Naar Chaam
Afstand 120,5 km.
Reisduur 01:08
Van Venlo
Naar Chaam
Via Lunteren
Afstand 231,4 km.
Reisduur 02:15
niet echt dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet alleen mijn ouders nog aankijken maar normaal mag dat wel, staat toch leeg!
Altos schreef:Melanie: Wil je gaan kijken de 16de? Als je met de trein naar Den Bosch kan komen dan wil je eventueel daar wel oppikken.

Citaat:8. De uithoudingsproef wordt op zaterdag 15 en zondag 23 maart 2008 om 13.00 uur vrijgegeven voor verkenning.

Marieke_xXx schreef:Misschien stomme opmerking: Maar als er nog iemand een paard kwijt moet, wij hebben hier nog wel een stal vrij,
5-10 minuutjes van Chaam..Moet alleen mijn ouders nog aankijken maar normaal mag dat wel, staat toch leeg!
) . Dat heeft Bitwise wel eens een verkeerd parcours gecrosst. Hij kan zich beter concentreren met minder mensen. MelanieB schreef:Marieke_xXx schreef:Misschien stomme opmerking: Maar als er nog iemand een paard kwijt moet, wij hebben hier nog wel een stal vrij,
5-10 minuutjes van Chaam..Moet alleen mijn ouders nog aankijken maar normaal mag dat wel, staat toch leeg!
Want dat zou wel lekker zijn even.
Moet je maar even de prijs pben als het mag enz.

renskek schreef:Even een vraagje voor de mensen die dicht bij Chaam wonen: ik zoek twee stallen voor de vijftiende... wie o wie heeft wat in de aanbieding?
!
!
Gelukkig 
Simmie schreef:Hulp moet je wel hebben op SGW. In je eentje is niet gezellig en niet handig. Maar goed, aanbod staat hoor!
Dan heb ik ook lekker me handen vrij
Fjordy is braaf hoor in trailer
damour schreef:We gaan weer beginnen,zondag de 1e training gehad in Baarle Nassau en over 2 weken nog een keer.
Starten in de L paarden en M en Z ponys.
Ik ben wel in een heftige ring ingedeeld in de L paarden.Wordt erg goed ons best doen.
!