schreef:Starlover, bij de waterbak hebben we dit jaar proberen te voorkomen dat er meerdere mensen tegelijk gaan staan klooien, dat is alleen maar gevaarlijk. Dat hebben we gedaan door steeds de combinatie met het hoogste startnummer voor te laten gaan. Die heeft tenslotte nog de meeste kans in de wedstrijd. Bijna iedereen heeft daar begrip voor. Maar als jij liever met kluiten ruiters tegelijk het water in wil proberen te springen moet je volgend jaar gewoon lekker niet meer naar Vlietland komen!
miss_jumpy schreef:Hozie, jij had dan zeker een pech dag met 2 valpartijen.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het gesprek met de federatievertegenwoordiger ging?
Als
jouw vriend vroeg, mag je na uitsluiting nog HC starten in de cross en
hij zei nee, dan heeft hij helemaal niks verkeerd gedaan, want dat mag
ook niet.
Je hebt zelf verkeer bedacht dat je niet verder mocht.
Verder
heb ik je bij de start van de cross nog een paar keer opgeroepen maar
je reageerde niet. Mensen die na het springen niet mogen crossen worden
doorgegeven naar de start van de cross. Jij bent niet doorgegeven dus
als je gewoon naar de start was gekomen mocht je gewoon starten.
Simmie schreef:Dat ben ik zeer zeker wel met je eens MJ (ook al ben ik zelf vaak de dupe van die regel)
Maar er kan dus besloten worden door de FV dat je wel HC mag starten in de cross.
En ja, ik heb in EL B hc gereden, omdat ik de week ervoor ook in het springen was uitgebeld.