Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miky0 schreef:zeg ik vraag me af is er al een update over het parcours? waaaaaaaaaaant! je zei dat jullie het een beetje gingen/mochten aanpassen omdat het nog een keer "het laatste" jaar (hopelijk niet en duurt het nog wel even met alles) op deze locatie is. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal hebben verrampeneerd in het gebied om een mooie cross te krijgen
De mooie kaart met foto's van 2007 staat er nog, wanneer komt die van 2008
Hoop dat MJ dit voor kan zien, misschien sta ik al eerste ????????
bianca1980 schreef:HEY NADUA
ik stond 6 e op de lijst na mijn mail, als jij nu al start, sta ik in ieder geval alweer op de derde plaatsHoop dat MJ dit voor kan zien, misschien sta ik al eerste ????????

DeniiSee schreef:Ik kom mee met Mel_shet, neem wrs ook me cameratje mee
Dan kom ik jou tegen daar
Of eigenlijk maar 1..

rijd je daarna weer vrolijk nog losser en dan starten? A_n_n_e_ schreef:Ingridje16: start jij officieel in maarsbergen?(heel even offtopic)
.
. Gewoon kijken hoe druk het is bij de DA. 
en ik hoop dat ik nog tijd heb om nog eventje te oefenen..!
Yvon schreef:En bedenk me nog wat; heb in Wiki gelezen dat je je 15 min voor de start moet melden voor de keuring. Neem aan dat je dat zelf in de gaten moet houden? En je rijd dus wat los gaat naar de keuring en als het goed isrijd je daarna weer vrolijk nog losser en dan starten?
A_n_n_e_ schreef:Ooh kee..ik dacht namelijk dat ze geen oefencross mee deden in Maarsbergen..maar daar ga ik dan ook wel even achterna
verder heb ik er echt heel erg zin inen ik hoop dat ik nog tijd heb om nog eventje te oefenen..!