[SGW] Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Luuxje

Re: Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:56

Apple schreef:
Ach, droge kleren hebben we toch al bij ons *LOL*

Check...
Volgens mij heb ik nu ook wel alles bij me!!

Medical card was nog niet binnen, dan maar een levende medical card bij me...hihi...
Heb er wel ontzettend veel zin in!!

Ja

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:04

Oeeehhh. Goed dat ik dit nog even lees. Had helemaal over die verplichte medical card heengelezen Bloos
Heb hem meteen even klaargelegd.

Heb er zin in en als het goed is wordt de wind morgen gedurende de dag rustiger. Gaan we natuurlijk op hopen Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:07

Heb de auto ingepakt en er kan niks meer bij. merk toch wel dat voor 2 paarden meer spullen mee gaan dan 1. Daarnaast heb ik een hel mooi (groot) trappejte mee om op te stappen Tong uitsteken . Dus als jullie een idioot me een giga groene trap zie staan: That's me!
Mag morgen er trouwens vroeg uit, zit in de les van 9 uur en we moeten met de pond over....

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:08

GvdT: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! Vork

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:53

Wat kan ik morgen het beste invoeren op de navigatie, Oostringdijk, pakt-ie dat? Anders Ambachtweg-Zuidplaspolderweg?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 21:25

GvdT, Gefeliciteerd Go jij! Go jij! (als je nu even je geboortedatum in je profiel invoerd krijg je een kadootje bij je naam Tong uitsteken )

PB Haha!. Ik zie het helemaal voor me Haha!. Een overbeladen auto met bovenop de zooi nog een enorme groene trap Haha!.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 21:28

@ Jen-elegance: ... en 't is zo simpel te vinden! Maar ja ik heb makkelijk praten want ik ben er wel eens eerder geweest. Even serieus: de meeste navigatiesystemen kennen de Oostringdijk. Anders wordt het toch gewoon kaartlezen Cool . Groeten, Paul

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 07:13

gewoon de route van pleun volgen, kan zelfs zonder kaart!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 07:58

Tot straks allemaal Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:48

Hoop dat het niet te veel woei was en dat jullie het droog gehouden hebben! En nog veel plezeir voor degene die nog gaan!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:30

Ik ben alweer thuis. Iets eerder dan gepland Knipoog
Heb met helemaal niemand verder gesproken, maar denk dat mijn paard (hetje) bij de meeste mensen die er waren is opgevallen Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:33

peanutbutter schreef:
Ik ben alweer thuis. Iets eerder dan gepland Knipoog
Heb met helemaal niemand verder gesproken, maar denk dat mijn paard (hetje) bij de meeste mensen die er waren is opgevallen Clown

Nou jij viel ook goed op toen je op mijn aanrijlijn lag Clown
Heb je je nog erg bezeerd? Je liep niet fijn volgens mij...

Ik heb uiteindelijk fijn gereden, kreeg Os er eerst niet helemaal naar mijn zin doorheen en hij deed ook ff lastig op het puntje maar het laatste lijntje ging de kop er op en trok hij fijn!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:35

Was met mn beenblijven hangen aan de beugel en dat was precies ook mn been waarbij ik 3 weken geleden (weer) mn kruisband had ingescheurt. Dus dat is behoorlijk pijnlijk ja Knipoog
En de 2de keer dat ik viel (binnen een minuut) viel ik op mn andere knie. Toen kon ik niet meer opstappen en moest ik stoppen van mn moeder Clown

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:12

Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Vosje was wel stout,zeker de 2de keer, maar superbraaf met je trapje.

Ik heb ook fijn getraind, heb nu alleen erge last van mijn rug.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:15

Tja je bent bejaarde of niet, ook weer een jaartje ouder las ik Clown

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:20

Nou eigenlijk kwam het doordat Rabette een behoorlijke bok/klap uitdeelde naar iemand van de andere groep die vlak naast haar neer kwam. Voelde het gelijk in mijn rug schieten. Ze is al niet zo dol op meer paarden met rijden. Wordt ze altijd wat gespannen van. Deze meneer had haar al 2 keer als rem gebruikt en ik sprong over de boom naast het kruisje en hij kwam schuin van het opsprongetje. Bijna botsing en ze liet meteen even merken dat ze dat geen leuk grapje vond.

Apple ik heb een hekel aan verjaardagen en zal ook zeker mijn geboortesatum niet gaan vermelden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 15:56

Goedemiddag allemaal Lachen

Weer thuis, prima weer, leuke nieuwe hindernissen op het terrein en helemaal tevreden over mn paard Lachen. Kev sprong gewoon direct alles, geen getrut en weigeren maar lekker doorgalopperen Lachen. Gewoon direct waar we vorig jaar gestopt waren gingen we nu verder.

PB, wij kwamen net aan toen ik je bezig zag met opstapje en paard. Toen zat de crisis er al een beetje in en je liep ook erg moeilijk dus leek me geen mooi moment om een handje te komen geven Nagelbijten / Gniffelen

GvdT, dan vul je toch alleen op je verjaardag een fictief jaartal in en daarna haal je het toch weer weg? Gewoon, alleen voor het kadootje Clown

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:57

Met trapje is Hetje idd braaf Clown
Nee, hij was veels te fit en fris. Met losrijden ook al. Komt ook door de wind en een hoop andere paarden. Hij was met alles bezig behalve mij. Dus ga als ik weer wat beter loop een keertje in mn eentje trainen. Dan is hij vaak veel beter bij de les.
Maar het is echt een boefje.
Ik denk trouwens dat ik al weet welke meneer je bedoelt GvdT.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 16:03

PB, je was er toch met twee paarden? Ging je eerste rondje wel goed?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:15

Ach gut PB en GvdT

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:19

PB: ik zag je vallen inderdaad Ach gut
Ik wist toen alleen nog niet dat jij het was. Zag het later aan je groene circustrap Clown
Gaat het een beetje met je knie/kruisbanden?

Paarden waren inderdaad erg fris, ik had gewoon moeite om de Miel bij me te houden, hij had er echt zin in!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:59

Mijn paardje was ook erg fris vandaag. Hij trok als een tierelier. Ik moest hem echt tegenhouden en was lastig om een daarmee een fijn ritme te krijgen.
Maar toch ben ik daar eigenlijk best wel blij mee. Heb liever dat hij zo trekt dan dat hij inhoudt en dat deed hij vorig jaar constant.
Hij heeft er echt weer zin in en hij twijfelde helemaal nergens. Heb ook nog even de hoge op- en afsprong op het water genomen. Voelde goed dus ik dacht. Doe het gewoon lekker Haha! Deed ie super Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:11

Apple: Eerste rondje was mij alles meegevallen. Dat paard is namelijk nogal groenig. Maar hij deed het zo voor met die wind en veel vreemde paarden echt niet slecht.

Mn knie is nog niet echt top. komt vooral omdat ik mn andere knie heb verdraaid en nu kreupel ben aan 2 benen Clown
Mn knie waar ik eerder mn kruisband heb gescheurd was gelijk dik en blauw, dus dat wijst erop dat er weer een scheurinkje is waarschijnlijk. In ieder geval een bloeding moet er zijn. Opzich geen ramp, zolang hij maar niet afscheurt. In principe kwestie van 2/3 weken rustig aan doen.

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:27

Go was ook super fit, trok er enorm aan. Bij een dikke boom moest hij even goed kijken weigerde hij een keer, verder alles gesprongen, zelfs de waterbak liep en sprong hij meteen!? Heb het in ieder geval onwijs naar m'n zin gehad, dit mis je wel hoor 's winters!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:00

peanutbutter schreef:
Ik denk trouwens dat ik al weet welke meneer je bedoelt GvdT.

Hij had een super flitsende zonnebril op, wsl dat hij mij daardoor niet zag Haha! Eigenlijk ishet terrein te klein om met 2 groepen te trainen. Ik denk dat het de 29ste een stuk beter gaat bij Jan(Kluinhaar) met 1 groep.
Rug gaat redelijk, ben niet gewend dat ze zo wegslaat.