Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha... Suelza schreef:Zeg Peter, was jij de ban bovenop het heuveltje bij het water?!? Ik keek ineens in een grote lenshaha...
Of was dat weer iemand anders?
Ik heb daar twee dagen doorgebracht
Dan zul je best wat komische situaties hebben mogen aanschouwen! Suelza schreef:Wahaha, ja dan zal dat welDan zul je best wat komische situaties hebben mogen aanschouwen!
)
). Die foto van 64 is SGWukkie, die is echt heel erg leuk geworden zeg! hyppolyte schreef:Toch wel Talida, je kwam ineens al opdagen, dus had m'n telefoon nog niet in de aanslag en volgens mij gebeurde er nog iets raars waardoor ik niet kon filmen (weet alleen even niet meer wat). Die foto van 64 is SGWukkie, die is echt heel erg leuk geworden zeg!
hyppolyte schreef:Toch wel Talida, je kwam ineens al opdagen, dus had m'n telefoon nog niet in de aanslag en volgens mij gebeurde er nog iets raars waardoor ik niet kon filmen (weet alleen even niet meer wat). Die foto van 64 is SGWukkie, die is echt heel erg leuk geworden zeg!
stom he dat ik dom zat te denken daar bij die waterbak, waren net de nodige seconden!
Suelza schreef:hyppolyte schreef:
Heb jij mij toevallig, nr. 77, ook op de foto gezet?
) en daarna ook nog een waar ik met behulp van een appeltje (die in ons lunchpakket zat
) het paard het water in wist te krijgen (gelukkig had ik alleen last van natte voeten en stond ik niet, zoals het andere meisje tot aan m'n knieën in het water). Heel apart wel
, ik heb echt genoten van die oefencross, was erg leuk, sfeertje was goed
.
? Amber_ schreef:Hee Peter & Hyppolyte, hebben jullie nog foto's van nummer 71?
!
? 

AnneMieKe_89 schreef:Zo ik heb eens even bijgelezen!!
Peter46: Dat is zeker niet Corien die je daar plaatste, maar mijn broertje
Leuke foto's verder!

? Met gewoon lopen ? Ik heb je heel niet herkend
!
! 

!AnneMieKe_89 schreef:Dat zal vast niet Amber, want ik bedoelde dat je toen kwam langs crossen
!

bij de waterbak