Anky heeft dus nu ook de kobalt kleur die ik zoek! Maar zat net bij Canter op de site te kijken en die heeft een polypad ook in precies dat royal blue wat ik ook heb! Dus denk dat ik daar mn euro's maar uit ga geven aan zo'n goede pad!
Dat zou ik ook doen Tientjeh! Ik heb 1 ankypad, dat is het eerste dekje wat ik voor Vorstin had. Mijn moeder wou toen graag goede kwaliteit, en dacht: Anky, dat moet goed zijn Ik rijd er eigenlijk nooit mee, en mijn andere dekjes blijven net zo mooi en liggen beter!
Tientjeh, jep ik heb een polypad, alleen de paarden die ik tot nu toe heb gereden met deze pad daar blijft ie voor geen meter op liggen. Er ligt al een nieuw rood crossdekje klaar in de kast te wachten...
Gifgroen met donkerbruin lijkt me wel mooi. Lijkt me alleen wel lastig om spullen in die kleuren te krijgen.
Dat kon nog wel eens zijn, dat die kleuren moeilijk te krijgen zijn. Bruin gaat nog wel een keer. Maar als je een capcover wil met gifgroen en bruin, word een moeilijke denk ik.
Ik was ook van plan een polypad aan te schaffen, want ik ga helemaal in royal blue, maar dan moet hij natuurlijk wel blijven liggen. Al blijven al mn andere dekjes er ook wel goed onder liggen. Ook Anky's schuiven niet.
Dan blijven de polypads vast ook wel liggen. Cheval en Valdi hadden een erg hoge schoft, ik denk dat het daar aan ligt dat de Polypads niet bleven liggen....
mij ook heb me al een voorstelling gemaakt het caphoesje is niet zo moeilijk... gaat naar een stoffenwinkel haalt je kleuren en gaat aan de slag en met 2 uurtjes voor de 1e keer heb je hem klaar, na meerdere versies heb je ze in een 15 min...
Ik krijg een zwart (sponser) dekje. Heb zwarte beschermers, én een zwart met donker & lichtgrijze BP.. mét wat rode accenten... Dus zat eik te denken aan een grijze broek, en rode trui / tshirt Leek me op zich dan de beste combi.. ( & misschien een rood bontje voor onder t zadel ofzo )
Bij Arthurs westernshop in Vorstenbosch hebben ze regelmatig uitverkoop van allerlei kleuren springschoenen
Heb hier paar hele mooie kleurcombies voorbij zien komen
Lielle, anky heeft trouwens deze zomer ook KNAL rode broeken.. moest meteen aan jouw denken. Alleen volgens mij niet met leren zitvlak!
En gifgroene springschoenen zijn ook best makkelijk te shoppen! Met een leuk groen/bruin shirt (en het dekje van TeeGee ) ben je dan al een heel eind op weg!