Mijn navigatievermogen is net zo goed als dat van het bureau waar ik achter zit. Mss kan Suus morgen voor een recente versie zorgen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn navigatievermogen is net zo goed als dat van het bureau waar ik achter zit. Mss kan Suus morgen voor een recente versie zorgen. Ibonn schreef:De routebeschrijving op de site geeft goede aanwijzigingen tot het punt waar je het terrein opmoet. Ze vermelden wel Immenweg ( 6718 SE) maar daar geeft routeplanner niets op maar Tomtom misschien wel ??
Lielle schreef:BV, het is zeker niet direct vanaf de A1, je moet wel eerst nog wat het 'binnenland' in. Ik zie het wel een beetje voor me, maar uitleggen
) nee steen volgens mij hahaha, rechtsaf het bos in, dan bij de kwekerij linksaf en dan is het rechts (daar konden wij toen tenm altijd parkeren langs het zandpad), ben 13/3 nog geweest en ga binnenkort weer, vandaar dat ik nu toch niet mee ga, maar het is absoluut een prachtig terrein, iedereen heel veel plezier en laat maar wat leuke foto's zien
BuenaVista schreef:Ik ben de enige bokker in groep 2.. Wij gaan vrijdag tegen 15uur weg. Zijn we er goed 16uur.. Ben dan wel op tijd ,maar vind het altijd leuk om te kijken!!!
Zit bij haar in de les met de kring-springlessen van Rob en train ook wel eens gewoon met haar en nog iemand bij Rob
.
...ja SIMMIE zelfde parkeren als met de wedstrijd en dan het bospad rechts van de dressuur ringen naar achteren, daar verzamelen ze meestal. Daar waar tijdens de B cross ongeveer hindernis 4 en 5 waren, bij dat piano walletje voor de hogere klasse.
!!!