Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suelza schreef:Heeft er nog iemand foto's gemaakt van nr. 13 toevallig!?!?
psst schreef:Zijn er ook foto's van nummer 174?
Voor de rest veel uit stilstand gesprongen (ja goed he *ahum ahum*) Sommige gingen wel goed maar hij wilde niet door het water heen en zelfs de alternatief wilde hij niet doen en ja ben nogal slecht met achteruit inpakeren
dus maar door gegaan de volgende sprong ging super hij sprong er heel mooi over heen!!!! en de laaste nam hij het hoogste punt en zette hij te vroeg af waardoor ik effe een lekker zweefmoment had hahaha
UIteindelijk heb ik alles gesprongen (inclu weigeringen) maar het blijft en is een oefencros.

broertje schreef:Ow super gave foto's Nielsie, heel erg bedankt!!!!!!!
Nielsie schreef:Suelza schreef:Heeft er nog iemand foto's gemaakt van nr. 13 toevallig!?!?
zaterdag of zondag?...

Hij ging lekker snel van start en al zig-zaggend over de eerste (met veel dank aan de hindernis-posters, thanx meiden!!
) Door in een lekker tempo en helaas een stop op 6A, maar daarna allebei prima gesprongen. Op 7 helaas weer een weigering op de enge bloemen (volgens mij stond daar een fotograaf, zal wel een leuk beeld opgeleverd hebben...
) maar ook die ging de tweede keer goed. Heksenoog, pallisade, kuil en hek gingen perfect. Bij het water even zitten poedersuiker omdat er al een ander paard stond dat er niet in ging, toen dacht Jel ook bekijk het maar
Het alternatief ging wel in een keer goed en ook de laatste hindernissen gingen perfect, dus overall ben ik heel erg tevreden. Heb nu in ieder geval een keer de cross uitgereden, Jelles gaat steeds beter lopen en ik heb gewoon heerlijk gereden vandaag. Mijn doel was om er lekker van te genieten, en ik ben weer trots op mijn kleine grote Jellebel
Suelza schreef:Vandaag
Oranje/bruin tenue met zeer herkenbare vos

)? Verslag gaat ze geloof ik hier zelf neerzetten, dus ik zeg niets. Ze vond in ieder geval de cross van vandaag makkelijker dan in Ede
. Onnodig om te zeggen dat ik het daar niet mee eens was 
Danique1990 schreef:wie heeft er foto's van een zwarte pony nummer 110winnaar in het B pony's
?

Danique1990 schreef:wie heeft er foto's van een zwarte pony nummer 110winnaar in het B pony's
?

moest echt lachen kwam een jongen die baan in gelijk zo van:
whaha echt geweldig dat hij zo kwam helpen vond ik echt lief heb ook echt geen idee wie het is maar dat maakt het gewoon allemaal leuk als je in plaats van elkaar langs de kant uit staan te lachen elkaar zo komt helpen echt helemaal leuk!
ik schaam mij diep
) daar heb ik uiteindelijk maar het alterbnatief gesprongen. ze heeft wel alles gesprongen maar dus wel 3 weigeringen. Ik ben echt super trots op het paardje was voor de eerste keer een wedstrijd, en dan ook gelijk al een vrij grootte ( in de zin van veel mensen en dingen erom heen) dus ben echt trots op haar!! whitje schreef:heeft er toevallig nog iemands foto's van 137? en of 226?
psst schreef:Zijn er ook foto's van nummer 174?

whitje schreef:ooh sorry zondag