Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Mooie foto's Mabon!
Zeker van dat gebok en gesteiger, amazone zit er inderdaad goed op. Misschien kent iemand haar, als ik haar was zou ik deze foto's wel willen namelijk!!
SGWOllie schreef:... Crosskip: Ik heb een tijdje bij de tweede trakehner staan kijken en ik vond juist dat hij erg slecht werd gesprongen. De meesten reden hem schuin aan waardoor het gat erg groot was en er makkelijk een achtervoetje in terecht kwam, niet zo slim. Er waren er maar een paar die hem netjes recht sprongen.
Paul: Volgens mij sprong jij hem heel netjes en heb ik je dat ook vertelde bij de finish? Ik dacht je te herkennen van de foto's.
...
. Groeten, Paul
. Kwam nog een beetje omdat ik zo'n lijntje er een keer af ben gevallen haha.miss_jumpy schreef:Mooie foto's Mabon!
Zeker van dat gebok en gesteiger, amazone zit er inderdaad goed op. Misschien kent iemand haar, als ik haar was zou ik deze foto's wel willen namelijk!!
Paul_H schreef:miss_jumpy schreef:Mooie foto's Mabon!
Dat is Anouk Elferink met een verschrikkelijk groot Lotje. Mabon, zie jij kans een exemplaar van deze foto's naar mij te sturen? Dan zorg ik dat ze bij haar terecht komen. Groeten, Paul
rowo schreef:Pff.. wat een foto's! K vind wel dat je echt onwijs mooie foto's hebt gemaakt, beter dan paardinbeeld. Kom je nog bij meer sgw's dit seizoen?
mauvestraat schreef:Wat een mooie foto's allemaal!
Mabon; heb je toevallig ook foto's van nr 52? Dat is een stalgenoot van mij en ik zie net dat hij vierde is geworden!

Mabon schreef:rowo schreef:Pff.. wat een foto's! K vind wel dat je echt onwijs mooie foto's hebt gemaakt, beter dan paardinbeeld. Kom je nog bij meer sgw's dit seizoen?
7 oktober Ysselsteyn als het weer mee werkt.

Paul_H schreef:miss_jumpy schreef:Mooie foto's Mabon!
Dat is Anouk Elferink met een verschrikkelijk groot Lotje. Mabon, zie jij kans een exemplaar van deze foto's naar mij te sturen? Dan zorg ik dat ze bij haar terecht komen. Groeten, Paul
Caatje1986 schreef:Die jongen uit het M kijkt ook wel heel rustig, maar goed ook!
@ Mabon: dank je voor je mooie foto's, je kunt goed zien dat ik op m'n kont ging zitten omdat ik bang was misschien voor de 2e een stop te krijgen. Maar gelukkig niet. Hoorde je me ook nog idioot juichen. Kwam nog een beetje omdat ik zo'n lijntje er een keer af ben gevallen haha.
Heb je ook nog foto's van nr. 8, mijn niet-bokkende vriendin?

rowo schreef:@ nickeltje: geeft niet, heb ik ook super vaak.
@ mabon: mag ik vragen wat voor camera of jij gebruikt?

Nickeltje schreef:Mabon, wat een onwijs mooie foto's komen er langs zeg!!! Echt heel mooi.
Heb je toevallig ook nummer 41??

rowo schreef:Van jou foto's kan Paard in Beeld nog wat leren...

!
hahaha
?! 
Florence1986 schreef:Mabon, heb je ook foto's van nummer 71? Groetjes Floor