[SGW] SGW Etten-Leur, Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: SGW Etten-Leur, Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 20:57

super gedaan Dyaco, ik heb je over de laatste zien komen en dat ging fijn Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:16

Snoekiej; ik heb je over hindernis 7 zien gaan toen ik aan het verkennen was. Je stond in die struiken idd wat te draaien en toen draafde je gewoon naar 7 en hup erover. Wij dachten je de weg kwijt was ofzo.

Berdien; wat ontzettend balen zeg! Er waren veel stops op 2. Enig idee waarom die van jou stopte?

Altos; jammer van die stops. Maar toch super dat je hem hebt uitgereden.

Vivre; ontzettend jammer dat het zo afgelopen is Ach gut

Marieke; misschien eerst wat meer investeren in reguliere springparcoursen? Echt l*llig als je niet mag crossen. Ach gut

Sim; fijn dat je toch hebt kunnen crossen. En wat een supertijd. De meesten waren ver over de tijd binnen. Alleen eentje met 4.11 (dan heb je toch idioot hard gereden?)

Loes; gefeliciteerd meid. Jij hebt wel de dag van je leven! Haha!

robin; balen van die stop zeg!

dyaco; ik heb je niet gezien. Die dingen vergeet je de volgende keer vast niet meer Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 21:19

Dank je Scum. Heb jij ook fijn gereden?
Heb je amper gesproken, alleen even toen ik Sims verzorgde na de cross.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:20

Dyaco, valt nog mee dat je je paard mee had Haha! Haha!

Scum, hoe is het met jou gegaan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:21

ik was ook meteen weg, heb behalve sim ook vrijwel niemand zijn rijden. Wel BW zien groomen *LOL*

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:23

Uitslagen staan op de website!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:23

Mijn verslagje; dressuur ging wel aardig. Jury vond het schijnbaar fantastisch want ik had 226 punten! : Vond trouwens ook dat er best goed gereden werd door anderen.

Springen ging foutloos (al reed ik bijna hindernis 5 voorbij). Oro was lekker relaxed.

Bij de start van de cross waren ze me vergeten. De man voor me was allang weg en op een gegeven moment ben ik toch maar eens gaan vragen wanneer ik aan de beurt was.....
Uiteindelijk gestart.
Naar 1 toe had Oro nog zoiets van: gaan we crossen?
Maar daarna: ZOEFFFFFFFF, keihard naar 2. Daarop had ik veel weigeringen gezien dus ik had me voorgenomen om daar even terug te pakken voor het geval dat. Was eigenlijk niet nodig geweest want hij ging er makkelijk over.
3 en 4 gingen goed. Toen kwamen er wat bochtjes. 5 heb ik niet gemerkt dat hij die sprong want ik had wat takken in mijn gezicht.
landhek ging geweldig. Daarna wat tempo proberen te maken. Huisje ging ook goed en Oro wilde eigenlijk steeds harder.
Bosuitsprong ging als een trein en smalletje ook.
Toen kwam ik op het rechte stuk naar de brug. Lielle en Sim; superbedankt voor de herinnering aan het ademhalen. Lovers Ik heb daar echt aan gedacht en toen ik naar die brug reed was ik nog niet moe!

Voor de brug heb ik hem (geprobeerd) flink terug te pakken omdat ik daar wat schrik voor had. Nog een tikje op de hals. En toen hij hem zag voelde ik de voorbenen in de ankers gaan. Nog een tikje en KOM OP!!!!!!!!!!!!! En toen vloog hij erover.
Met zeer veel moeite kreeg ik hem terug voor de veekraal die wel fijn ging. Eigenlijk ging voor de rest alles fijn.

Alleen wat probleempjes met mijn klok waardoor ik het laatste stuk rustig aangereden heb en toen 6 sec te laat binnen was ( Koe mijn eigen schuld).
Ik had 9-8-7 voor de steil Bloos

En uiteindelijk een mooie 2e plaats. Oro=LIEV!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 21:26

Mooie STIJL-punten. Knipoog
Gefeliciteerd met je 2e plaats. Nou moeten jullie maar eens naar het L. Kan makkelijk. Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:28

Gefeliciteerd Lachen Die brug waar je je zorgen over maakte bleek uiteindelijk dus gewoon een eitje Haha!.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:33

Nou, de brug ging niet echt soepel. Maar ik heb hem daarna wel uitgebreid bedankt dat hij het deed. Het enige lastige was hem terugpakken voor sommige hindernissen. Hij wilde gewoon knoeperhard doorracen Haha!

Euh Sim, dit was pas mijn 3e cross he Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:35

Wow, Scum!!
Proficiat!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:35

Nogmaals gefeliciteerd Scum! Ook super gedaan! Haha!

Ga de uitslagen nog eens rustig bekijken op de site!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 21:37

Scum schreef:
Euh Sim, dit was pas mijn 3e cross he Haha!

Joh, Oro loopt al M, hij neemt je net zo makkelijk mee in het L als ie in de B doet.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:43

Ik was vandaag alleen chauffeur en algemeen hulpje. Gewoontegetrouw heb ik weer met veel mensen gesproken, de mooie resultaten (Loes) en de mindere (Snoekiej) gezien, en het bijna dramatische springparcours van Simmie megemaakt. Blij datg je toch nog de cross in mocht ... Nou, voor iedereen die dat verdient een veer op de hoed (of silk, kan ook), en voor wie het nodig heeft een "kom op, volgende keer gaat het beter". Groeten, Paul

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:56

Iedereen die een dag met foutjes, vergeetachtigheden, en tegenslagen heeft gehad: Balen, maar komt goed!!

Iedereen die wel lekker heeft gereden en zelfs prijzen heeft gewonnen: proficiat Lachen

Tong uitsteken

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:00

Hey MissM, bedankt voor de foto Lachen Grappig dat je me herkende Haha!
Gefeliciteerd Robin_Ziggy, netjes hoor!
Mooie foto's Simmie!
Netjes gedaan Dyaco!
Haha Scum, nee ik was de weg niet kwijt Knipoog! Vorstin ging daar alweer op de rem, dus toen werd ik eventjes boos Bloos Gefeliciteerd met je prijs! Mooie stijlpunten ook!

edit: Op de uitslagen zie ik dat er echt best veel ruiters uitgebeld zijn! En de stijlpunten zijn toch voldoende vanaf de 6? Ik kom heel veel punten in de 5 tegen (inclusief mijzelf)!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:20

Simmie, mooi dat je cross zo lekker ging. Echt top dat je er vandaag nog bij kon!
Scum had ik al gefeliciteerd.
Verder voor wie ik nu vergeet bij naam te noemen, maar wie wel een lekkere dag gehad heeft, ook een dikke proficiat!!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:34

proficiat loes en scum met de prijzen/resultaten! en de rest die ik (nog) niet genoemd heb..

ik had een dag met pieken en dalen maar het ging beter als vorig jaar, mijn verslagje komt nog maar heb morgen examens dus heb nu even mijn kop bij NL en Biologie Boos!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:54

wow wat een verhalen ineens allemaal bij elkaar, kan niet meer iedereen bij naam terug noemen. Jammer van een flink aantal weigeringen bij 2, die was bij sommige echt lastig zo te lezen. Hoop voor iedereen ondanks misschien tegenvallende resultaten toch op een geslaagde dag voor iedereen te hebben gehad.
Die stijlpunten zijn bij sommige inderdaad niet goed, maar bij een aantal ook wel weer super !!!!
Ik hoop voor diegene die toch de grond gezien hebben dat het meevalt met de blessures, want dat is niet prettig.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 07:56

Goed gedaan Scum! Gefeliciteerd!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:31

gefeliciteerd Scum! En gelukkig ging het bruggetje ook! Haha!
Jammer van degenen die niet zo fijn gereden hebben (he mn aghut smile wil niet!)
L-J ook goed hoor, gewoon 2 rijden en prijs halen, echt knap!

Mag je eigenlijk als je gediscwalificeerd bent in de cross nog verder rijden op de andere sprongen, dacht dat ik zoiets las? Als je nog verder wil natuurlijk...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 08:33

Snoekiej schreef:
edit: Op de uitslagen zie ik dat er echt best veel ruiters uitgebeld zijn! En de stijlpunten zijn toch voldoende vanaf de 6? Ik kom heel veel punten in de 5 tegen (inclusief mijzelf)!

Klopt, je hebt pas een voldoende voor je stijl wanneer je een 6 of hoger hebt.
Toen de stijlbeoordeling pas werd ingevoerd had je bij een 5 al een voldoende. Gelukkig is dit later wel aangepast.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:34

zo, dat zijn heel wat verslagen, met zeer wisselende inhoud. Doe het maar even algemeen, voor iedereen die geen fijne dag had; volgende keer beter!!

Voor snoekiej toch even apart; echt balen meid, het was al zo'n toer voor jou om je paard op tijd in orde te hebben (en ook nog zonder trainingen) en een auto te regelen en dan gaat het zo. Erg jammer. Zondag in Lunteren gewoon vragen of je elke keer als eerste de lijntjes mag rijden, dat is op zo'n terrein al een hele goede oefening!!

Voor iedereen die wel fijn ging; OK dan!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 08:36

Talida schreef:
Mag je eigenlijk als je gediscwalificeerd bent in de cross nog verder rijden op de andere sprongen, dacht dat ik zoiets las? Als je nog verder wil natuurlijk...

In principe niet. Je moet je rugnummer dan inleveren bij de hindernisrechter van de hindernis waarop je gediskwalificeerd bent en in stap terug naar de finish en je melden bij de DA. Maar het gebeurt ook wel dat de ruiter/amazone zich daar niets van aantrekt en doorrijdt. Normaliter wordt je dan afgevlagd door de andere hindernisrechters, maar soms hebben die niet door dat je gediskwalificeerd bent (te laat doorgeven door de portofoon).
Het kan ook gebeuren dat je wel door mag van de hindernisrechter(s), maar die zijn dan niet op de hoogte van de regels. Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 08:36

Talida: Nee dat mag niet. Vorig jaar heeft de KNHS er iets over gepubliceerd hier strenger op toe te gaan zien en waarschuwingen en boetes uit te delen als combinaties dit (structureel) wel doen. Overigens zou de wedstrijdleiding je ook uit de wedstrijd moeten halen.

Edit: Simmie was me al voor Knipoog
Laatst bijgewerkt door Altos op 14-04-08 08:37, in het totaal 1 keer bewerkt